Oké little broquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
* kwiwi kijkt even naar beneden.
Ben nog altijd je sister broer
Joe. Same.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb tegenwoordig dat je denkt dat het voorbij is en dan een dag niet bloedt en dan huppa nog een kleine verrassing na we doen nog even weer 2 dagen
Ja dit. Is dat de leeftijd ofzo? Dan gaat het steeds misquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb tegenwoordig dat je denkt dat het voorbij is en dan een dag niet bloedt en dan huppa nog een kleine verrassing na we doen nog even weer 2 dagen
Vrijdag vrij, dus voor mij was ie er vandaag al.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dit. Is dat de leeftijd ofzo? Dan gaat het steeds mis
Zeggen 'ze' daarom dat het hoogtepunt rond je 40ste ligt??quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Vrouw zijn is echt geweldig. Heb ik eindelijk na mijn 35ste dat ik denk oh ik kan eindelijk mijn hormonen handelen en dan is het een paar jaar later: laten we weer gaan rommelen.
Welk hoogtepunt?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:03 schreef Donna het volgende:
[..]
Zeggen 'ze' daarom dat het hoogtepunt rond je 40ste ligt??
Welk hoogtepunt? Ik vind het leven op zich wel steeds beter worden sinds m'n 30equote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:03 schreef Donna het volgende:
[..]
Zeggen 'ze' daarom dat het hoogtepunt rond je 40ste ligt??
Eigenlijk wil ik nog niet naar bed, maar qua tijd moet het wel. Morgen weer de wekker om 6 uur.quote:
aha. Lichamelijk ligt het hoogtepunt op 20 jaar.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:05 schreef Donna het volgende:
[..]
Voor vrouwen op seksueel gebied.
Ik lees dat wel vaker namelijk.
En met deze opbeurende woorden sluiten we de dag af.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
aha. Lichamelijk ligt het hoogtepunt op 20 jaar.
Hoor jij niet allang op bed te liggen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En met deze opbeurende woorden sluiten we de dag af.
Wekker om 5 uur hier. Maar heb geen zin om te slapen,maar weet ook wakker niks te bedenken waar ik zin in hebquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik nog niet naar bed, maar qua tijd moet het wel. Morgen weer de wekker om 6 uur.
Lig er al 2u in, maar m'n boek was te spannend om in slaap te vallenquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoor jij niet allang op bed te liggen?
Nog vroeger.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wekker om 5 uur hier. Maar heb geen zin om te slapen,maar weet ook wakker niks te bedenken waar ik zin in heb
Oh haha. Welk boek ben je aan het lezen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lig er al 2u in, maar m'n boek was te spannend om in slaap te vallen
Ohquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:05 schreef Donna het volgende:
[..]
Voor vrouwen op seksueel gebied.
Ik lees dat wel vaker namelijk.
ohwquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |