So many times it happens too fastquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 18:50 schreef Tracksmith het volgende:
[..]
Ik vind deze toch de ultieme:
Bekijk deze YouTube-video
Hij zit alleen voor geen meter..raar ontwerp; retourquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 08:55 schreef SEMTEX het volgende:
Decathlon had/heeft een actie dat je een 10,- tegoedbon krijgt als je van 20 tot 26 oktober 7 uur aan activiteit in hun Decathlon outdoor app logt. Zo gezegd, zo gedaan. Tegoedbon net binnen, heb een mooi lichtgewicht ademend running singlet bij ze gescoord.
[ afbeelding ]
Ik vind dat vaker met Decathlon kleding, maar niet altijd.quote:Op zondag 26 oktober 2025 11:49 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hij zit alleen voor geen meter..raar ontwerp; retour
Als hij eraf is heb je al snel geen last meer.quote:Op zondag 26 oktober 2025 14:06 schreef Kwalberto het volgende:
Een week na de marathon heeft mn teennagel losgelatenhopelijk niet al te lang last van.
Shit nu ziet iedereen dat ik een rijke tatta met dunne polsen ben.quote:Op maandag 27 oktober 2025 22:02 schreef kalinhos het volgende:
Ik zie nu trouwens bij mn Strava feed dat iedereen die een activiteit registreert dat je direct in de tijdlijn ziet met welk apparaat dat geregistreerd is, je hoeft er niet meer op te tikken.
Hardlopen en vooral duurlopen is een ander soort belasting dan volleybal en boksen, het zou inderdaad kunnen dat je die vooral moet laten wennen in het begin en moet zorgen voor voldoende rust tussen je loopjes. Goede schoenen en niet zomaar een sportschoen die je nog hebt liggen kan al veel verschil maken.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:29 schreef Pinuts het volgende:
Ik wil toch jullie even als experts vragen. Klopt het dat ik vanwege een sterke basis dit zou moeten kunnen? Zowel qua conditie, maar nog belangrijker qua pezen en spieren?
Thanks. Ik ben van plan om mijn trailrunschoenen te gebruiken. Die gebruik ik nu voornamelijk voor hiken (in de bergen/modderige/glibberige paden).quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:47 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hardlopen en vooral duurlopen is een ander soort belasting dan volleybal en boksen, het zou inderdaad kunnen dat je die vooral moet laten wennen in het begin en moet zorgen voor voldoende rust tussen je loopjes. Goede schoenen en niet zomaar een sportschoen die je nog hebt liggen kan al veel verschil maken.
Een trailrunschoen is niet gemaakt om mee over de weg te lopen. Dat is echt zonde en zou tot extra blessures kunnen leiden.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 15:05 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Thanks. Ik ben van plan om mijn trailrunschoenen te gebruiken. Die gebruik ik nu voornamelijk voor hiken (in de bergen/modderige/glibberige paden).
Oke helder. Ik heb ook nog een paar hardloopschoenen; die gebruik ik nu voor in de gym. Ik zal eens kijken of die nog voldoen of dat ik toch even een nieuw setje moet kopen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:12 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Een trailrunschoen is niet gemaakt om mee over de weg te lopen. Dat is echt zonde en zou tot extra blessures kunnen leiden.
Belangrijkste reden voor de sprints zijn eigenlijk dat ik hier even goed maximaal kan gaan. Merk eigenlijk bij de andere sporten dat ik conditioneel nog echt maximaal kan/hoef te gaan. En met een duurloop lijkt me dat ook weer lastig.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:27 schreef Tracksmith het volgende:
Ik zou eerder 2 rustige loopjes doen ipv 1x rustig en 1x kort en intensief.
Met die sprint-achtige training heb je een hoog risico op blessures én de korte intense inspanningen heb je al met boksen en volleybal.
Losgaan op een boksbal kan wel maximaal toch?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:42 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Belangrijkste reden voor de sprints zijn eigenlijk dat ik hier even goed maximaal kan gaan. Merk eigenlijk bij de andere sporten dat ik conditioneel nog echt maximaal kan/hoef te gaan. En met een duurloop lijkt me dat ook weer lastig.
Vind ik juist een hele goede beslissing, met die hoge temperaturen elke keer. Leiden was de enige marathon waar ik meerdere kilometers ijlend van de hitte heb gelopen en dat was al in de eerste helft.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:32 schreef Evangelion het volgende:
Leiden Marathon weer vervroegd. 10:00 -> 9:00 -> 8:30 in 2 jaar.
Niet leuk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |