Ja, zoals zo vaak: storm in een glas water. er is nog wel wat discussie, maar Strava gaat voldoen aan Garmins eis om het Garmin-logo te publiceren bij data die van Garmin komen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:28 schreef Jor_Dii het volgende:
Is er al meer bekend over de Garmin / Strava fittie?
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 07:58 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ja, zoals zo vaak: storm in een glas water. er is nog wel wat discussie, maar Strava gaat voldoen aan Garmins eis om het Garmin-logo te publiceren bij data die van Garmin komen.
Dat is wel bizar op een donderdag als men 3 dagen de tijd heeft. Ik ga morgenmiddag.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 14:48 schreef Kwalberto het volgende:
Half uur gewacht tot in de rai in kon ivm drukteRijen voor t shirt waren zo lang dat ik dat maar heb gelaten. Zou toch een verademing zijn als ze de startnummers gewoon op de post doen maar dan komt er natuurlijk geen hond naar die expo.
Best vreemd dat dat zo moeilijk gaat terwijl je bij het aanmelden zonder enige controle kan invullen wat je maar wil.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 16:01 schreef kalinhos het volgende:
Zo die Rai was wel druk jashirtje duurde minuut of 20 en daarna was de rij weg- toen hadden ze de rij buiten gecreëerd zodat mensen groep voor groep naar binnen komden.
Nog geprobeerd om mijn wave a3 pink te wijzigen naar a2 yellow maar helaas de klantenservice was onvermurwbaar. Zondag maar op tijd zijn zodat ik geel misschien inkom
True. Al gaan veel mensen zich ineens gek gedragen als ze zien hoeveel mensen voor hun staan.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 16:59 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Best vreemd dat dat zo moeilijk gaat terwijl je bij het aanmelden zonder enige controle kan invullen wat je maar wil.
Noundit dacht ik ook. Vooral ook omdat de massa denk ik toch (met alle respect) in de groep 3,5 tot 4,5u finishtijd zit. De groep 2:50-3u (geel) en 3u-3:10 (roze) zal niet enorm verschillen in grootte en zal sowieso kleiner zijn dan andere waves.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 16:59 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Best vreemd dat dat zo moeilijk gaat terwijl je bij het aanmelden zonder enige controle kan invullen wat je maar wil.
Weetniet hoe het vorig jaar was qua ophalen maar dat mag dit jaar niet op zondagquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:36 schreef En1gma het volgende:
Vorig jaar was dat nog in de Sporthallen Zuid ipv de Rai, dat was nog wel prima aangezien dat praktisch naast het Olympisch stadion ligt.
Wat ronduit belachelijk is natuurlijk, niet iedereen woont in de buurt van Amsterdam..quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:10 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Weetniet hoe het vorig jaar was qua ophalen maar dat mag dit jaar niet op zondag
Genoeg andere vooral buitenlandse marathons waar je ook geen startnummer kunt ophalen op zondag dus voor die paar Nederlanders die niet in de gelegenheid zijn hem eerder op te halen.... tja, pech?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wat ronduit belachelijk is natuurlijk, niet iedereen woont in de buurt van Amsterdam..
Ik woon ruim 100km van Amsterdam af, opsturen doen ze ook niet?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:59 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Genoeg andere vooral buitenlandse marathons waar je ook geen startnummer kunt ophalen op zondag dus voor die paar Nederlanders in Amsterdam die niet in de gelegenheid zijn hem eerder op te halen.... tja, pech?
Dan heeft het hele expo concept weinig nut.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:59 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik woon ruim 100km van Amsterdam af, opsturen doen ze ook niet?
Dat kan zijn, maar voor mij zou dat wel een reden zijn om dus niet in Amsterdam te gaan lopen. Als ik en op zaterdag en op zondag naar Amsterdam zou moeten afreizen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:00 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dan heeft het hele expo concept weinig nut.
Tja.. Amsterdam richt zich duidelijk op de internationale deelnemers die het weekend in/rondom Amsterdam verblijven.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:01 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat kan zijn, maar voor mij zou dat wel een reden zijn om dus niet in Amsterdam te gaan lopen. Als ik en op zaterdag en op zondag naar Amsterdam zou moeten afreizen.
Ah dat klinkt als Marathon Rotterdam. Daarom ook shirt niet opgehaald, bovendien waren de bestelde maten later ook niet meer beschikbaar. Later alsnog op Vinted gekocht van een Franse (:D ) voor 3,-, ongedragen. En in de juiste maat.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 14:48 schreef Kwalberto het volgende:
Half uur gewacht tot in de rai in kon ivm drukteRijen voor t shirt waren zo lang dat ik dat maar heb gelaten. Zou toch een verademing zijn als ze de startnummers gewoon op de post doen maar dan komt er natuurlijk geen hond naar die expo.
Volgens mij liep hij lange tijd met de top van de dames mee in het groepje, maar ergens langs de Amstel moest hij die laten gaan. Toch bizar knap sub 2:30 op zijn marathon debuut.quote:Op zondag 19 oktober 2025 14:24 schreef Evangelion het volgende:
Ging Dumoulin nou op zijn halve marathon PR pace weg wtf
Behoorlijk ingestort maar toch sub 2:30
Dit was inderdaad heel matig. waarom ook niet meteen na de finish al water of sportdrank. Best een gedoe om het stadion uit te komen door al die smalle gangetjes.quote:Op zondag 19 oktober 2025 19:10 schreef kalinhos het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het daarna wel wat karig vond. Eerst een mooie medaille, dan een warmtedeken, dan een file het stadion uit te komen en dan een flesje water. Kan toch wel een AA-tje of thee-tje bij zou je zeggen. Al deelden ze langs het parcours natuurlijk weer overal Maurten uit…
Het halve internet lag/ligt plat.quote:Op maandag 20 oktober 2025 13:10 schreef SEMTEX het volgende:
Flat flat flat, Strava ligt op zijn gat. En die willen naar de beurs
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |