abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219033225
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 23:52 schreef Henrike het volgende:

[..]
En Zayn is groot voor zijn leeftijd, verbruikt veel energie. Die droge pasta vult toch niet?
En ze eet vegetarisch maar ik denk soms wel, geef ze er dan een stukje kip of iets bij.
Totaal geen voedingswaarde.
[..]
nee dat slapen komt niet uit, dan moet ze de meiden ophalen. Zayn naar school komt ook niet uit in haar schema en Jayda naar een andere school ligt niet op haar route.
Tuurlijk geeft ze geen kip. Logisch toch als je vega eet. Zie ze wel eens lekker eten in een vega burger kaas spinazie. Waarom geeft ze die niet vaker. Die krijgen ze heel enkel.
pi_219033272
Oh jeetje AM laat nog meer pagina’s zien, ook over wat de kinderen ervan vinden. Daarin schrijft ze letterlijk:

‘Saar en Suus hadden lange tijd geen idee dat ze bekend waren […]. Tot groep 6, toen klasgenoten mij begonnen te volgen. Toen pas kregen ze door wat het allemaal betekende. Ik heb ze toen laten zien waar ze op internet te vinden zijn. Ze hadden geen idee. Voor hen was het filmen gewoon onderdeel van hun leven en wij hadden er nooit echt bij stilgestaan dat we dat misschien moesten uitleggen. Daarna waren ze bewuster bezig met wat ik filmde en kwam ook regelmatig de vraag om iets niet te delen. Of juist wel.

Jet begint nu ook door te krijgen wat ik doe - heel leuk om te zien - maar ook jammer. Want net als bij Saar en Suus zie je de spontaniteit verdwijnen zodra ze zich bewust worden van de camera. Lot is nog wel echt puur, maar ook zij weet inmiddels precies wat ze moet doen zodra de lens op haar gericht is. Dat vind ik soms schattig, maar ik vind het ergens ook jammer.’

Dit is toch om te huilen, die arme arme kinderen. Ik kan hier echt totaal niet bij. Hoe bestaat het dat je op die manier naar je kinderen kijkt, hoe bestaat het dat je dit je kinderen bewust aandoet, enkel en alleen omdat je zelf verslaafd bent aan de likes en dopamine shotjes (ook zo’n soort stukje over hoe verslavend het fluflu leven is zag ik voorbijkomen)
pi_219033277
Plus: er zo prat op gaan dat je alleen deelt waar de kinderen toestemming voor geven (🤥🤥🤥) en tegelijkertijd je kinderen in groep zes (!) pas eens vertellen waar en hoe je hún leven en hún privé op internet slingert?? Groep 6, toen waren die meiden al halve pubers volgens AM. Echt krankzinnig.
pi_219033308
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 00:07 schreef Beppie12345 het volgende:

[..]
Tuurlijk geeft ze geen kip. Logisch toch als je vega eet. Zie ze wel eens lekker eten in een vega burger kaas spinazie. Waarom geeft ze die niet vaker. Die krijgen ze heel enkel.
Vega eten prima, maar zorg dan voor goede vervangers, groente zie je er ook niet
pi_219033334
AM … zucht . Ik hoop zo dat ze in dat gesprek met de staatssecretaris of minister enorm op haar plek gezet gaat worden . Ze is dusdanig delulu dat ze oprecht vindt dat het schattig is dat Lot precies weet wat ze moet doen voor de camera . Wat is dat dan precies ? Likken aan een ijsje ? 🤢
pi_219033542
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 00:34 schreef Louuuu_lou het volgende:
Oh jeetje AM laat nog meer pagina’s zien, ook over wat de kinderen ervan vinden. Daarin schrijft ze letterlijk:

‘Saar en Suus hadden lange tijd geen idee dat ze bekend waren […]. Tot groep 6, toen klasgenoten mij begonnen te volgen. Toen pas kregen ze door wat het allemaal betekende. Ik heb ze toen laten zien waar ze op internet te vinden zijn. Ze hadden geen idee. Voor hen was het filmen gewoon onderdeel van hun leven en wij hadden er nooit echt bij stilgestaan dat we dat misschien moesten uitleggen. Daarna waren ze bewuster bezig met wat ik filmde en kwam ook regelmatig de vraag om iets niet te delen. Of juist wel.

Jet begint nu ook door te krijgen wat ik doe - heel leuk om te zien - maar ook jammer. Want net als bij Saar en Suus zie je de spontaniteit verdwijnen zodra ze zich bewust worden van de camera. Lot is nog wel echt puur, maar ook zij weet inmiddels precies wat ze moet doen zodra de lens op haar gericht is. Dat vind ik soms schattig, maar ik vind het ergens ook jammer.’

Dit is toch om te huilen, die arme arme kinderen. Ik kan hier echt totaal niet bij. Hoe bestaat het dat je op die manier naar je kinderen kijkt, hoe bestaat het dat je dit je kinderen bewust aandoet, enkel en alleen omdat je zelf verslaafd bent aan de likes en dopamine shotjes (ook zo’n soort stukje over hoe verslavend het fluflu leven is zag ik voorbijkomen)
Dit wou ik hier ook net zeggen. Bizar!!!! Een tijdje terug zei lot l.. geen foto’s maken!! Die denkt dus gewoon dat mama foto’s maakt en heeft ook amper een idee.. wat vreselijk onveilig voor al die meiden daar in huis. Het moet toch vreselijk zijn te weten dat elke keer als je moeder er staat met een camera, je weet dat 100.000 mensen meekijken?! Wie wil dat nou en al helemaal meiden van 12.. bizar dit!
pi_219033651
quote:

quote:

En dit is precies de reden waarom er wetgeving moet komen. Want dit soort ouders zijn blijkbaar niet (meer) in staat om hun kinderen te beschermen.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219033678
AM is verslaafd, dat merk je aan alles.
Ze weet inmiddels dondersgoed welke gevolgen het kan hebben. Voor haarzelf, haar kinderen, hun veiligheid..

Zelf is ze verkracht in een skilift en daardoor getraumatiseerd en hierdoor is ze, heel begrijpelijk, doodsbang voor de veiligheid van haar dochters, maar Julia in haar onderbroek met schuddende billen inzoomen of Lot met een gezicht vol softijs het web opslingeren is dan weer geen enkel probleem .

Ik neem aan dat cum laude afgestudeerde cybersecurity student Sam haar toch grondig heeft uitgelegd wat mensen met deze beelden kunnen doen? En dat dit soort dingen echt veel gevaarlijker zijn dan gekkies die zeggen dat ze jouw signeersessies komen verstoren?
En dan doe je het toch?

Onbegrijpelijk dat je hier voor kiest, maar misschien is ze idd zo verslaafd aan geld en likes en aandacht dat ze niet meer anders kan.
pi_219033686
quote:

Bizar, bizar! Om te huilen inderdaad! Ik vind het echt onbegrijpelijk. Het is dus echt heel duidelijk, zwart op wit, dat wat wij vermoeden gewoon waar is. Ze heeft geen enkel idee waar ze haar kinderen aan bloot stelt. Of wel en ze bevredigt alleen haar eigen verslaving aan aandacht en geld.
pi_219033698
Dat je kinderen in groep 6 pas vertelt dat ze op youtube en Instagram te vinden zijn, vind ik laat. Tot zover de consent waar Annemarie altijd zo op hamerde. Die was er niet, want S&S (groep 6, dus pas 2 jaar geleden nog maar) hadden geen flauw idee en konden dus ook geen toestemming geven. Dat L. reageert op de camera was al langer duidelijk.
pi_219033705
En er zijn noot vragen geweest? Oudere broers en zussen hebben, ondanks de sterke band onderling, nooit wat verteld? Ik kan mij er zo weinig bij voorstellen.
pi_219033707
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 01:20 schreef poohenzo het volgende:
AM … zucht . Ik hoop zo dat ze in dat gesprek met de staatssecretaris of minister enorm op haar plek gezet gaat worden . Ze is dusdanig delulu dat ze oprecht vindt dat het schattig is dat Lot precies weet wat ze moet doen voor de camera . Wat is dat dan precies ? Likken aan een ijsje ? 🤢
Jurgen Nobel is niet het type om iemand stevig op zn plaats te zetten helaas. Die gaat haar eerder vragen om mee te denken over het te maken beleid🙈
En daarnaast denk ik dat AM daar schijt aan zou hebben, zij zou het gebruiken om weer voor weken aandachtcontent te creëeren. Het volgvee zegt toch wel weer ja en amen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Debuurvrouwvan op 17-10-2025 08:10:39 ]
pi_219033725
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 07:59 schreef Tarantelle het volgende:
En er zijn noot vragen geweest? Oudere broers en zussen hebben, ondanks de sterke band onderling, nooit wat verteld? Ik kan mij er zo weinig bij voorstellen.
Ik ook niet,en kinderen kijken in groep 3 of nog jonger al YouTube, dus die vertellen het zeker wel als ze daar hun klasgenootjes zien.
De zoete zusjes waren toen ook razend populair, kenden ze zeker ook niet dan?
pi_219033729
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 07:59 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Jurgen Nobel is niet het type om iemand stevig op zn plaats te zetten helaas.
En daarnaast denk ik dat AM daar schijt aan zou hebben, zij zou het gebruiken om weer voor weken aandachtcontent te creëeren. Het volgvee zegt toch wel weer ja en amen.
Dan kruipt ze weer in een slachtofferrol, want die vrouw kan niet tegen kritiek
pi_219033746
Ik heb zelfs het idee dat AM niet eens goed gehoord/geluisterd heeft naar haar dochter toen ze vertelde over dat stoel incident..
Die goedzo klonk als, geef een antwoord en dan is t klaar.
pi_219033754
quote:

Dit vind ik ook heel schokkend. Ze vindt het jammer dat ze niet meer zo 'puur' zijn. Dat heeft ze gvd zelf gedaan. In plaats van dat het een besefmoment voor haar was toen klasgenoten haar gingen volgen, is ze gewoon doorgegaan. We weten allemaal dat ze het heel vaak negeert als kinderen zeggen dat ze niet gefilmd willen worden. En dan janken over haters terwijl je kinderen heel bewust jarenlang dag na dag exposeert. Niet alleen voor heel veel onbekenden maar zeker ook voor de nabije omgeving.

Bij dat juffenbezoek laatst dacht ik: juf kan ook even op insta kijken.
pi_219033773
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 08:16 schreef Snaky het volgende:

[..]
Dit vind ik ook heel schokkend. Ze vindt het jammer dat ze niet meer zo 'puur' zijn. Dat heeft ze gvd zelf gedaan. In plaats van dat het een besefmoment voor haar was toen klasgenoten haar gingen volgen, is ze gewoon doorgegaan. We weten allemaal dat ze het heel vaak negeert als kinderen zeggen dat ze niet gefilmd willen worden. En dan janken over haters terwijl je kinderen heel bewust jarenlang dag na dag exposeert. Niet alleen voor heel veel onbekenden maar zeker ook voor de nabije omgeving.

Bij dat juffenbezoek laatst dacht ik: juf kan ook even op insta kijken.
En kinderen hebben het snel genoeg door als er een camera/telefoon op ze gericht wordt. Hier wordt door de 5jarigr altijd heel hard CHEEEEEEEEEESE geroepen zodra ik een foto wil maken en hij het doorheeft.

Ik vond t al heel wat dat de juf niet op insta gegooid werd. En ik vraag me stiekem toch altijd af hoe de buren over de familie Geerts praten (maar verder ben ik niet nieuwsgierig hoor haha)
pi_219033779
Als het echt zo is dat de meiden gepest worden op school, ik hoop oprecht dat het niet zo is, waarom ben je dan als moeder zo idioot om hen te filmen en zes dagen per week te posten. Als ze thuiskomen uit school, als ze naar de manege gaan etc. Als ze niet gefilmd worden gebruikt moeder hen om geld te verdienen via menstruatieondergoed, boeken, vakantiefilmpjes. Jan en alleman heeft hen in badpak gezien, hoe ze afgebekt worden door Rens etc.
pi_219033787
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 08:13 schreef MikkiejY het volgende:
Ik heb zelfs het idee dat AM niet eens goed gehoord/geluisterd heeft naar haar dochter toen ze vertelde over dat stoel incident..
Die goedzo klonk als, geef een antwoord en dan is t klaar.
Dat merk je wel vaker, dat ze niet luistert. Vooral bij Jet en Saar en Suus.
Maar eerlijk gezegd heb ik dat zelf ook. Als ik ergens mee bezig ben luister ik vaak ook maar met een half oor. Wanneer je dan gefilmd wordt en je ziet en hoort dat achteraf terug, dan schrik je soms van wat je gemist hebt.

En AM doet doorlopend iets anders, dus haar onverdeelde aandacht is er eigenlijk bijna nooit.
pi_219033813
AM over goede doelen:

Blablabla .. Maar omdat ik me verbonden heb aan stichting Tutu, en dat is voor mij genoeg. Ik wil niet van het ene doel naar het andere doel hoppen, ik geloof in langdurige betrokkenheid: in echt ergens voor gaan. Blablabla.. Toch, voor mij persoonlijk, voelt het beter om mijn energie, tijd en bereik in te zetten op deze manier - zonder contract, zonder financiële prikkel. Gewoon, omdat ik ergens in geloof.
Dat is voor mij de kracht van echte invloed.

Ik heb al járen niks van stichting Tutu gehoord. Tot zover zich inzetten.
pi_219033844
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 08:24 schreef Snaky het volgende:
Als het echt zo is dat de meiden gepest worden op school, ik hoop oprecht dat het niet zo is, waarom ben je dan als moeder zo idioot om hen te filmen en zes dagen per week te posten. Als ze thuiskomen uit school, als ze naar de manege gaan etc. Als ze niet gefilmd worden gebruikt moeder hen om geld te verdienen via menstruatieondergoed, boeken, vakantiefilmpjes. Jan en alleman heeft hen in badpak gezien, hoe ze afgebekt worden door Rens etc.
Na het 10 minutengesprek van een van de S vertelde ze ook dat er wat speelde op school. En iets met ‘de school oppakken’. Of ze dat hoopte, vond, af had gesproken of het moest, dat weet ik niet meer.

Maar de fout/oorzaak/deel van het probleem zal hoe dan ook niet bij haar liggen. En bij Maarten, want die vind het allemaal prima wat zijn vrouw op internet slingert over (ook zíj́n!) kinderen.
pi_219033848
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 08:24 schreef Snaky het volgende:
Ze filmt ze 7dagen per week, op de laatste dag moet men alleen betalen om t te zien😅
pi_219033854
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 08:27 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Dat merk je wel vaker, dat ze niet luistert. Vooral bij Jet en Saar en Suus.
Maar eerlijk gezegd heb ik dat zelf ook. Als ik ergens mee bezig ben luister ik vaak ook maar met een half oor. Wanneer je dan gefilmd wordt en je ziet en hoort dat achteraf terug, dan schrik je soms van wat je gemist hebt.

En AM doet doorlopend iets anders, dus haar onverdeelde aandacht is er eigenlijk bijna nooit.
Ja dat heb ik ook met mijn kids, ik krijg ook niet alles mee.

Maar het is ook op de manier hoe ze het brengt (weet even niet of het suus of saar is), even luchtig vertellen over het weghalen van de stoel alsof ze een gesprek wil aanknopen met haar moeder dat het op school wel zwaarder is dan verwacht. Maar ze krijgt niks terug van AM. Wat erg jammer is.
pi_219033860
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 01:20 schreef poohenzo het volgende:
Toen ze deze zomer op vakantie samen naar de supermarkt gingen, had ik de indruk dat Lot "lief" naar de camera moest kijken om beloont te worden met iets wat ze graag wou. Het was meerdere keren en het kwam zo overdreven en nep over.
Ik kan mij wel voorstellen dat Am bij (gesponsorde) uitjes aanwijzingen geeft, wat de (jonge) kinderen moeten doen. Vorige keer hadden ze wisselkleren mee bij boerderijpret, terwijl het best herfstachtig weer was, maar J stond tot aan haar knieën in het water...en toen waren de laarzen opeens niet meer goed....en gisteren kwam een pakje met een aantal nieuwe laarzen voor meerdere familieleden....misschien interpreteer ik er gewoon te veel in, maar ondertussen ben ik echt achterdochtig geworden.

De inhoudsopgave van het boek leest alsof het een soort dagboek is....wanneer gebeurde wat...de geheime gast van deze zomer ben ik nog niet tegen gekomen. En de rol van de overleden vrouw van de manege wordt mij ook nog niet duidelijk. Ik hoop maar dat ze echt een speciale band hadden, anders is het wel heel ongemakkelijk dat het boek aan haar is opgedragen.
pi_219033871
quote:

En nog ziet ze niet in dat wat ze doet schadelijk is voor de kinderen. Voor Saar en Suus lijkt me dit ook niet makkelijk, als brugklassers. Wat als klasgenoten dit allemaal zien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')