Want iemand met een hoog EQ legt alles op zij om 24/7 voor een vent te zorgen die haar als optie ziet?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Je mag dan misschien een hoog IQ hebben, maar een hoog EQ heb je zeker niet. Succes met je toekomstige eenzame verbitterde bestaan
Weer een uitspraak waarvan ik denk allemachtig wat een bitchquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:17 schreef Ansa het volgende:
[..]
Emoties zijn normaal. Als jij ze niet hebt raad ik therapie aan.
Ok Tate.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:19 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Weer een uitspraak waarvan ik denk allemachtig wat een bitch
En? Dat verraad zit heel diep.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:13 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
En je zei dat je al een jaar niemand meer gedate hebt dus dit is woede over iets wat meer dan een jaar geleden is. Mooi man. Werkt goed, die aanpak van je.
Nee, iemand met een hoog EQ weet dat er meer is dan alleen wit of zwart.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:19 schreef Ansa het volgende:
[..]
Want iemand met een hoog EQ legt alles op zij om 24/7 voor een vent te zorgen die haar als optie ziet?
Niks met Tate te maken, daar ben ik absoluut geen fan van, dit is al de tweede keer dat je me zo weg zet terwijl ik dat soort types mannen ook niet mag.quote:
In theorie wel, in de praktijk zitten bijna alle mannen in een beoordeelstoeltje.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, iemand met een hoog EQ weet dat er meer is dan alleen wit of zwart.
Ja, en jij komt maar niet door de keuring.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:32 schreef Ansa het volgende:
[..]
In theorie wel, in de praktijk zitten bijna alle mannen in een beoordeelstoeltje.
Er zijn mannen die zo zijn, ja. Maar ook een heleboel die niet zo zijn.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:32 schreef Ansa het volgende:
[..]
In theorie wel, in de praktijk zitten bijna alle mannen in een beoordeelstoeltje.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:17 schreef Ansa het volgende:
[..]
Emoties zijn normaal. Als jij ze niet hebt raad ik therapie aan.
Dat zeg ik, want de mannen die TS hoog aanschrijft hebben zelf ook wat in de melk te brokkelen en hebben dus opties. Why settle for less? Dat is immers de instelling die TS ook aanhangt, maar als die mannen dat doen is het ineens een probleem.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Er zijn mannen die zo zijn, ja. Maar ook een heleboel die niet zo zijn.
You attract what you are.
Misschien eens open staan voor wat meer dates dan?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:13 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik ben heel stremg met wie ik afspreek. 99.99% unmatch ik omdat ze multidaten, redpilled zijn,of niet meer zeggen dan "hey".
Ik ken meer wanhopige single mannen die gewoon een maatje zoeken met wie ze kunnen lachen, dan het beeld dat jij hier schetst.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 08:37 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik moet vriendelijk zijn tegen mannen die als een soort Nero in de beoordelaarsstoel zitten terwijl ik en andere vrouwen om hem moeten strijden in zijn fantasie???
Waarom zit dat zo diep? Dat is toch niet gezond?quote:
Precies, wat een trieste houding. Je bent geen keuringsdienst. Maar zodra ik eisen heb ben ik hautain?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, en jij komt maar niet door de keuring.
Omdat het verhaal meerdere lagen bevat. Het gaat niet alleen om " man en vrouw gaan op date, vrouw wordt afgewezen".quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom zit dat zo diep? Dat is toch niet gezond?
Ik heb al meegemaakt wat er gebeurt als ik mijn grenzen niet bewaak.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:38 schreef Saboo het volgende:
[..]
Ik ken meer wanhopige single mannen die gewoon een maatje zoeken met wie ze kunnen lachen, dan het beeld dat jij hier schetst.
Maar okay.
Ik kan me wel voorstellen dat zelfs wanhopige mannen een beetje bang worden van deze houding.
Verder is het gewoon een match. Of het is geen match. Dat staat imo echt los van of er anderen in het spel zijn. Als hij op je afknapt omdat hij een andere date leuker vindt, dan kan zo iemand net zo goed op je af kunnen knappen in een relatie omdat hij die ander tegenkomt. Heb je nog meer ellende.
Wat dat betreft misschien juist goed als het selectie-moment al tijdens het daten plaatsvindt.
Als je niet consistent boven je league date zul ook jij heus wel een x de leukste zijn voor iemand.... Maar dat wordt wel moeilijk als je slechts 2 uitverkorenen per jaar ontmoet en je je opstelt als een blok beton.
En dan?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:58 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik heb al meegemaakt wat er gebeurt als ik mijn grenzen niet bewaak.
Ik had voor corona non-stop dates en relaties. Binnen twee dates vaak al. En nu vindt ineens iedereen dat ik hen moet verdienen en overtuigen. Alsof ze allemaal Tatefan zijn.
Als ik iemand al heb moeten troosten en uren nee heb gezoend lukt het mij niet om zonder emotie weg te lopen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:08 schreef Saboo het volgende:
[..]
En dan?
Zeg je iemand vriendelijk gedag. Blokkeer je ze als ze moeilijk doen, en ga je verder.
Klaar.
In het slechtste geval baal je een dagje en haal je een beker Ben & Jerry.
En op naar de volgende.
Also; probeers eens een betaalde datingsite. Lexa ofzo. Dan filter je een hoop casual daters en coole bois weg. Ik weet niet waar je nu je dates vandaan haalt, maar ik denk dat zoiets misschien beter bij je past dan Tinder ofzo.
Moet je dit dan niet bespreken met je psycholoog in plaats van het weer op deze manier op internet slingeren?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:56 schreef Ansa het volgende:
[..]
Omdat het verhaal meerdere lagen bevat. Het gaat niet alleen om " man en vrouw gaan op date, vrouw wordt afgewezen".
Ik ga niet eindeloos on therapie. Het erover hebben online werkt ook cathartisch.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Moet je dit dan niet bespreken met je psycholoog in plaats van het weer op deze manier op internet slingeren?
Ik zie geen verschil in hoe je het brengt en geen verschil in de reacties die je erop krijgt.
Jij had 'non-stop dates' en relaties. En die relaties waren al een 'relatie' binnen 2 dates. Klinkt stabiel...not. En ineens is de wereld verandert, en beseffen mannen dat ze vrouwen niét op een voetstuk hoeven plaatsen, en ze ook wat te willen en te wensen mogen hebben, in plaats van blij zijn dat ze dezelfde lucht mogen inademen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:58 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik heb al meegemaakt wat er gebeurt als ik mijn grenzen niet bewaak.
Ik had voor corona non-stop dates en relaties. Binnen twee dates vaak al. En nu vindt ineens iedereen dat ik hen moet verdienen en overtuigen. Alsof ze allemaal Tatefan zijn.
Als je doet wat je deed krijg je wat je kreeg.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:19 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik ga niet eindeloos on therapie. Het erover hebben online werkt ook cathartisch.
Ik heb 15 jaar therapie gehad tot ik de diagnose cptss en uhb kreeg. Nu ik daar therapie voor heb gehad ben ik stabiel. Ik ben niet depressief of angstig meer. Maar ik zit hiermee en wil het van me afschrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |