SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kom net thuis in Ambar er niet
surequote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:02 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Fat, als in File Allocation Table?
Ja bij zijn beste mattie op de bankquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Weet je waar ie wel is??
Oh "gelukkig" maarquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja bij zijn beste mattie op de bank
Kloptquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Okee![]()
Want volgens mij weet jij dat ik niet echt (heel) dik ben. Mager ook weer niet, maar ik vind mezelf niet echt dik
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:22 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Of zo'n fiets met hele brede banden
Wel onverwacht, hij zou alleen uitlaten. Toen at Ambar weer een muis en was hij nat dus nam vriend hem even mee naar huis voor wat warmte en knuffeltijd.quote:
Maar dat heeft met afstand niets te makenquote:
AH okeequote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wel onverwacht, hij zou alleen uitlaten. Toen at Ambar weer een muis en was hij nat dus nam vriend hem even mee naar huis voor wat warmte en knuffeltijd.
Hij wordt zo weer thuisgebracht.
Iddquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar dat heeft met afstand niets te maken
een pakketpunt. En je weet ook welke?quote:
Ja ik weet ook welke, gelukkig. Helemaal in het centrumquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
een pakketpunt. En je weet ook welke?
Dat is lekker op tijdquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga zo maar beginnen met vlees bakken
Zelf gedraaide gehaktballetjes en dan paprika en prei er bijquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is lekker op tijdWat wordt het?
Koop je niet wat ander vastgoed erbij?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:23 schreef bitterbal het volgende:
En dan moet ik mij denk ik inschrijven bij mijn nicht
Dat duurt ook lang. Hier moet je eerst kunnen bewijzen dat je een huis kunt financieren, anders krijg je niet eens een afspraak voor bezichtigingquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het kan alleen nog stuk lopen als de koper de financiering niet rond krijgt
Ze heeft toch dat appartement in den haag gekocht? Maar is nog niet af denk ik?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Koop je niet wat ander vastgoed erbij?
Dan krijg je geld en kun je het nog eens voor meer geld verkopen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het kan alleen nog stuk lopen als de koper de financiering niet rond krijgt
quote:De politie is op zoek naar een man die een jonge vrouw probeerde aan te randen tijdens een actie van De nacht is ook van ons. Die actie was bedoeld om aandacht te vragen voor de onveiligheid van vrouwen op straat.
https://www.nu.nl/binnenl(...)n-ons-groningen.html
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:18 schreef dud0r het volgende:
Gaat deze TT over die Dikkie dik van een @:haags
Weet ze het van jou wel danquote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Weet ze het van jou wel dan
Hahaatjes
Veel plezierquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik moet ook redelijk op tijd weg. Ik ga naar een Welsche rockband in Tilly. Zaal gaat open om 19.00 uur en wil er wel een beetje vroeg zijn.
veel plezier bij t concert!!quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Even lekker douchen en dan zo naar de bushalte
Godenvoer.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had ook stamppot boerenkool met rookworst.
uiteraard, eten binnen schranzen was het doelquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:48 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat @:4EverBlackEyed na het bemachtigen van elke muffin in Foqueville ook weer met de noorderzon gevlogen is.
Vind ik stomquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:48 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat @:4EverBlackEyed na het bemachtigen van elke muffin in Foqueville ook weer met de noorderzon gevlogen is.
En spekjes?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had ook stamppot boerenkool met rookworst.
Ik ben immer liefquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:29 schreef Nattekat het volgende:
Is dud0r weer niet lief aan het zijn?
ja ik ook. Hele dag nog niet buiten geweest.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:54 schreef Nattekat het volgende:
Goed, laptop kan weer dicht
Ik ga weer wat stappen zetten.
Nee, zonder spekjes dit keer.quote:
Oei dat is wel een beetje jammer.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, zonder spekjes dit keer.
slecht inkoopbeleid.
Ja, maar desondanks was het wel lekker.quote:
Niet de eerste keuze voor door de boerenkool.quote:
Straks helemaal geen daglicht meer.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
5436 stapjes. Rampzalig. Buiten werkdag blijft er maar weinig daglicht meer over eigenlijkEn dat wordt alleen maar erger.
Hello darkness, my old friend.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Straks helemaal geen daglicht meer.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hello darkness, my old friend.
Allemaal door @Haags zijn gore kloteschuldquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Straks helemaal geen daglicht meer.
Gelukkig ben ik het zonnetje in huisquote:
Niet meer dan ik er hebquote:
In de stad kun je toch ook prima nog lopen als het donker is?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
5436 stapjes. Rampzalig. Buiten werkdag blijft er maar weinig daglicht meer over eigenlijkEn dat wordt alleen maar erger.
7642quote:
Buiten de stad ook wel.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In de stad kun je toch ook prima nog lopen als het donker is?
Nou ja niet voor je lol natuurlijk. Het kan op zich wel ja. Maar goed.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In de stad kun je toch ook prima nog lopen als het donker is?
ja.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Is iemand geïnteresseerd in een foto van mij in de rok?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:07 schreef ieniminimuis het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:07 schreef ieniminimuis het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Wat is er anders dan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:24 schreef Nattekat het volgende:
Wat in godsnaam is die nieuwe Youtube interface nou weer![]()
![]()
Geen idee wat dat is.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze hebben de glass theme van Apple afgekeken.
Ik heb ook nog niks anders opgemerkt.quote:
Te makkelijk.quote:
Op web of mobiel?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze hebben de glass theme van Apple afgekeken.
Maar het voordeel van een borrelplankje is toch ook dat je er langere tijd over kan doen?quote:
Sequoia'squote:Boom van het Jaar staat in Enschede: een mammoetboom van 35 meter
De mammoetboom in het Abraham Ledeboerpark in Enschede is uitgeroepen tot Boom van het Jaar 2025. Dat maakte het SBNL Natuurfonds bekend. De mammoetboom, of reuzensequoia, kreeg 2716 stemmen.
https://nos.nl/artikel/25(...)oetboom-van-35-meter
8000. Prima.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Ze kan de deur nog niet zelf openen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:40 schreef Ama het volgende:
Hedwig is het er niet mee eens dat ze binnen moet blijven maar volgens mij heb ik deze oorlog gewonnen tussen ons.
Dat is ook niet de bedoeling. 👀quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze kan de deur nog niet zelf openen?
Ik zie weinig anders?quote:
Zelfs geen verlengd support gekocht?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:45 schreef Samzz het volgende:
Wiens werkgever wacht tot t laatste moment met updaten naar Windows 11?
Juist. Die van mij.
dat is niet zo handig van jouw werkgeverquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:45 schreef Samzz het volgende:
Juist. Die van mij.
Nee geen last van.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:45 schreef Samzz het volgende:
Juist. Die van mij.
Tell me about itquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is niet zo handig van jouw werkgever
Zijn wij te arm voor.quote:
i just didquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tell me about it.
[..]
Zijn wij te arm voor.
Scheelt tegenwoordig vrij weinig meer met een beetje fatsoenlijke windows computerquote:
De mijne ook want ik ben het vergeten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:45 schreef Samzz het volgende:
Juist. Die van mij.
hoe vaak heeft je laptop al gesmeekt om het te installeren?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De mijne ook want ik ben het vergeten.
Ik zou dat niet pikken en een nieuwe laptop eisen bij die matige werkgeverquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De mijne ook want ik ben het vergeten.
I guess. Wij werken op Lenovo's. Vind t fijne laptops.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Scheelt tegenwoordig vrij weinig meer met een beetje fatsoenlijke windows computer
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe vaak heeft je laptop al gesmeekt om het te installeren?
Denken dat ik op een laptop werkquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou dat niet pikken en een nieuwe laptop eisen bij die matige werkgever
waar werk je dan op?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Denken dat ik op een laptop werk
ook goed. Hoe vaak heeft je desktop al gesmeekt om te upgraden?quote:
samequote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb wel een laptop maar die is te oud voor de nieuwe Windows dus die kan nu helemaal bij het grof vuil.
Verkopen ze die dingen nog danquote:
Al een tijdje niet meer anders had ik het van het weekend nog wel gedaan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook goed. Hoe vaak heeft je desktop al gesmeekt om te upgraden?
Eens. Hij werkt verder nog helemaal prima. Maar de cpu is te oud.quote:
Die moet je recyclerenquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb wel een laptop maar die is te oud voor de nieuwe Windows dus die kan nu helemaal bij het grof vuil.
Die van mij is zo traag als dikke stront door een trechter maar het is toch fijn om iets achter de hand te hebben.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eens. Hij werkt verder nog helemaal prima. Maar de cpu is te oud.
Ik ben een gewone nerd.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verkopen ze die dingen nog danDacht dat die tegenwoordig alleen nog maar voor de gamenerdjes waren
CherryNerdquote:
Dat was één van de twee redenen vorig jaar om ook een nieuwe laptop te kopen want mijn vorige kan ook geen nieuwe Windows aan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:06 schreef CherryLips het volgende:
nee,eerst avondeten ergensquote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Eerst nog avondeten over 1.5 uur ofzo.
Gewoon gaan, lekker snurken!quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:39 schreef Moeraskat het volgende:
Ik denk dat ik bijna ga sterven van de buikpijn
Cutequote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Prima voorprogramma. Ik sta vooraan en kreeg van de bassist zijn setlistals een kind zo blij
Ja zo kijk ik idd nuquote:
tijd van de maand?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:39 schreef Moeraskat het volgende:
Als ik het overleefd heb dan jij zekerquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:39 schreef Moeraskat het volgende:
Omdat Natkat aan het miepen was over Liquid Glassquote:
ahquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat Natkat aan het miepen was over Liquid Glass
Vrouwen kunnen sws meer pijn verdragen dan mannenquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als ik het overleefd heb dan jij zeker
Hear hear.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
V
[..]
Vrouwen kunnen sws meer pijn verdragen dan mannen
Soms twijfel ik daar overquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
V
[..]
Dat is een ding dat zeker isquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ben je wel eens bevallen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Soms twijfel ik daar over
gelukkig niet. Jij?quote:
Ik weet nog wel hoeveel respect mijn broer voor zijn vrouw had, na de bevalling van zijn oudste.quote:
Er zijn pijnlijkere dingen dan bevallen hoorquote:
Een boom knuffelen met je auto?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er zijn pijnlijkere dingen dan bevallen hoor
op een legoblokje staan zekerquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Door een beer worden opgegeten, al heeft nog nooit iemand verteld hoe veel pijn dat doetquote:
Gevallen wel. Maar schijnbaar valt dat wel mee want heel vaak moet er een tweede of zelfs derde kind komenquote:
Dat knuffelen viel nog wel mee, meer wat er daarna kwamquote:
Die je nooit ziet liggen.quote:
je kleine teen stoten aan de hoek van je bedquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zout in een papiersnede.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:
Dat is relatief korte pijn, maar erg intens.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je kleine teen stoten aan de hoek van je bed
wow, 5 miskramen. Hadden er hier 2, kan het me nog goed herinnerenquote:
Nierstenen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:02 schreef Donna het volgende:
[..]
Dat is relatief korte pijn, maar erg intens.
klinkt al pijnlijkquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:04 schreef Donna het volgende:
[..]
Mijn maagpijn aanvallen door een maagzweer waren wel erger dan bevallen ja.
Kapotte darmquote:
Oh ja, ontstoken blindedarm.quote:
oy... cliffhangerquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Raar band kwam op, alleen de zanger ontbrak. Nu zijn ze weer weg en leken zelf niet te weten wat er aan de hand is
.
Te laat. Drie dagen… en nu extra strafquote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Te laat. Drie dagen… en nu extra straf
Nee kapotte dikke darm die ze niet doorhadden en maar vol bleven pompen met laxeermiddelenquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh ja, ontstoken blindedarm.
pruttelend darmpjequote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee kapotte dikke darm die ze niet doorhadden en maar vol bleven pompen met laxeermiddelen
Dat heb ik normaal ook. Maar nu lijkt het alsof iemand vanuit binnen m’n ingewanden eruit snijdt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:14 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
ik klop hel vaak op onbehandeld hout. lekker kort bloedverlies, 4 dagen. Klein beetje zeurend gevoel. niet pijnlijk.
Maar wil er best vanaf dat dan weer wel.
Hoi MKquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat heb ik normaal ook. Maar nu lijkt het alsof iemand vanuit binnen m’n ingewanden eruit snijdt.
neem maar een extra paracetamolletjequote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat heb ik normaal ook. Maar nu lijkt het alsof iemand vanuit binnen m’n ingewanden eruit snijdt.
Eindelijk, daar is ze.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben mn rugvleugels getraind vanavond
Nu kan ik een stukje verder vliegen dan voorheen.
🙄
Gedaanquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
neem maar een extra paracetamolletje
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee kapotte dikke darm die ze niet doorhadden en maar vol bleven pompen met laxeermiddelen
Wtf heb je?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Pijn meteen weg?quote:
quote:
Nomnomnomquote:
Ja sucks. Meteen het vertrouwen kwijt ook. Nooit meer onbezorgd zwanger zijn.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wow, 5 miskramen. Hadden er hier 2, kan het me nog goed herinneren
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Te laat. Drie dagen… en nu extra straf
*glop*quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een lekkere overnight oats met havermout, lijnzaad, chiazaad, pindakaas, kaneel en banaan gemaakt
Ziet er alleen uit als kots, maar dat geeft niet
geen goorgonzola?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een lekkere overnight oats met havermout, lijnzaad, chiazaad, pindakaas, kaneel en banaan gemaakt
Pijn van een verloren maandquote:
4ebe: kort en hevigquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, douchen en tot over een maand
lekkkkerquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, douchen en tot over een maand
Ik las dat je juist ibuprofen of een andere nsaid moet slikken en niet een paracetamol ivm werkzame stoffen.quote:
Oh jee, daar is zequote:
Oh, kakquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik las dat je juist ibuprofen of een andere nsaid moet slikken en niet een paracetamol ivm werkzame stoffen.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan kom je in de overgang. Of dat nu zo'n goede ruil is...quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:14 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
ik klop hel vaak op onbehandeld hout. lekker kort bloedverlies, 4 dagen. Klein beetje zeurend gevoel. niet pijnlijk.
Maar wil er best vanaf dat dan weer wel.
Al dat bloed die 4 dagen per maand... en dat al zeker 33 jaar lang..quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan kom je in de overgang. Of dat nu zo'n goede ruil is...
Oké little broquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
* kwiwi kijkt even naar beneden.
Ben nog altijd je sister broer
Joe. Same.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb tegenwoordig dat je denkt dat het voorbij is en dan een dag niet bloedt en dan huppa nog een kleine verrassing na we doen nog even weer 2 dagen
Ja dit. Is dat de leeftijd ofzo? Dan gaat het steeds misquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb tegenwoordig dat je denkt dat het voorbij is en dan een dag niet bloedt en dan huppa nog een kleine verrassing na we doen nog even weer 2 dagen
Vrijdag vrij, dus voor mij was ie er vandaag al.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dit. Is dat de leeftijd ofzo? Dan gaat het steeds mis
Zeggen 'ze' daarom dat het hoogtepunt rond je 40ste ligt??quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Vrouw zijn is echt geweldig. Heb ik eindelijk na mijn 35ste dat ik denk oh ik kan eindelijk mijn hormonen handelen en dan is het een paar jaar later: laten we weer gaan rommelen.
Welk hoogtepunt?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:03 schreef Donna het volgende:
[..]
Zeggen 'ze' daarom dat het hoogtepunt rond je 40ste ligt??
Welk hoogtepunt? Ik vind het leven op zich wel steeds beter worden sinds m'n 30equote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:03 schreef Donna het volgende:
[..]
Zeggen 'ze' daarom dat het hoogtepunt rond je 40ste ligt??
Eigenlijk wil ik nog niet naar bed, maar qua tijd moet het wel. Morgen weer de wekker om 6 uur.quote:
aha. Lichamelijk ligt het hoogtepunt op 20 jaar.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:05 schreef Donna het volgende:
[..]
Voor vrouwen op seksueel gebied.
Ik lees dat wel vaker namelijk.
En met deze opbeurende woorden sluiten we de dag af.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
aha. Lichamelijk ligt het hoogtepunt op 20 jaar.
Hoor jij niet allang op bed te liggen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En met deze opbeurende woorden sluiten we de dag af.
Wekker om 5 uur hier. Maar heb geen zin om te slapen,maar weet ook wakker niks te bedenken waar ik zin in hebquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik nog niet naar bed, maar qua tijd moet het wel. Morgen weer de wekker om 6 uur.
Lig er al 2u in, maar m'n boek was te spannend om in slaap te vallenquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoor jij niet allang op bed te liggen?
Nog vroeger.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wekker om 5 uur hier. Maar heb geen zin om te slapen,maar weet ook wakker niks te bedenken waar ik zin in heb
Oh haha. Welk boek ben je aan het lezen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lig er al 2u in, maar m'n boek was te spannend om in slaap te vallen
Ohquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:05 schreef Donna het volgende:
[..]
Voor vrouwen op seksueel gebied.
Ik lees dat wel vaker namelijk.
ohwquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Staat er voor mij los van iig.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
en het was al zo matigquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het wordt alleen maar veeeel slechter
oh, dat was het hoogtepunt? nou, waar kan ik mij uitschrijven dan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We gaan er weer aan en dat is pri-hi-maquote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We gaan er weer aan en dat is pri-hi-ma
De mens werd niet voor niks 35 jaar.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:26 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, dat was het hoogtepunt? nou, waar kan ik mij uitschrijven dan?
wordt zelfs meerquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De mens werd niet voor niks 35 jaar.
Maar evolutionair zijn we nog steeds diezelfde mens. Wellicht een volgende mens dat ie wel later op het hoogtepunt zit.quote:
Dus vroeger was het nu gewoon gedaan met mij. Heftig.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De mens werd niet voor niks 35 jaar.
ik had al ruim tussen 6 planken gelegen danquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Dus vroeger was het nu gewoon gedaan met mij. Heftig.
Jeetjequote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:43 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had al ruim tussen 6 planken gelegen dan
Ik ben al 5 jaar dood.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Dus vroeger was het nu gewoon gedaan met mij. Heftig.
Voor de planeet zou het wellicht goed zijn als de mens nog steeds maar 35 zou worden.quote:
Maar ik wil nog niet dood. Niet meer.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor de planeet zou het wellicht goed zijn als de mens nog steeds maar 35 zou worden.
Voor de planeet zou het wellicht goed zijn als wij er helemaal niet warenquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor de planeet zou het wellicht goed zijn als de mens nog steeds maar 35 zou worden.
Voor de planeet zou het uitsterven van de mens nog beter zijnquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |