Ik krijg nu het gevoel van zo'n confrontatiemomentje dat de buurt waar je in woont toch veel slechter is dan je eigenlijk dacht.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:21 schreef thedeedster het volgende:
Deze man is geen reclame voor FOK.
Tip; neem niet alles en iedereen even serieus. Niet naar Tofik gericht, maar het zit hier ook vol met trollen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:12 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ik krijg nu het gevoel van zo'n confrontatiemomentje dat de buurt waar je in woont toch veel slechter is dan je eigenlijk dacht.
Die is de laatste tijd opvallend rustig of niet.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik gok op Bansheeboy oid
#14 bij het Thais restaurant hier om de hoek.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:36 schreef Mubassie het volgende:
Klinkt als een ontwrichte eikel.
Ik heb een Tofik Dibi.
Het zit hier juist vol paradijsvogels joh.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:21 schreef thedeedster het volgende:
Deze man is geen reclame voor FOK.
Toch nog een rare stunt:quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:49 schreef Hexagon het volgende:
Die Dibi heeft wel een tamelijk matte campagne trouwens. Had gedacht dat hij wel wat rare stunts zou uithalen om in de aandacht te komen.
We hebben al een circus.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:40 schreef RotatoR het volgende:
Voor de entertainmentwaarde zou het wel mooi zijn als die halvegare een zeteltje weet te bemachtigen.
Weinig verrassend van een partij(leider) die zo ver van de realiteit af staat.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:36 schreef Hexagon het volgende:
Hij wil ook graag kontslaaf van Poetin worden
https://dekanttekening.nl(...)en-cent-naar-oorlog/
Sylvana Simons zei een jaar geleden exact hetzelfde. Ze vond/vind dat agenten er plezier aan beleefden om zwarte verdachten hard aan te pakken en ze zouden blanke verdachten veel milder aanpakken.quote:
Uit de islamitische kast komen? Misschien kan hij nog een Jussie Smollet doen?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:49 schreef Hexagon het volgende:
Die Dibi heeft wel een tamelijk matte campagne trouwens. Had gedacht dat hij wel wat rare stunts zou uithalen om in de aandacht te komen.
Hij is tien jaar geleden al uit de kast gekomen. Benieuwd of hij nog naar een moskee gaat overigens.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:54 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Uit de islamitische kast komen? Misschien kan hij nog een Jussie Smollet doen?
Toen ik hem voor het eerst zag dacht ik dat hij al heel lang uit de kast was, maar het bleek een kast van niks waar hij nog in zat.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:59 schreef Rnie het volgende:
[..]
Hij is tien jaar geleden al uit de kast gekomen. Benieuwd of hij nog naar een moskee gaat overigens.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |