uiteraard nietquote:Op donderdag 16 oktober 2025 08:14 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof je dat daarvoor wel overwoog
Bijzonder gezien het gros van de linkse users hier echt helemaal niks van Starhopper moet hebbenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 07:37 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Dit is nu al de meest wijze opmerking van de dag.
Starhopper is lievvvv.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 11:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bijzonder gezien het gros van de linkse users hier echt helemaal niks van Starhopper moet hebben
Nee hij is een troll en radicaal. Absoluut niet iemand die je aan je zijde wilt hebben als je wilt dat mensen een genuanceerder beeld krijgen van linkse politiekquote:
Linkse deuglijer!quote:Op donderdag 16 oktober 2025 14:15 schreef Isdatzo het volgende:
Nee ze zijn stom. ALLEMAAL! Stuk voor stuk.
quote:
Ik ook?????quote:
Ik ben geen troll en ook niet radicaal. Ik geef gewoon mijn eigen mening. Het is niet mijn taak om een genuanceerd beeld van linkse politiek te geven. Ik spreek voor mezelf niet namens links ofzo.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 13:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hij is een troll en radicaal. Absoluut niet iemand die je aan je zijde wilt hebben als je wilt dat mensen een genuanceerder beeld krijgen van linkse politiek
Kan iemand uitleggen waarom ik deze persoon niet dom mag noemen, maar hij wel onvriendelijke beschuldigingen en niet goed bij je hoofd mag zeggen.quote:
Heb je dat nieuwsbericht gezien waarin ze naast de gijzelaars gewoon zaten te eten en op zaten te scheppen met hun gejatte AID voer.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 17:28 schreef Fok-it het volgende:
Deze user roept ook over moslims dat het sadisten, psychopaten en goor volk is. Alledrie getrd maar gezien hij nog actief is hier zal niet goed bij je hoofd al helemaal niet voldoende zijn
Sommige moslims zijn sadisten en goor volk inderdaadquote:Op donderdag 16 oktober 2025 17:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Heb je dat nieuwsbericht gezien waarin ze naast de gijzelaars gewoon zaten te eten en op zaten te scheppen met hun gejatte AID voer.
Dat is de zuivere definitie van sadisme en psycho niet in orde. Niet zo raar dat het niet wordt weggehaald.
Bizar weer hoe jullie naast de waarheid kijken.
Heb volgens mij echt nog nooit iemand een facist genoemd hier. Behalve Trump dan. Stop met liegenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 17:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Heb je dat nieuwsbericht gezien waarin ze naast de gijzelaars gewoon zaten te eten en op zaten te scheppen met hun gejatte AID voer.
Dat is de zuivere definitie van sadisme en psycho niet in orde. Niet zo raar dat het niet wordt weggehaald.
Bizar weer hoe jullie naast de waarheid kijken.
Daarbij ga zelf dan ook niet te pas en te onpas ieder rechts iemand in een hoek duwen van fascisme/dom/blabla. We kennen inmiddels de MO wel. Uitdelen uitdelen en als je een keer ontvangt, hier naartoe rennen.
De kleuterschool is er niks bij.
Kijk he he, daar hebben we eindelijk wat voer voor discussie waar op we verder kunnen gaan.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 17:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sommige moslims zijn sadisten en goor volk inderdaad
Net als dat sommige christenen, hindoes en atheïsten goor volk en psychopaten zijn
Dat is echter niet hoe jij het verwoord, en dat komt waarschijnlijk omdat je uitzonderingen steeds meer als de norm gaat zien.
Moet je niet gaan doen alsof ik dat soort onmensen opeens als vredelievend zie.
Ja, jij ookquote:Op donderdag 16 oktober 2025 16:05 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik ook?????![]()
![]()
![]()
![]()
[ [url=https://mediaproxy.tvtropes.org/width/1200/https://static.tvtropes.o(...)12506.jpg]afbeelding[/url] ]
In het ronde archiefquote:Op donderdag 16 oktober 2025 16:58 schreef Starhopper het volgende:
Ook hij is weer terecht!
https://forum.fok.nl/topic/2746031
Bericht is weg en deel geen 'koosnaampjes' uit. We zien graag fanatieke maar fatsoenlijke discussies zonder beledigingen of gesneer tussen users onderling.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 17:24 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Kan iemand uitleggen waarom ik deze persoon niet dom mag noemen, maar hij wel onvriendelijke beschuldigingen en niet goed bij je hoofd mag zeggen.
Is de regel bijvoorbeeld dat ik hem wel mag vragen of hij een dommerik is?
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 17:28 schreef Fok-it het volgende:
Deze user roept ook over moslims dat het sadisten, psychopaten en goor volk is. Alledrie getrd maar gezien hij nog actief is hier zal niet goed bij je hoofd al helemaal niet voldoende zijn
Graag antwoord op mijn vraag.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:08 schreef Jippie het volgende:
[..]
Bericht is weg en deel geen 'koosnaampjes' uit. We zien graag fanatieke maar fatsoenlijke discussies zonder beledigingen of gesneer tussen users onderling.
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:33 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Graag antwoord op mijn vraag.
Deel geen 'koosnaampjes' uit, hou de conversatie een beetje fatsoenlijk ajb.quote:Is de regel bijvoorbeeld dat ik hem wel mag vragen of hij een dommerik is?
Vragen mag dus!quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:40 schreef Jippie het volgende:
[..]
[..]
Deel geen 'koosnaampjes' uit, hou de conversatie een beetje fatsoenlijk ajb.
Maar dan geef ik hem niet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 01:39 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee, want je gaat vragen of een bepaald 'koosnaampje' bij hem past.
Heb getwijfeld over het verwijderen van je post. Maar het overlijden van een idool kan iemand persoonlijk aangrijpen en daarom vond ik je opmerking ongepast. De hele discussie als off-topic verwijderd. Niks genote, dat was niet nodig.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:18 schreef de_boswachter het volgende:
Fannie in NWS / Sologitarist Ace Frehley (74) van rockband Kiss overleden
Netjes RIP gepost maar aangegeven dat ik het een debiel muziekgenre vind. Is een mening, volgens mij de bedoeling van een forum toch? Mensen met verschillende meningen bij elkaar brengen en discussiëren. En dan gelijk alles deleten en noten omdat er een autistische user niet mee om kan gaan. Probeerde het nog netjes op te lossen door hem naar DM te verwijzen om het topic niet te laten vervuilen door betreffende nitwit. Kleinzerig gejank belonen, chapeau hoor.
In je hoofd is zo'n 'koosnaampje' geen probleem, ik ben niet van de gedachte politie. Maar vragen of iemand zichzelf een degraderende classificatie wil geven, beschouw ik als een persoonlijke sneer. Dus nee, dat is niet hoe we de discussies graag zien.quote:
Duidelijke uitleg, eerlijk antwoord. Dank.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:35 schreef Jippie het volgende:
[..]
Heb getwijfeld over het verwijderen van je post. Maar het overlijden van een idool kan iemand persoonlijk aangrijpen en daarom vond ik je opmerking ongepast. De hele discussie als off-topic verwijderd. Niks genote, dat was niet nodig.
Genoeg topics waar je je ongebreidelde mening kunt geven, maar let een beetje op in overlijdens- en vermist topics.
Hier nog even wat users beledigen verdient ook geen schoonheidsprijs.
Sorry maar dat slaat echt nergens op. De beste man zegt iets onaardigs over een muziekgenre, niet eens over de overleden artiest zelf. Je kan de boel ook doodmodereren. Op welke regel uit de policy baseer je die beslissing eigenlijk?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:35 schreef Jippie het volgende:
Heb getwijfeld over het verwijderen van je post. Maar het overlijden van een idool kan iemand persoonlijk aangrijpen en daarom vond ik je opmerking ongepast.
Heb je de conversatie onder dat topic gelezen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:15 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Sorry maar dat slaat echt nergens op. De beste man zegt iets onaardigs over een muziekgenre, niet eens over de overleden artiest zelf. Je kan de boel ook doodmodereren. Op welke regel uit de policy baseer je die beslissing eigenlijk?
En sinds wanneer is “iets kan iemand persoonlijk aangrijpen” een maatstaf? Er worden hier de hele dag door dingen gezegd die iemand persoonlijk kunnen aangrijpen, maar zo gaat dat nu eenmaal op een discussieforum.
Maar op basis van welke regel uit de policy dan?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:56 schreef Jippie het volgende:
[..]
Heb je de conversatie onder dat topic gelezen?
Nee? Bemoei je met je kippen.
Ja? de_boswachter snapt mijn uitleg, en dat is voor mij het belangrijkste.
Een fatsoenlijke discussie voeren?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:59 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Maar op basis van welke regel uit de policy dan?
Mijn kippen zijn onlangs overleden. Overreden door een boswachter.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:56 schreef Jippie het volgende:
[..]
Heb je de conversatie onder dat topic gelezen?
Nee? Bemoei je met je kippen.
Ja? de_boswachter snapt mijn uitleg, en dat is voor mij het belangrijkste.
Troostende woorden zijn moeilijk te vinden voor dit onmetelijke verlies.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 05:43 schreef Mr-Proper het volgende:
[..]
Mijn kippen zijn onlangs overleden. Overreden door een boswachter.
Je post grijpt me persoonlijk aan.
tr gezet.
quote:
quote:
Eh die kankerjood sloeg op die man die Timmermans bedreigde en zo noemde. Begrijpend lezen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:21 schreef recursief het volgende:
We hadden het laatst hier over TRs die niet aan lijken te komen. Ik heb er hier twee die ik geTRed heb, en waarvan ik me niet kan voorstellen dat ze binnen de policy vallen. Maar ze staan er allebei nog wel.
[..]
[..]
Dan hebben we daar nog geen tijd voor gehad, ik zal zo de TR's in NWS aflopen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:21 schreef recursief het volgende:
We hadden het laatst hier over TRs die niet aan lijken te komen. Ik heb er hier twee die ik geTRed heb, en waarvan ik me niet kan voorstellen dat ze binnen de policy vallen. Maar ze staan er allebei nog wel.
[..]
[..]
Zoals ik hierboven al aangaf ik ga zo de TR's beoordelen, hierin neem ik de context mee.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:34 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Eh die kankerjood sloeg op die man die Timmermans bedreigde en zo noemde. Begrijpend lezen?
Ik denk dat je voortaan iets meer woorden moet gebruiken om een punt duidelijk te maken. Iets wat voor jou als vanzelfsprekend lijkt, kan door een ander totaal anders worden gelezen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:34 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Eh die kankerjood sloeg op die man die Timmermans bedreigde en zo noemde. Begrijpend lezen?
zal ik doen. Thanksquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:05 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik denk dat je voortaan iets meer woorden moet gebruiken om een punt duidelijk te maken. Iets wat voor jou als vanzelfsprekend lijkt, kan door een ander totaal anders worden gelezen.
Wat mij betreft wel, maar opmerkingen van jou of andere users die Wierd Duk of anderen een fascist etc. noemen haal ik weg.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:16 schreef Starhopper het volgende:
Ik wil een topic openen maar ik durf niet want woordje fascist. Mag deze TT?
Zanger over Wierd Duk: 'Hij is een wappie, hij is een fascist'
https://revu.nl/artikel/6(...)e-hij-is-een-fascist
Is dat niet SHO?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:16 schreef Starhopper het volgende:
Ik wil een topic openen maar ik durf niet want woordje fascist. Mag deze TT?
Zanger over Wierd Duk: 'Hij is een wappie, hij is een fascist'
https://revu.nl/artikel/6(...)e-hij-is-een-fascist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |