abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219034243
Ik ben verbaasd over al die lampen die op de slaapkamers van de Geertsen branden zonder dat er iemand aanwezig is. Bij Lot zelfs een schemerlampje.
pi_219034246
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 09:41 schreef Jenn1806 het volgende:
Kinderen uit groep 6 met insta? En die ook nog demammavan gaan volgen? Ik vind het weer moeilijk te geloven hoor. En als het echt zo is dan moet ze zich nog meer schamen dan ik dacht! Nu ook weer die slaapkamer uitgebreid filmen, stop daar dan toch gewoon mee. Die slaapkamers zouden gewoon verboden terrein moeten zijn maar AM heeft gewoonweg geen verstand. Gelukkig posts ze geen stories meer vanuit de badkamer!!

Ook dat ze 90% van wat er thuis gebeurd niet post is gewoon pertinent niet waar, er wordt daar van +/- 7u tot +/- 23u gefilmd schei toch uit zeg. Het ene moment blaat ze dat volgers met alles meegenomen worden en het andere moment is het maar 10%?

Dat "boek" met al die lege alinea's en al die hoofdstukken gespecificeerd.... 🫠 Vreselijke opmaak!
Ik denk dat ze het over het youtubekanaal heeft? Veel kinderen kijken youfilmpjes op die leeftijd.
pi_219034268
W
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 09:49 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Het hoe en wat kan sws niet besproken worden hier.
En dat is ook heel goed.
Weer jij wel wat achter de schermen gebeurt?
pi_219034269
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 09:52 schreef Harper het volgende:
Ik ben verbaasd over al die lampen die op de slaapkamers van de Geertsen branden zonder dat er iemand aanwezig is. Bij Lot zelfs een schemerlampje.
Ja, dat valt mij al langer op. Ook altijd licht in de hal aan, ook als daar niemand is.
pi_219034275
AM gisteravond: Ik heb vandaag gezien hoeveel boeken er gedrukt zijn en ik weet inmiddels ook hoeveel ik er moet signeren. Dus ik hoop dat hij straks weer goed op voorraad blijft.

Volgens mij zegt ze vaak maar wat voor de content. Want ze weet hoeveel boeken er gedrukt werden (dat aantal kun je echt niet zien) en ook hebben ze een tijdje geleden bepaald hoeveel ze kunnen signeren. Dat heeft toch allemaal niks met de voorraad te maken? Alles is promotie voor de voorverkoop, zodat ze hoog in de lijst komt.
En ook: gesigneerd door mezelf en Juul. Volgens mij helpt Juul slechts mee met stempelen. Wat ook logisch is want het is niet haar boek dus uiteraard signeert ze niet.
pi_219034284
Blijkbaar is het een extra lekkertje voor de fans als Julia meekomt.
pi_219034360
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 09:50 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Ik volg hun ook, maar ik zou hun kinderen zonder hun erbij absoluut niet herkennen.
Dat denk het scheelt dat jij ze dus al een paar keer gezien hebt en wat hoe ze eruit zien.
Wat ik bedoel te zeggen: als je de kinderen eenmaal hebt gezien, of dat nu in het wild is of op insta, dan zal je ze herkennen.
pi_219034368
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 09:55 schreef Snaky het volgende:
W
[..]
Weer jij wel wat achter de schermen gebeurt?
Nou, ik woon uiteraard niet bij ze in he.

Uiteraard weet ik niet wat zich achter haar voordeur allemaal afspeelt, behalve dat wat ze zelf deelt. En zelfs dat niet, want ik volg haar niet meer.

En hier bespreken we zeer terecht alleen wat gedeeld wordt, niet wat ik eventueel meekrijg vanuit de omgeving.
pi_219034396
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 10:00 schreef Snaky het volgende:
Blijkbaar is het een extra lekkertje voor de fans als Julia meekomt.
Kunnen ze weer een middelvinger krijgen. Lachen joh!
pi_219034445
Ik vind het overigens wel leuk om te zien hoe blij en trots Annemarie op haar boek is.
  Moderator/colorchick vrijdag 17 oktober 2025 @ 10:16:18 #186
382129 crew  Donna
pi_219034451
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 10:08 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Nou, ik woon uiteraard niet bij ze in he.

Uiteraard weet ik niet wat zich achter haar voordeur allemaal afspeelt, behalve dat wat ze zelf deelt. En zelfs dat niet, want ik volg haar niet meer.

En hier bespreken we zeer terecht alleen wat gedeeld wordt, niet wat ik eventueel meekrijg vanuit de omgeving.
En we gaan er ook niet op hinten dat we meer weten. Tnx!
pi_219034453
quote:
1s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 23:57 schreef Henrike het volgende:

[..]
Maar hoeveel drinkt ze dan? 1wijntje?
Dat zien we toch niet?
Met 1 wijntje mag je gewoon nog rijden, of je het zou doen is een ander verhaal.
Ze hoeft zich niet kapot te schamen als ze het bij 1 wijntje heeft gelaten.
Ik denk persoonlijk niet dat zij het risico wil lopen om met teveel alcohol op achter het stuur te gaan zitten.
Heel eerlijk: met 1 wijntje over een hele middag icm eten ben ik ook wel eens gaan rijden.
En nee dat is niet strafbaar.
En idd mochten het wel meerdere glazen zijn dan vind ik het ook onverstandig en roekeloos, dat ben ik met je eens.
Maar hier is de regel dat we alleen mogen schrijven wat we zien en we zien niet hoeveel ze drinkt.
Je ziet een iig een fles wijn en een cocktail. Ze heeft de verantwoordelijkheid over 4 kinderen in een ander land hè? Zij moet helemaal niet drinken. Ik denk overigens dat zij dat risico prima wil nemen, want ze doet het. Alcohol is daar zo genormaliseerd dat ze de risico’s denk ik niet zo ziet meer. Even eten en dan is het wel weer goed toch?
Over dit soort onderwerpen ga je toch niet de fangirl uithangen?
pi_219034695
Die kamer van de meiden zo in detail filmen gaat echt alle grenzen over. En dan ook nog eens met namen erbij en ook nog eens een vergelijking trekken.

Mijn hart breekt voor die meiden.

En mijn bloed kookt, dat mag en kan niet. Ze moeten een veilige plek hebben, dat hun moeder in huis loopt te filmen kan eigelijk al niet, maar die kamer is echt alle grenzen over.
pi_219034728
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 10:36 schreef Lodelie het volgende:
Die kamer van de meiden zo in detail filmen gaat echt alle grenzen over. En dan ook nog eens met namen erbij en ook nog eens een vergelijking trekken.

En mijn bloed kookt, dat mag en kan niet. Ze moeten een veilige plek hebben, dat hun moeder in huis loopt te filmen kan eigelijk al niet, maar die kamer is echt alle grenzen over.
Dit!!! Waarom wordt er door niemand ingegrepen??
pi_219034830
En dat gelul over Magister. Natuurlijk heeft ze daar deels een punt, maar ze doet nu alsof ze zo betrokken is bij het goed opgroeien van haar kroost. Met een heel stevige mening, zodat álle aandacht weggaat van het onderwerp waar het in haar geval echt over zou moeten gaan. Het onveilig laten opgroeien van haar kinderen. Het is echt een bliksemafleider wat ze doet.
Triest.
En ik denk dat ze echt gelooft dat ze niks verkeerds doet en dat de ‘haters’ dat doen. Ze gelooft haar eigen waarheid. Net als Debbie eigenlijk.
Oh en woest word ik dan ook op zo’n Anke van Delden die dit soort mensen dan aan het cheerleaden is.
🫠😅
pi_219034921
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 10:16 schreef Donna het volgende:

[..]
En we gaan er ook niet op hinten dat we meer weten. Tnx!
Klopt, dat doen we dus inderdaad ook niet
pi_219034936
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 10:15 schreef Tarantelle het volgende:
Ik vind het overigens wel leuk om te zien hoe blij en trots Annemarie op haar boek is.
Zeker!
pi_219034953
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 10:49 schreef Johanna38 het volgende:
En dat gelul over Magister. Natuurlijk heeft ze daar deels een punt, maar ze doet nu alsof ze zo betrokken is bij het goed opgroeien van haar kroost. Met een heel stevige mening, zodat álle aandacht weggaat van het onderwerp waar het in haar geval echt over zou moeten gaan. Het onveilig laten opgroeien van haar kinderen. Het is echt een bliksemafleider wat ze doet.
Triest.
En ik denk dat ze echt gelooft dat ze niks verkeerds doet en dat de ‘haters’ dat doen. Ze gelooft haar eigen waarheid. Net als Debbie eigenlijk.
Oh en woest word ik dan ook op zo’n Anke van Delden die dit soort mensen dan aan het cheerleaden is.
🫠😅
Het is inderdaad allemaal fouter dan fout, en er zijn heel veel mensen mede verantwoordelijk hiervoor.

Ik verwacht dat er uiteindelijk ook wel ingegrepen zal worden.
pi_219034957
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 09:52 schreef Harper het volgende:
Die zal Maarten ook wel via de app uitdoen maar hij was aan het stofzuigen 😂
pi_219035003
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 10:36 schreef Lodelie het volgende:

Ik begrijp ook niet dat al die juichmoekes dat niet inzien!
En AM wil normale lichtknopjes want nu moet ze het vragen aan Maarten als het licht aan moet. Hij kan dat gewoon delen met haar, even appje op haar knuist installeren en voila. Nog makkelijker is het met je stem aan en uit te doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Rimboequeen op 17-10-2025 12:42:42 ]
pi_219035032
Die arme, arme tweeling. Al je klasgenoten zullen maar zien hoe jouw kamer eruit ziet, zouden ze daar écht toestemming voor gegeven hebben? En als ze er dan toestemming voor geven, dan bedenk je toch zelf dat het een heel erg dom idee is om dit te plaatsen? Ik kan hier met m'n hoofd niet bij, echt niet
pi_219035121
Ik werk in het onderwijs en zeker weten dat de tweeling gepest wordt door de content van hun moeder . Nu is pesten nooit goed natuurlijk, maar hier mag school ook wel eens een gesprekje met moeders aan gaan …. Iets met grenzen en voer geven voor pesters .
pi_219035148
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 11:04 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Het is inderdaad allemaal fouter dan fout, en er zijn heel veel mensen mede verantwoordelijk hiervoor.

Ik verwacht dat er uiteindelijk ook wel ingegrepen zal worden.
Maar door wie, wat en hoe?
pi_219035186
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 11:37 schreef Shuri het volgende:

[..]
Maar door wie, wat en hoe?
School bijvoorbeeld, zoals hierboven genoemd.
Naaste familie?

Dit zijn ook iemand nichtjes en kleinkinderen. Dat hun moeder geen contact meer met je wil betekent niet dat je dan kunt wegkijken.
  vrijdag 17 oktober 2025 @ 11:42:54 #200
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_219035187
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 09:37 schreef Harper het volgende:

[..]
Een typische ChatGPT zin.
Ja de typische 3 trapsraket opsomming. Makkelijk te herkennen.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')