oy... cliffhangerquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Raar band kwam op, alleen de zanger ontbrak. Nu zijn ze weer weg en leken zelf niet te weten wat er aan de hand is
.
Te laat. Drie dagen… en nu extra strafquote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Te laat. Drie dagen… en nu extra straf
Nee kapotte dikke darm die ze niet doorhadden en maar vol bleven pompen met laxeermiddelenquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh ja, ontstoken blindedarm.
pruttelend darmpjequote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee kapotte dikke darm die ze niet doorhadden en maar vol bleven pompen met laxeermiddelen
Dat heb ik normaal ook. Maar nu lijkt het alsof iemand vanuit binnen m’n ingewanden eruit snijdt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:14 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
ik klop hel vaak op onbehandeld hout. lekker kort bloedverlies, 4 dagen. Klein beetje zeurend gevoel. niet pijnlijk.
Maar wil er best vanaf dat dan weer wel.
Hoi MKquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat heb ik normaal ook. Maar nu lijkt het alsof iemand vanuit binnen m’n ingewanden eruit snijdt.
neem maar een extra paracetamolletjequote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat heb ik normaal ook. Maar nu lijkt het alsof iemand vanuit binnen m’n ingewanden eruit snijdt.
Eindelijk, daar is ze.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben mn rugvleugels getraind vanavond
Nu kan ik een stukje verder vliegen dan voorheen.
🙄
Gedaanquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
neem maar een extra paracetamolletje
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee kapotte dikke darm die ze niet doorhadden en maar vol bleven pompen met laxeermiddelen
Wtf heb je?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Pijn meteen weg?quote:
quote:
Nomnomnomquote:
Ja sucks. Meteen het vertrouwen kwijt ook. Nooit meer onbezorgd zwanger zijn.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wow, 5 miskramen. Hadden er hier 2, kan het me nog goed herinneren
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Te laat. Drie dagen… en nu extra straf
*glop*quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een lekkere overnight oats met havermout, lijnzaad, chiazaad, pindakaas, kaneel en banaan gemaakt
Ziet er alleen uit als kots, maar dat geeft niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |