Een schokkende 10% toch nog. 3 stellingen zou ik zowaar met FvD mee stemmen, ik begin me af te vragen of ik op die onderwerpen niet fout zit.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 16:59 schreef mcmlxiv het volgende:
Heeft iemand de PVV stemwijzer al gedaan? https://fvd.nl/kieswijzer
Ik kwam toch nog op 30% uit!
10% hierquote:Op donderdag 16 oktober 2025 16:59 schreef mcmlxiv het volgende:
Wel heel ijdel. Maar toch lang niet zo glad en naar als al die eerder genoemde?quote:
7% hier. Kan ik mee levenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 16:59 schreef mcmlxiv het volgende:
Ik kwam uit op 14. Alleen met belastingschenking ben ik het op persoonlijk vlak oneens met wat 'eigenlijk' de beste optie is, en voertaal Nederlands vind ik ook wat voor te zeggen. Maar meine gute het zou toch eigenlijk verboden moeten worden om met zulke populistische/zwakzinnige/platte thema's campagne te mogen voeren. Ik zou bijna zeggen dat ze het niet eens menen of zelf geloven, maar dat dit een soort AI-generator is van stellingen die gewoon genoeg zijn om in te geloven, maar stom genoeg om over te hoeven praten.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 17:57 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
7% hier. Kan ik mee leven.
Ja een uitgekookte variant, want dit is cherrypicken op onderwerpen.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 17:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Het is een FvD-stemwijzer
Ik heb geen idee, ik kwam alleen deze bingo kaarten tegen.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 17:02 schreef nostra het volgende:
[..]
Maken die linkse vrindjes ook bingokaarten voor de Goede Partijen?
Zo hoog kwam ik niet maar wel op ca. driekwart.quote:
Exactly my point.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 13:17 schreef jcdragon het volgende:
[..]
VVD is er voor de grote bedrijven en voor vermogenden
Tsja, wat zal ik zeggen? Het is verkiezingstijd...quote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:07 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja een uitgekookte variant, want dit is cherrypicken op onderwerpen.
De diepere fvd smaak komt er niet uit naar voren.
Begrijp niet zo goed wat ze hier nog mee wil bereiken, of ze moet willen dat mensen bij haar eigen partij weglopen ten gunste van Bontenbal en Jettenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kennelijk sluit Yesilgöz (niet noodzakelijkerwijs de VVD na de verkiezingen) GLPvdA nu definitief uit.
![]()
![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)l&utm_campaign=share
Gaat niet lang meer duren voordat allerlei VVD’ers bang worden voor hun baantje en de club gaat draaien.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Begrijp niet zo goed wat ze hier nog mee wil bereiken, of ze moet willen dat mensen bij haar eigen partij weglopen ten gunste van Bontenbal en Jetten
Kennelijk is het besef nog niet ingedaald dat zij geen onderdeel is van een directe strijd om het torentje. Je moet als VVD blij zijn dat je uberhaupt aan tafel wordt gevraagd.
Heel eerlijk, ik zou als PvdA/GL, CDA en D66 nog wel twee keer nadenken om zelf met de VVD te gaan regeren. Die zijn nou ook niet echt een baken van betrouwbaarheid geweest als coalitiepartner. Nu zal Dilan zelf wel weg zijn, maar van al die mannen daarachter straalt de betrouwbaarheid ook niet af.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:17 schreef Bluesdude het volgende:
Als de VVD om programmapunten niet met GL/PvdA in zee wilt gaan, dan is dat een legitiem standpunt.
Maar nu lijkt het alsof het gaat om Frans Timmermans.De kop van Jut. En dat is inhoudsloos.
Niet willen meeregeren vanwege een zwaar verlies is ook te begrijpen. Om zodoende vanuit de oppositie over een paar jaar meer zetels terug te winnen.
Maar hoe dan ook als er een coalitie mogelijk is met de mddenpartijen, dan moet de VVD haar verantwoordelijkheid nemen, dit na 2 jaar mede een chaoskabinet hebben gemaakt.
De kiezers willen een stabiele regering, zonder rellen >
Dat herstelt het vertrouwen in de democratie
Ik denk dat er best wat pvv en ja21-stemmers te verleiden zijn met het idee dat zo die enge club misschien buiten de deur gehouden kan worden.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Begrijp niet zo goed wat ze hier nog mee wil bereiken, of ze moet willen dat mensen bij haar eigen partij weglopen ten gunste van Bontenbal en Jetten
Kennelijk is het besef nog niet ingedaald dat zij geen onderdeel is van een directe strijd om het torentje. Je moet als VVD blij zijn dat je uberhaupt aan tafel wordt gevraagd.
20%quote:Op donderdag 16 oktober 2025 16:59 schreef mcmlxiv het volgende:
Ik wilde net zeggen... op het partijkantoor van D66 gaat heel voorzichtig een klein flesje champagne open vanavond.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |