Van het bedreigen van politici, anti-overheid tot een fase waarin geweld geoorloofd wordt, het verspreiden van nep nieuws, alles wat triggert is links en woke tot aan een Raad van State of de rechtspraak of wat dan ook aan toe. Jezelf compleet verzuipen en laten indoctrineren in complotten, wij tegen zij. Ach je weet het eigenlijk zelf ook wel, en je weet ook hoe al die voorbeelden een dreiging zijn voor het politieke landschapquote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:36 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Over wie heb je het nu? En op welke manier verzieken zij het politieke landschap?
Veel succes met al je Syrische buren in de toekomst.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van het bedreigen van politici, anti-overheid tot een fase waarin geweld geoorloofd wordt, het verspreiden van nep nieuws, alles wat triggert is links en woke tot aan een Raad van State of de rechtspraak of wat dan ook aan toe. Jezelf compleet verzuipen en laten indoctrineren in complotten, wij tegen zij. Ach je weet het eigenlijk zelf ook wel, en je weet ook hoe al die voorbeelden een dreiging zijn voor het politieke landschap
En ja
Ook mensen die de VVD facististisch vinden, hun joodse collegas met de nek aankijken en tiktok filmpjes maken waarin ze juichen om Charlie Kirk schaar ik onder die groep
Oke?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:38 schreef Hathor het volgende:
[..]
Veel succes met al je Syrische buren in de toekomst.
Je weet niet eens wat genocide is, je bent gewoon weer de zoveelste idioot die de hamas propaganda napapegaait.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Oh ja, als je tegen genocide bent ben je natuurlijk hartstikke gestoord in jouw belevingswereld. Dat was ik even vergeten. Het zijn maar moslims niet waar.
Of de VN. Niet zomaar een organisatie.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:41 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je weet niet eens wat genocide is, je bent gewoon weer de zoveelste idioot die de hamas propaganda napapegaait.
Want als het geen genocide is is het niet erg?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:41 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je weet niet eens wat genocide is, je bent gewoon weer de zoveelste idioot die de hamas propaganda napapegaait.
Ja, dat IS zomaar een organisatie, het heeft niet eens meer bestaansrecht in zijn huidige vorm.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Of de VN. Niet zomaar een organisatie.
Ja, staat inderdaad in het Hamas manifest.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 23:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, allemaal. Stuk voor stuk beesten! Uitgummen die hap.
Ziek. En dan verwijt je anderen propaganda te napapegaaien?
Dus dan is het dikke prima dat Netanyahu met z'n schurkenbende dezelfde instelling hanteert, of hoe zit dat?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 23:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, staat inderdaad in het Hamas manifest.
nee, ik dacht, voordat het wederom vergeten wordt: HAMAS bestaat en is een ding.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 23:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dus dan is het dikke prima dat Netanyahu met z'n schurkenbende dezelfde instelling heeft, of hoe zit dat?
Nou, bedankt. Of zo?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 23:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, ik dacht, voordat het wederom vergeten wordt: HAMAS bestaat en is een ding.
Graag gedaan... voor de volgende kwart miljoen die weer selectief gaan lopen blaten over hoe erg het is als mensen andere mensen willen doodmaken puur vanwege hun afkomst.quote:
Wilders heeft z'n SBS-parochie-avond nog en van de PVV of van Ja21 zal waarschijnlijk niets naar PvdAGL overlopen. Wil dit effect hebben dan moet er wel meer gebeuren en komen de stemmers misschien bij oa SP, Denk, D66 of CDA vandaan.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:17 schreef Elzaas het volgende:
Ik denk dat Timmermans deze verkiezingen gaat winnen en dan zullen deze mensen woedend worden.
Hamas en aanhang mensen?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 23:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je beseft dat je het over mensen hebt?
Het morele kompas is ook weer gearriveerd.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 23:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je beseft dat je het over mensen hebt?
Dan liggen we denk ik best wel op één lijn. Al leeft het wij tegen zij gevoel helaas over het gehele electoraat, een neiging tot complottheorieën trouwens ook.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van het bedreigen van politici, anti-overheid tot een fase waarin geweld geoorloofd wordt, het verspreiden van nep nieuws, alles wat triggert is links en woke tot aan een Raad van State of de rechtspraak of wat dan ook aan toe. Jezelf compleet verzuipen en laten indoctrineren in complotten, wij tegen zij. Ach je weet het eigenlijk zelf ook wel, en je weet ook hoe al die voorbeelden een dreiging zijn voor het politieke landschap
En ja
Ook mensen die de VVD facististisch vinden, hun joodse collegas met de nek aankijken en tiktok filmpjes maken waarin ze juichen om Charlie Kirk schaar ik onder die groep
Woke is het grootste gezwel in deze samenleving. Echt werkelijk geen goed woord voor over. Vooral de arrogantie om te denken dat je dan iets toevoegt aan de maatschappij. Ja Petra, Yussef in de Gazastrook is vast ontzettend blij met je hartje op Tiktok.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:50 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dan liggen we denk ik best wel op één lijn. Al leeft het wij tegen zij gevoel helaas over het gehele electoraat, een neiging tot complottheorieën trouwens ook.
Woke blijft daarnaast wel degelijk een probleem in Nederland, al lijkt het nu iets afgezwakt, dat is al positief, omdat wokeisme juist de polarisatie aanwakkert door de samenleving in groepen verdeeld en die tegen elkaar uitspeelt.
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit iemand zo zien marcheren, noch links noch rechts.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:11 schreef Aberkullie het volgende:
Ik zie de woke brigade hier inderdaad regelmatig door het land marcheren met hun armpje omhoog terwijl ze iedereen en zijn grootmoeder met de dood bedreigen.
Dan heb je niet goed opgelet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:11 schreef Aberkullie het volgende:
Ik zie de woke brigade hier inderdaad regelmatig door het land marcheren met hun armpje omhoog terwijl ze iedereen en zijn grootmoeder met de dood bedreigen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |