Hoezo zit zij ook hele avonden achter de computer om het 'werk' af te ronden?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 16:02 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Milou is zó druk! Heb je haar overvolle agenda nooit bewonderd? Schrok laatst ook van de kasten uitmesten, wat een prut. Wasmachine en dergelijke is toch gewoon een “klusje” wat je even gauw tussendoor doet met de badkamer schoonmaken?
Dan is het toch wel knap van AM met al haar gesponsorde rotzooi, dat het zo opgeruimd is.
Alles word zo vergroot bij de thuisblijf moeders. Gewoon hele normale dingen.
Als ik of mijn kinderen een fikse buikgriep hebben dan komt alles er uit, en soms zelfs van boven en onder. Dan ga ik echt niet na 1 dag huisarts bellen, waarom? Maarja laat maar.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 16:27 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Als je echt blijft overgeven en niks binnen houd is het toch erg verstandig om echt naar de huisarts te gaan. En je herkend zelf prima het verschil tussen enkele keren overgeven of blijven overgeven bij elk ding wat eruit komt.
Idem bij mijn katten overigens. Als mijn katten blijven poepen, alert blijven, er goed uitzien en blijven spelen ren ik niet naar de dierenarts nee. Maar wat zij aangeeft is toch niet oké?
Ik ben zelf een keer uitgedroogd geweest en ik kan daar dus helaas over meepraten. Ik was zelf zo dom om daar te lang mee te wachten.
Ik zou dat dus zelf nooit bij een beestje doen wat niet tegen mij kan praten en zou kunnen aangeven hoe of wat. Maar ja, iedereen moet het blijkbaar lekker zelf weten hoor.
Een kat kan daarintegen leververvetting krijgen als hij/zij 24 uur geen eten of drinken binnen krijgt. Kan dus erg gevaarlijk zijn!
Ik was in de veronderstelling dat iedere vaatwasser een reinigende functie/reinigings programma had 😅. Maar nee nog nooit met een sopje de binnenkant gedaan.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 17:58 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik vraag me wel af na taaktober of ik de enige ben die niet de binnenkant van de vaatwasser afneemt met een sopje😅.
Ik doe af en toe het filter en die dingen waar water uit komt. En hij draait daarna met zo'n schoonmaakmiddel voor de vaatwasser.
Ook nooit bij stil gestaan om dan ook nog een sopje te maken. Is toch dubbel werk?
Moet dat dan? Haha. Maar nee hier ook nog nooit de binnenkant met een sopje gedaanquote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:09 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik was in de veronderstelling dat iedere vaatwasser een reinigende functie/reinigings programma had 😅. Maar nee nog nooit met een sopje de binnenkant gedaan.
Laatst had ze kattenkots in die robotstofzuigerquote:Op donderdag 16 oktober 2025 16:30 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Misschien is ze daar ook wel net zo laks mee als de gezondheid van haar dieren... wie weet.
Ik ben echt een poetser maar de vaatwasser schoonmaken? Nee. Schoonmaken met zo’n reiniger, dat is wat ik doe. De zijkanten van de deur maak ik wel schoon.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 17:58 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik vraag me wel af na taaktober of ik de enige ben die niet de binnenkant van de vaatwasser afneemt met een sopje😅.
Ik doe af en toe het filter en die dingen waar water uit komt. En hij draait daarna met zo'n schoonmaakmiddel voor de vaatwasser.
Ook nooit bij stil gestaan om dan ook nog een sopje te maken. Is toch dubbel werk?
Ze zegt: iemand trok mijn stoel naar achter en toen viel die zelf (ofzoiets) daarop reageert AM met goedzo. Dus dat het goed was dat diegene viel, niet zo zeer dat iemand haar stoel achteruit trok.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:42 schreef bibi het volgende:
Toen Annemarie in haar auto stapte om weg te gaan, hoorde je 1 van de twins vertellen dat iemand op school haar stoel achter haar weg wilde trekken maar zelf viel. Er werd nog net een goed zo gemompeld door Annemarie. Maar volgens mij hebben die meiden het zwaar op de middelbare school.
Dat verhaal van Kluun klinkt als een enorme dikke duim verhaal. Ze heeft daar tijdens de signeersessies volgens mij niks van gedeeld.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:50 schreef Louuuu_lou het volgende:
Oh jongens ik heb even die reel van dat boek goed bekeken, zal wat highlights delen:
- kluun: toen AM hem vertelde dat er georganiseerde groepen zijn die haar signeersessies proberen te verstoren of blokkeren viel z’n mond open, want: georganiseerd haten. In het echt.
>> gebeurt dit écht of is dit toch vooral de dikke duim van AM die weer schromelijk overdrijft 😝
- eenvolgervan beschrijft hoe het volgen van AM troost biedt na het overlijden van haar kindje, want lot groeit en ontwikkelt en met tranen ziet ze dat want biedt troost. De ontwikkeling meemaken, al is het via een ander
>> vooropgesteld dat dat verlies afschuwelijk is voor die vrouw, maar ik vind dit echt best bizar dat AM dit kennelijk niet raar vindt en zelfs in dat boek opneemt. Dit is een totale vreemde en je laat je eigen dochtertje zo’n grote rol spelen in dat leven…
- ik zag volgens mij een lijstje met leuke dingen aan het influencen: zelf werktijden bepalen, veel met kinderen zijn, creatief, maar ook gratis pakketjes stond ertussen hahahaha
- goede doelen: ze is gestopt met structureel doneren, want ze heeft van dichtbij meegemaakt hoe het geld soms besteed wordt. Namelijk omdat haar kinderen als bijbaantje nieuwe donateurs moesten werven op straat en daarvoor betaald werden.
>> tuurlijk, mag je van alles van vinden, maar ze doet het voorkomen of ze zelf in die organisaties heeft gewerkt en misstanden heeft gezien 😅
Ah een sprookjesboekje dus, die vrouw liegt echt nog meer bij elkaar dan wij met z'n allen kunnen verzinnen.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:50 schreef Louuuu_lou het volgende:
Oh jongens ik heb even die reel van dat boek goed bekeken, zal wat highlights delen:
- kluun: toen AM hem vertelde dat er georganiseerde groepen zijn die haar signeersessies proberen te verstoren of blokkeren viel z’n mond open, want: georganiseerd haten. In het echt.
>> gebeurt dit écht of is dit toch vooral de dikke duim van AM die weer schromelijk overdrijft 😝
- eenvolgervan beschrijft hoe het volgen van AM troost biedt na het overlijden van haar kindje, want lot groeit en ontwikkelt en met tranen ziet ze dat want biedt troost. De ontwikkeling meemaken, al is het via een ander
>> vooropgesteld dat dat verlies afschuwelijk is voor die vrouw, maar ik vind dit echt best bizar dat AM dit kennelijk niet raar vindt en zelfs in dat boek opneemt. Dit is een totale vreemde en je laat je eigen dochtertje zo’n grote rol spelen in dat leven…
- ik zag volgens mij een lijstje met leuke dingen aan het influencen: zelf werktijden bepalen, veel met kinderen zijn, creatief, maar ook gratis pakketjes stond ertussen hahahaha
- goede doelen: ze is gestopt met structureel doneren, want ze heeft van dichtbij meegemaakt hoe het geld soms besteed wordt. Namelijk omdat haar kinderen als bijbaantje nieuwe donateurs moesten werven op straat en daarvoor betaald werden.
>> tuurlijk, mag je van alles van vinden, maar ze doet het voorkomen of ze zelf in die organisaties heeft gewerkt en misstanden heeft gezien 😅
Mijn irritatie zit er in dat 1 van de twins pestgedrag ondergaat en moeders daar zo overheen walst. Ik vind namelijk stoelen wegtrekken heel naar en gevaarlijk pesten.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:48 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ze zegt: iemand trok mijn stoel naar achter en toen viel die zelf (ofzoiets) daarop reageert AM met goedzo. Dus dat het goed was dat diegene viel, niet zo zeer dat iemand haar stoel achteruit trok.
Daar ben ik het volledig mee eens, ik begreep jouw bericht denk ik verkeerd.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:05 schreef bibi het volgende:
[..]
Mijn irritatie zit er in dat 1 van de twins pestgedrag ondergaat en moeders daar zo overheen walst. Ik vind namelijk stoelen wegtrekken heel naar en gevaarlijk pesten.
Ik denk dat er inderdaad erg veel verzonnen is.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:50 schreef Louuuu_lou het volgende:
Ik vind het klinken alsof de meiden het pittig hebben op school, zo sneu, en sneu dat AM er overheen walstquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:05 schreef bibi het volgende:
[..]
Mijn irritatie zit er in dat 1 van de twins pestgedrag ondergaat en moeders daar zo overheen walst. Ik vind namelijk stoelen wegtrekken heel naar en gevaarlijk pesten.
Georganiseerde GROEPEN. Haar signeersessieS verstoren. Want georganiseerd haten.quote:kluun: toen AM hem vertelde dat er georganiseerde groepen zijn die haar signeersessies proberen te verstoren of blokkeren viel z’n mond open, want: georganiseerd haten. In het echt.
Hoezo zet je je camera neer om jezelf zo te filmen? En dan komt haar zoon ‘toevallig’ naast haar zitten. Wat een toneelstuk. Niks echt aan die vrouw.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:21 schreef lila01 het volgende:
Leuke filmpjes van MB, zittend op een rots met zoon aan het strand MET weer een glas wijn. Ik vraag me af of ze nog zonder kan.
Of bij haar thuis of bij zo ongeveer alles waarvan ze deelt waar ze naar toe gaat.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:55 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Er was wel een keer dat ze Sam of Jim mee had genomen?
Als wij, als dehatersvandemammavan, iets georganiseerds hadden willen doen, dan hadden we niet hoeven wachten tot de boektour. Wekelijks, op maandagochtend, hadden we haar op kunnen wachten bij de Groenrijk.
Ik denk wel dat er mensen zijn die gek zijn en die gekke berichten sturen, zelfs berichten die neigen naar bedreigen. Maar ik geloof niet in de georganiseerde haat tegen Annemarie, dat zich zou uiten op een van haar publieke optredens,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |