quote:Op donderdag 16 oktober 2025 17:59 schreef Durmada het volgende:
Ik had altijd al een licht vermoeden bij @:HowardRoark , maar nu ben ik zeker van mijn zaak.
Die rechter zou de zoon van Theo van Gogh kunnen zijnquote:Op donderdag 16 oktober 2025 17:51 schreef Starhopper het volgende:
Op 3:10 noemt hij FOK!Wat super tof!!!
Hoi Tofik!!!
![]()
Misschien leuk voor op FP @:Jippie ?![]()
Bekijk deze YouTube-video
Misschien zit ie gewoon lekker elke avond een uurtje te FOK!enquote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:09 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat hij met een kopje koffie door nws scrolled eigenlijk.
Tenzij dat kopje koffie met mach Jezus tegen de muur wordt getieft.
Vincent bedoel je? Zo heet de zoon van Theo van Gogh.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:08 schreef maily het volgende:
[..]
Die rechter zou de zoon van Theo van Gogh kunnen zijn
Ik gok op Bansheeboy oidquote:Op donderdag 16 oktober 2025 17:59 schreef Durmada het volgende:
Ik had altijd al een licht vermoeden bij @:HowardRoark , maar nu ben ik zeker van mijn zaak.
Lieuwe toch?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Vincent bedoel je? Zo heet de zoon van Theo van Gogh.
Heeft Tofik ook romige dijen?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik gok op Bansheeboy oid
Da's gewoon een uitgenaste Trol. Een vakman.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik gok op Bansheeboy oid
Dit is Lieuwe van Gogh.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:08 schreef maily het volgende:
[..]
Die rechter zou de zoon van Theo van Gogh kunnen zijn
Bewuste tic om niet ontmaskert te worden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Ja, die. Hij schildert ook en ik had ooit een docu over hem gezien waarin het over Vincent ging.quote:
Ja, klopt.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:25 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dit is Lieuwe van Gogh.
[ afbeelding ]
BLM toch?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:36 schreef havanagila het volgende:
Och ja, bij1, dat zooitje Twitterextremisten die 'succes' hadden dankzij de fophef rond zwarte piet.
Prachtig was dat.
Jamaar dit lijkt toch niet op Tofik?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:37 schreef Kim-Holland het volgende:
Lieuwe lijkt op zijn jongere vader, toen hij nog niet zo vadsig was.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij heeft ook wat weg van Spike van Direct.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:37 schreef Kim-Holland het volgende:
Lieuwe lijkt op zijn jongere vader, toen hij nog niet zo vadsig was.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beetje wel idd. Misschien heeft Spike' s moeder ooit een wilde nacht beleefd met Theo..quote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:39 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hij heeft ook wat weg van Spike van Direct.
Dit ging over de andere meneer in het filmpje.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:39 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Jamaar dit lijkt toch niet op Tofik?Ik snap het niet?
Ooh de interviewer. Dat is hij: https://nl.wikipedia.org/wiki/Bob_Sneevlietquote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:48 schreef maily het volgende:
[..]
Dit ging over de andere meneer in het filmpje.
Tofik?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:39 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hij heeft ook wat weg van Spike van Direct.
Das niks, Lieuwe is veel leuker.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:50 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ooh de interviewer. Dat is hij: https://nl.wikipedia.org/wiki/Bob_Sneevliet
Nee.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Das niks, Lieuwe is veel leuker.
Wat zou Lieuwe stemmen? Groen links?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:12 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nee.
Lieuwe van Gogh schildert veel beter dan Vincent, vindt hij zelf
Vincent van Gogh? Die man kon helemaal niet schilderen, sterker nog: zijn werk is ‘crap’
https://www.trouw.nl/cult(...)t-hij-zelf~b55ea0d7/
Gewoon een grote Eikol.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:08 schreef Kim-Holland het volgende:
Beste Tofik,
Er was een tijd, nog niet eens zo heel lang geleden, dat columnisten al blij waren als ze één goed onderwerp per week hadden.
Tegenwoordig hebben zelfs lui die dagelijks een stukkie tikken keuzestress.
Schrijf je over D66-Kamerlid Jan Paternotte die nepnieuws verspreidt over een mysterieuze verlammingsziekte in Gaza?
Over het partijbestuur onder leiding van Alexandra van Huffelen, die twee Kamerleden die twee jaar geleden nog in de top van de lijst stonden nu op onverkiesbare plaatsen zet omdat ze tijdens hun zwangerschapsverlof niet kunnen folderen?
Over de bestuursvoorzitter van de Radboud Universiteit (toevallig dezelfde Alexandra van Huffelen) die de jodenhatende en vuilspuwende activist Harry Pettit de hand boven het hoofd houdt?
Over de doxende slipjesverkoopster die dagenlang dom om zich heen loopt te schelden omdat ze vindt dat iemand die één keer een stukkie in De Telegraaf van haar (over JA21-kandidaat Ingrid Coenradie) goed vond, de rest van zijn leven fanboy moet zijn?
Over Ingrid Coenradie, die vóór Joost Eerdmans voor haar viel bij de VVD, BBB en NSC bedelde om een plekkie op de lijst, omdat ze ontdekte dat pluche zo lekker plakt?
Over, nu het toch gaat over ‘voor iemand vallen’, Hofstadgroepterroriste Soumaya Sahla, die in voormalig AIVD-baas Rob Bertholee een nieuwe Frits Bolkestein heeft gevonden?
Over zanger Douwe Bob die -in tegenstelling tot de Nederlandse politie- wel luisterde naar de oproep van VVD-leider Dilan Yesilgöz om “het tuig keihard aan te pakken” en die haar voor de rechter sleept omdat ze hem had verweten dat hij zich schuldig maakte aan Jodenhaat?
Over rechters die het prima vinden als inwoners van dit land met een ‘andere cultuur’ hun kinderen stokslagen geven?
Over die ‘andere cultuur’ die keer op keer een veroveringscultuur blijkt te zijn met een grote voorkeur voor de sharia (en de achterkant van de geit) en die door links nog altijd wordt gezien als een verrijking voor de Nederlandse samenleving?
Over die ‘verrijking van de Nederlandse samenleving’ die eigenlijk gewoon de sloop van onze prachtige verzorgingsstaat betekent?
Ofwel: aan onderwerpen geen gebrek.
En dan zit je net te kiezen welk onderwerp het wordt en dan besluit het partijbestuur van de koekwauzenclub BIJ1 jóu (na een aanbeveling van de wachtgeldtrekker) te benoemen tot lijsttrekker.
Een keiharde aanval op het extreemlinkse smaldeel breeddeel van GroenLinksPvdA.
Dan weet je als stukkiestikker: oeps!
Ik kan nog niet gaan tikken.
Ik moet eerst afwachten hoe de @:suusonline van GroenLinksPvdA, het Friese Statenlid Jaap Stalenburg, zijn doorgaans op BBB gerichte Kalashnikov verplaatst richting Tofik Dibi.
Over Kalashnikovs gesproken…
Nou ja, zo’n dag dus.
Groet,
JanD
[ afbeelding ]
FOK! Dibi 🖕
Misschien leuk voor de FP @:Jippie
BIJ1quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat zou Lieuwe stemmen? Groen links?
Zijn vader was extreemrechts toch? Misschien hij ook wel.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat zou Lieuwe stemmen? Groen links?
Sinds wanneer ben jij mod?quote:
Of anders Chadi.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik gok op Bansheeboy oid
Dat was ik al toen jij nog fvd stemdequote:
Misschien moet je eens het hele interview luisteren. Het is echt een super toffe en sympathieke peer!quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dat we dit soort islamisten nog serieus nemen
Ga lekker naar een van die geweldige inclusieve islamitische schijtrepublieken die we hebben, tofi, en hou je bek over 'intolerantie'.
Echt?! Ik heb het nooit door gehadquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:36 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat was ik al toen jij nog fvd stemde
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |