Mee eens.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:04 schreef Tarantelle het volgende:
Maar aangedikt of niet of, het lijkt mij een nare ervaring, die ik niemand gun. Ondanks dat ik best kritisch schrijf zal ik nooit contact met iemand zoeken of iemand opzoeken en ik ga er vanuit dat dat voor de meeste mensen geldt.

Oh helemaal eens ja. Maar ik weet bijv dat er wel eens grapjes werden gemaakt op t forum van ‘zullen we er heen met een spandoek ofzo’, overduidelijke grapjes, maar wie weet doelt ze daar wel op met dit stukje. Of op die Joke “die met haar vriendinnen elke week over AM kletst.” Of je dat allemaal serieus moet nemen en “georganiseerde haat” moet noemen, dat lijkt me dan weer niet.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:04 schreef Tarantelle het volgende:
Ik vind het lastig oordelen of Annemarie zaken in haar boek aandikt of niet. Misschien is het wel echt gebeurd en dat zou ik dan echt bizar vinden en doodeng (georganiseerd afspraken maken om signeersessies te verstoren). Wat ik niet zo goed snap is waarom Maarten dan niet meeging met signeren, ik zou in zo'n geval mijn man er bij willen hebben, liever dan een van mijn kinderen.
Maar aangedikt of niet of, het lijkt mij een nare ervaring, die ik niemand gun. Ondanks dat ik best kritisch schrijf zal ik nooit contact met iemand zoeken of iemand opzoeken en ik ga er vanuit dat dat voor de meeste mensen geldt. Dat mensen Jim aanspreken (dat zag ik ook in het boek) vind ik ook best vreemd.

Hoe kom je daar nu bij?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:32 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Heel sneu voor die meiden inderdaad. Volgens mij zijn ze daar wel mee bezig, ook samen met school.
Zelf waren ze op de basisschool of bij scouting ook niet zo leuk voor anderen herinner ik me?
Doen ze nu kader?

Het zou me niet verbazen.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:49 schreef Louuuu_lou het volgende:
[..]
Oh helemaal eens ja. Maar ik weet bijv dat er wel eens grapjes werden gemaakt op t forum van ‘zullen we er heen met een spandoek ofzo’, overduidelijke grapjes, maar wie weet doelt ze daar wel op met dit stukje. Of op die Joke “die met haar vriendinnen elke week over AM kletst.” Of je dat allemaal serieus moet nemen en “georganiseerde haat” moet noemen, dat lijkt me dan weer niet.
Het is lastig dat ze zoveel liegt en overdrijft, dat je er bij zwaardere onderwerpen ook niet meer zeker van kunt zijn wat waar is en wat niet.

Precies dit idd. Als zij echt een soort van belaagd is, is dat natuurlijk absoluut niet oke.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:49 schreef Louuuu_lou het volgende:
[..]
Oh helemaal eens ja. Maar ik weet bijv dat er wel eens grapjes werden gemaakt op t forum van ‘zullen we er heen met een spandoek ofzo’, overduidelijke grapjes, maar wie weet doelt ze daar wel op met dit stukje. Of op die Joke “die met haar vriendinnen elke week over AM kletst.” Of je dat allemaal serieus moet nemen en “georganiseerde haat” moet noemen, dat lijkt me dan weer niet.
Het is lastig dat ze zoveel liegt en overdrijft, dat je er bij zwaardere onderwerpen ook niet meer zeker van kunt zijn wat waar is en wat niet.

Dat vertelde AM zelf. Ik heb het onthouden omdat ik AM en Maarten mensen vond die zoiets echt niet oké vinden van hun kinderen. Ze deed er toen vrij laconiek over. Dat verbaasde me.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:54 schreef Harper het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu bij?
Laat die meiden met rust zeg!

Ik kwam ooit eens een fluflu tegen en dat was zó raar! Omdat iemand dagelijks al diens lief en leed laat zien lijkt zo iemand heel bekend, dus ik begroette haar als een bekende "hé hoi!".quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:04 schreef Tarantelle het volgende: Dat mensen Jim aanspreken (dat zag ik ook in het boek) vind ik ook best vreemd.

Dat vind ik ook echt heel raar.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:04 schreef Tarantelle het volgende:
Ik vind het lastig oordelen of Annemarie zaken in haar boek aandikt of niet. Misschien is het wel echt gebeurd en dat zou ik dan echt bizar vinden en doodeng (georganiseerd afspraken maken om signeersessies te verstoren). Wat ik niet zo goed snap is waarom Maarten dan niet meeging met signeren, ik zou in zo'n geval mijn man er bij willen hebben, liever dan een van mijn kinderen.
Maar aangedikt of niet of, het lijkt mij een nare ervaring, die ik niemand gun. Ondanks dat ik best kritisch schrijf zal ik nooit contact met iemand zoeken of iemand opzoeken en ik ga er vanuit dat dat voor de meeste mensen geldt. Dat mensen Jim aanspreken (dat zag ik ook in het boek) vind ik ook best vreemd.

Hm, is dat vreemder dan hier met vreemden contact hebben via een forum?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:46 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Dat vind ik ook echt heel raar.
Ieder contact met een influencer vind ik persoonlijk nogal vreemd. Of het nu positief of negatief is .

Dat had ik laatst ook toen in een flu flu tegenkwam in het dorp. Ze had dr dochter bij dr en ik wilde bijna zeggen dat het fijn was dat ze zo snel was opgeknapt van een griepje😂.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:44 schreef Odonata het volgende:
[..]
Ik kwam ooit eens een fluflu tegen en dat was zó raar! Omdat iemand dagelijks al diens lief en leed laat zien lijkt zo iemand heel bekend, dus ik begroette haar als een bekende "hé hoi!".
Puur op de automatische piloot. Ik zou dus ook zomaar "hey hoi Juul/Jim/andereGeerts" kunnen zeggen als ik langs haar zou lopen.
Heel suf!
Maar iemand opzoeken, lastigvallen per dm met commentaar of wat dan ook? Natuurlijk niet. Laat iedereen lekker met rust zeg.

En daarna, alsof het de normaalste zaak van de wereld is, weer vrolijk in de auto stappen. Die vrouw moet zich kapot schamen. Er zou maar iets gebeuren.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:21 schreef lila01 het volgende:
Leuke filmpjes van MB, zittend op een rots met zoon aan het strand MET weer een glas wijn. Ik vraag me af of ze nog zonder kan.

Dat vind ik wel. De basis is om te beginnen al totaal anders.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:47 schreef Odonata het volgende:
[..]
Hm, is dat vreemder dan hier met vreemden contact hebben via een forum?

AM heeft niet verteld welke privé info is gedeeld toch? Dus kunnen wij niet stellen dat ze het zelf heeft verspreid.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:08 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Precies dit idd. Als zij echt een soort van belaagd is, is dat natuurlijk absoluut niet oke.
Maar ze spreekt ook over een mol die prive info deelde, terwijl ze deze informatie zelf allemaal online gooit. Haar opvoedmethodes wisselen sneller dan menig mens van schone onderbroek (en ik begrijp echt wel dat er met zo'n leeftijdsverschil een verschil zit tussen kind 1 en 8 qua opvoeding). Zaken 'verschijnen' opeens als zij er een slaatje uit kan slaan. En dat maakt het voor mij lastig om haar serieus te nemen.

Klopt, ik heb ook weleens een waarschuwing gekregen omdat ik schreef dat ik ergens naar toe zou gaan. Voor mijzelf en veel anderen overduidelijk dat ik niet serieus was en het een grap was, maar ja.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:49 schreef Louuuu_lou het volgende:
[..]

Begroeten of hoi zeggen begrijp ik wel, maar dat is heel iets anders dan iemand bewust aanspreken ("Je kent mij niet, maar...).quote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:44 schreef Odonata het volgende:
[..]
Ik kwam ooit eens een fluflu tegen en dat was zó raar! Omdat iemand dagelijks al diens lief en leed laat zien lijkt zo iemand heel bekend, dus ik begroette haar als een bekende "hé hoi!".
Puur op de automatische piloot. Ik zou dus ook zomaar "hey hoi Juul/Jim/andereGeerts" kunnen zeggen als ik langs haar zou lopen.
Heel suf!
Maar iemand opzoeken, lastigvallen per dm met commentaar of wat dan ook? Natuurlijk niet. Laat iedereen lekker met rust zeg.

En Zayn is groot voor zijn leeftijd, verbruikt veel energie. Die droge pasta vult toch niet?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:04 schreef LeSage het volgende:
Bij hvk krijgen de kinderen maar weer eens droge pasta. Krijgt Z ook nog even een sneer op internet dat hij geen grens heeft en steeds meer wil.
Zo’n klein schaaltje droge pasta is toch ook niets?
Ik heb toevallig grote eters thuis, die eten ongeveer net zoveel als ik. Ze voelen echt wel wanneer ze genoeg hebben gehad, alleen bij hen is dat wat meer dan bij een ander misschien.
Daar krijgen ze gewoon niet de kans om een verzadigd gevoel te krijgen, met wat stukjes gekookt deeg

Nou daar staat mij ook wat van bij hoorquote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:54 schreef Harper het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu bij?
Laat die meiden met rust zeg!

En Zayn is groot voor zijn leeftijd, verbruikt veel energie. Die droge pasta vult toch niet?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:04 schreef LeSage het volgende:
Bij hvk krijgen de kinderen maar weer eens droge pasta. Krijgt Z ook nog even een sneer op internet dat hij geen grens heeft en steeds meer wil.
Zo’n klein schaaltje droge pasta is toch ook niets?
Ik heb toevallig grote eters thuis, die eten ongeveer net zoveel als ik. Ze voelen echt wel wanneer ze genoeg hebben gehad, alleen bij hen is dat wat meer dan bij een ander misschien.
Daar krijgen ze gewoon niet de kans om een verzadigd gevoel te krijgen, met wat stukjes gekookt deeg
nee dat slapen komt niet uit, dan moet ze de meiden ophalen. Zayn naar school komt ook niet uit in haar schema en Jayda naar een andere school ligt niet op haar route.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:43 schreef slowie het volgende:
Heeft hvk eigenlijk weleens geprobeerd de jongste in de kinderwagen te laten slapen voor z'n dutje? Gun dat jongetje zo z'n rust...

Maar hoeveel drinkt ze dan? 1wijntje?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:53 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
En daarna, alsof het de normaalste zaak van de wereld is, weer vrolijk in de auto stappen. Die vrouw moet zich kapot schamen. Er zou maar iets gebeuren.

Ja dat kan ik mij ook nog herinneren.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:35 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Dat vertelde AM zelf. Ik heb het onthouden omdat ik AM en Maarten mensen vond die zoiets echt niet oké vinden van hun kinderen. Ze deed er toen vrij laconiek over. Dat verbaasde me.

Door deze opmerking is het topic op een ander forum zelfs gesloten.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:49 schreef Louuuu_lou het volgende:
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |