Er zijn pijnlijkere dingen dan bevallen hoorquote:
Een boom knuffelen met je auto?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er zijn pijnlijkere dingen dan bevallen hoor
op een legoblokje staan zekerquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Door een beer worden opgegeten, al heeft nog nooit iemand verteld hoe veel pijn dat doetquote:
Gevallen wel. Maar schijnbaar valt dat wel mee want heel vaak moet er een tweede of zelfs derde kind komenquote:
Dat knuffelen viel nog wel mee, meer wat er daarna kwamquote:
Die je nooit ziet liggen.quote:
je kleine teen stoten aan de hoek van je bedquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zout in een papiersnede.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:
Dat is relatief korte pijn, maar erg intens.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je kleine teen stoten aan de hoek van je bed
wow, 5 miskramen. Hadden er hier 2, kan het me nog goed herinnerenquote:
Nierstenen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:02 schreef Donna het volgende:
[..]
Dat is relatief korte pijn, maar erg intens.
klinkt al pijnlijkquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:04 schreef Donna het volgende:
[..]
Mijn maagpijn aanvallen door een maagzweer waren wel erger dan bevallen ja.
Kapotte darmquote:
Oh ja, ontstoken blindedarm.quote:
oy... cliffhangerquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Raar band kwam op, alleen de zanger ontbrak. Nu zijn ze weer weg en leken zelf niet te weten wat er aan de hand is
.
Te laat. Drie dagen… en nu extra strafquote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Te laat. Drie dagen… en nu extra straf
Nee kapotte dikke darm die ze niet doorhadden en maar vol bleven pompen met laxeermiddelenquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh ja, ontstoken blindedarm.
pruttelend darmpjequote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee kapotte dikke darm die ze niet doorhadden en maar vol bleven pompen met laxeermiddelen
Dat heb ik normaal ook. Maar nu lijkt het alsof iemand vanuit binnen m’n ingewanden eruit snijdt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:14 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
ik klop hel vaak op onbehandeld hout. lekker kort bloedverlies, 4 dagen. Klein beetje zeurend gevoel. niet pijnlijk.
Maar wil er best vanaf dat dan weer wel.
Hoi MKquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat heb ik normaal ook. Maar nu lijkt het alsof iemand vanuit binnen m’n ingewanden eruit snijdt.
neem maar een extra paracetamolletjequote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat heb ik normaal ook. Maar nu lijkt het alsof iemand vanuit binnen m’n ingewanden eruit snijdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |