abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219024714
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 21:29 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Zoals Ewout Genemans maar dan zonder camera. Ik weet niet of dat veel toevoegt :P
Het moet interesse aanwakkeren, niemand verwacht dat een puber een echte aanvulling is op de politie.
pi_219024733
Caroline wordt gefileerd door Tweebeke *O*
pi_219024737
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 21:46 schreef Firuze60 het volgende:
Caroline wordt gefileerd door Tweebeke *O*
Mag wat mij wel een tikkeltje harder.
pi_219024747
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 21:47 schreef Fokfluencer het volgende:

[..]
Mag wat mij wel een tikkeltje harder.
Ze begon lief, zou Balkenende zeggen, haha
  woensdag 15 oktober 2025 @ 21:50:26 #205
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_219024754
Caroline moet hier gewoon zeggen: 'Wilders kan niet met mensen samenwerken, ik wel.'- dan scoort ze wat. Dat is niet zo lastig. Probeert ze hier dan toch een deurtje open te houden voor een volgende regeringsdeelname o.i.d.? Begrijpt ze dan niet dat het nú even gaat om stemmen harken en dat je later beter meer zetels kan hebben dan nu even iets onaardigs te hebben gezegd?
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_219024771
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 21:29 schreef uedasangod het volgende:

[..]
logisch tocH?
die partij zet in op feel-good en 'zorgen voor elkaar' propaganda
Nou ja, behalve dan op hun eigen congres :P
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_219024779
quote:
5s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 21:50 schreef JAM het volgende:
Caroline moet hier gewoon zeggen: 'Wilders kan niet met mensen samenwerken, ik wel.'- dan scoort ze wat. Dat is niet zo lastig. Probeert ze hier dan toch een deurtje open te houden voor een volgende regeringsdeelname o.i.d.? Begrijpt ze dan niet dat het nú even gaat om stemmen harken en dat je later beter meer zetels kan hebben dan nu even iets onaardigs te hebben gezegd?
Natuurlijk wil ze straks aanhaken bij PVV.
  woensdag 15 oktober 2025 @ 21:57:18 #208
37950 JAM
pi_219024787
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Natuurlijk wil ze straks aanhaken bij PVV.
Allicht. Desalniettemin zou ze zichzelf dat een stuk gemakkelijk maken door nu zetels bij de PVV weg te harken. Meer zetels is echt belangrijker dan nu geen lelijke dingetjes over de GBL zeggen. Dit getuigt gewoon van een soort lievelijke naïviteit. Als je op migratie en landbouw een identiek programma hebt, dan moet je je toch op een andere manier zien te onderscheiden.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_219024803
quote:
Ze zijn tot elkaar veroordeeld. Wilders, van de Plas, Dj Jopie. Moeten bij elkaar vliegen afvangen maar aan het einde van de rit afhankelijk van een VVD of CDA.
Dit, dus.
  woensdag 15 oktober 2025 @ 22:01:32 #210
37950 JAM
pi_219024820
DE MENSEN THUIS?! IK KIJK GEWOON IN DE KROEG HOOR! _O- .
pi_219024851
quote:
10s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 22:01 schreef JAM het volgende:
DE MENSEN THUIS?! IK KIJK GEWOON IN DE KROEG HOOR! _O- .
De kijkers thuis begrijpen het wel
  woensdag 15 oktober 2025 @ 22:08:27 #212
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_219024855
Stel je voor dat er een grote extreem-rechtse partij was geweest met 60 zetels :{
pi_219024862
quote:
Ze wil perse weer in de regering komen en de minister van landbouw kunnen leveren zodat ze het stikstof dossier weer kunnen rekken en rechtelijke uitspraken naast zich meer leggen.
  woensdag 15 oktober 2025 @ 22:10:36 #214
37950 JAM
pi_219024865
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 22:09 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Ze wil perse weer in de regering komen en de minister van landbouw kunnen leveren zodat ze het stikstof dossier weer kunnen rekken en rechtelijke uitspraken naast zich meer leggen.
Allicht. Dat begrijp ik ook wel, maar dat gaat een stuk gemakkelijker met meer zetels dan dat je nu Geert te vriend moet houden. Waar haalt ze anders haar stemmen vandaan? Kom op zeg, vol in de aanval! Geloof mij nu maar dat als Geert weer op het kansel staat het dan weer aan iedereen heeft gelegen behalve hemzelf.
pi_219024901
Ik zie net dat BBB-pakket aan extra maatregelen. Ze hebben met Mona wel het extremistische paard van Troje binnengehaald zeg. Volgens mij zijn ze hun oorsprong nu al vergeten _O-

Mona heeft die partij helemaal gekaapt, dat gaat nog wel bloedbonje worden.

[ Bericht 13% gewijzigd door TheVulture op 15-10-2025 22:25:39 ]
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_219024904
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 22:07 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
De kijkers thuis begrijpen het wel
Dilan en de verbinding. Dat VVD-partijspotje met die explosie op de eerste tel stelt volgens mij ook het gat voor wat ze in de zetelaantallen heeft geslagen.
pi_219024913
Straks maar eens genieten van Caroline bij Nieuwsuur, eerst even Pauw
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 15 oktober 2025 @ 22:18:30 #218
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_219024917
Vind het een matige aflevering. De grill kan wat harder zullen we maar zeggen. Ging beetje te lang over de motie van 0 migranten die BBB steunde. Stikstof komt ze ook wel erg makkelijk mee weg. Weinig de wetenschap en de uitspraken van rechters gebruikt.
pi_219024971
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 22:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vind het een matige aflevering. De grill kan wat harder zullen we maar zeggen. Ging beetje te lang over de motie van 0 migranten die BBB steunde. Stikstof komt ze ook wel erg makkelijk mee weg. Weinig de wetenschap en de uitspraken van rechters gebruikt.
Ik had eerder het idee dat Tweebeke nu mild was omdat de BBB toch al op een vet zetelverlies zit, iemand die al op de grond ligt niet verder natrappen, dat was met Eerdmans omgekeerd het geval.
  woensdag 15 oktober 2025 @ 22:26:09 #220
37950 JAM
pi_219024987
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 22:23 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik had eerder het idee dat Tweebeke nu mild was omdat de BBB toch al op een vet zetelverlies zit, iemand die al op de grond ligt niet verder natrappen, dat was met Eerdmans omgekeerd het geval.
Matig optreden van Van der Plas ook hoor. Die had echt wel wat steviger van leer kunnen trekken tegen haar voormalige coalitiepartners. Ik vind haar naïef in dat opzicht. Ze weet zich niet te onderscheiden. Wat zij heeft (in tegenstelling tot DJ Jopie en de GBL) is dat ze toch gewoon een hele aardige, lieve vrouw lijkt waar je er uiteindelijk wel mee uitkomt. Daar zou ze veel meer gebruik van kunnen maken door zo nu en dan te benoemen dat dat bij de GBL en DJ Jopie dus niet het geval is.

De BBB levert impliceert dus dat de andere rechtste partijen dat niet doen - dat is ook zo (niet dat de BBB dan wel iets voor elkaar krijgt, maar toch). Dat moet ze echt meer naar voren laten komen. Kansje gemist!
pi_219025035
Noorlander kwam ook behoorlijk lomp uit de hoek door haar ineens voor de voeten te gooien dat zij informatie hadden dat BBB de VVD een ultimatum zou willen stellen. Van der Plas was zichtbaar uit balans.

Waarbij BBB bij voorbaat ongeloofwaardig is omdat Van der Plas al heeft gezegd dat ze niet opstappen.
pi_219025043
Ik kan er nog steeds met mijn hoofd niet bij dat zo'n onderbuikpartij die maar 1 niche belangetje verdedigt het lukte om de grootste te worden in de Eerste Kamer. Volstrekt bezopen.
pi_219025044
Ik snap nog steeds niet hoe BBB nou zowel voor als tegen migratie is. Het saldo moet naar nul maar we hebben wel arbeidsmigranten nodig.

Roept een beeld op dat ze eigenlijk alleen Bulgaren willen kunnen uitbuiten omdat dat gunstig is voor de achterban.
pi_219025051
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 22:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Eens. Ook over de moties, die gingen specifiek over asiel e.d. En ze kwam weg met een algemeen antwoord over verschil tussen oppositie en coalitie.
  woensdag 15 oktober 2025 @ 22:39:13 #225
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_219025054
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 22:36 schreef Spablauw214 het volgende:
Ik snap nog steeds niet hoe BBB nou zowel voor als tegen migratie is. Het saldo moet naar nul maar we hebben wel arbeidsmigranten nodig.

Roept een beeld op dat ze eigenlijk alleen Bulgaren willen kunnen uitbuiten omdat dat gunstig is voor de achterban.
Dat is juist en tevens correct. Volgens mij is dat bij Wilders niet anders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')