Wat langer geleden heeft ze in de gemeenteraad van Amsterdam beweerd dat donkere jongeren bang moeten zijn voor de politie omdat die donkere jongeren voor de lol zou afknallen (nee, grapje dat zei ze niet maar de politie zou niet de vriend van donkere jongeren zijn en donkere jongeren zouden op moeten passen voor de politie omdat deze uiteraard racistisch zijn in haar ogen). Voor deze uitspraken werd ze overigens wel (terecht) compleet afgefakkeld in de raad en iedereen van links tot rechts vond dat ze haar woorden moest terugnemen (wat ze uiteraard weigerde). Zij heeft gewoon een extreme fixatie op huidskleur en projecteert de toestand in Amerika op onze samenleving. Wat natuurlijk kant nog wal raakt.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Sylvana Simons zei een jaar geleden exact hetzelfde. Ze vond/vind dat agenten er plezier aan beleefden om zwarte verdachten hard aan te pakken en ze zouden blanke verdachten veel milder aanpakken.
De campagne heeft niet heel veel succes gehad he?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 22:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Nou, ik ben het in ieder geval niet!²
Ik meen me te herinneren dat Fok-it uit Groningen komt, da's dan weer een andere kant op. Anders had 'ie het best kunnen zijn volgens mij.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:41 schreef GerryDV het volgende:
Hahaha bianconeri, Chadi, Mijeytt, glazenwasser, Starhopper, Fok-it of Lord-Ronddraai?
Ik heb nieuws voor je. Er zitten/zaten meer gekken op FOK! dan de rest van het internet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:12 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ik krijg nu het gevoel van zo'n confrontatiemomentje dat de buurt waar je in woont toch veel slechter is dan je eigenlijk dacht.
Teun Otte is wel echt een ontzettende pussyquote:Op woensdag 19 november 2025 13:08 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Ach ach, Tofik doet nog een poging.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |