Eindelijk, daar is ze.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben mn rugvleugels getraind vanavond
Nu kan ik een stukje verder vliegen dan voorheen.
🙄
Gedaanquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
neem maar een extra paracetamolletje
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee kapotte dikke darm die ze niet doorhadden en maar vol bleven pompen met laxeermiddelen
Wtf heb je?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat heb ik normaal ook. Maar nu lijkt het alsof iemand vanuit binnen m’n ingewanden eruit snijdt.
Pijn meteen weg?quote:
quote:
Nomnomnomquote:
Ja sucks. Meteen het vertrouwen kwijt ook. Nooit meer onbezorgd zwanger zijn.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wow, 5 miskramen. Hadden er hier 2, kan het me nog goed herinneren
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Te laat. Drie dagen… en nu extra straf
*glop*quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een lekkere overnight oats met havermout, lijnzaad, chiazaad, pindakaas, kaneel en banaan gemaakt
Ziet er alleen uit als kots, maar dat geeft niet
geen goorgonzola?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een lekkere overnight oats met havermout, lijnzaad, chiazaad, pindakaas, kaneel en banaan gemaakt
Pijn van een verloren maandquote:
4ebe: kort en hevigquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, douchen en tot over een maand
lekkkkerquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, douchen en tot over een maand
Ik las dat je juist ibuprofen of een andere nsaid moet slikken en niet een paracetamol ivm werkzame stoffen.quote:
Oh jee, daar is zequote:
Oh, kakquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik las dat je juist ibuprofen of een andere nsaid moet slikken en niet een paracetamol ivm werkzame stoffen.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat heb ik normaal ook. Maar nu lijkt het alsof iemand vanuit binnen m’n ingewanden eruit snijdt.
Dan kom je in de overgang. Of dat nu zo'n goede ruil is...quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:14 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
ik klop hel vaak op onbehandeld hout. lekker kort bloedverlies, 4 dagen. Klein beetje zeurend gevoel. niet pijnlijk.
Maar wil er best vanaf dat dan weer wel.
Al dat bloed die 4 dagen per maand... en dat al zeker 33 jaar lang..quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan kom je in de overgang. Of dat nu zo'n goede ruil is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |