Als je er hulp bij wil, kun je mij ook je naam, adres, en wensen in een pm sturen. Dan vul ik het formulier wel voor je in.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 18:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Dankje. Misschien na morgen dat het mij lukt om mij er toe te zetten.
Wil ook niet per se alle ellende aan de grote klok hangen, maar een deel heb ik natuurlijk al gedeeld in mijn topic over oogshit.
Eigenlijk wil ik alleen maar gewoon snel beter worden
Mijn verhaal past niet in een DM of PM. Zou jij je mailadres anders willen PM'en?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als je er hulp bij wil, kun je mij ook je naam, adres, en wensen in een pm sturen. Dan vul ik het formulier wel voor je in.
Je hebt m'n mail adres in je DM.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Mijn verhaal past niet in een DM of PM. Zou jij je mailadres anders willen PM'en?
Dan kan ik na de operatie op mn gemak eens alles in een mail zetten. Dat zou wel fijn zijn als jij dan die dingen in zou willen vullen voor mij.
Er is toch gewoon een mailadres van de organisatie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt me beter dat hij daar heen kan mailenNee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
Zag het, DM terug. Dankje!!quote:
Is natuurlijk ook ook een optie, maar ik bood slechts hulp aan omdat hij het kennelijk lastig had met het vragen formulier.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:01 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Er is toch gewoon een mailadres van de organisatie?
[..]
Lijkt me beter dat hij daar heen kan mailen
Zeker, daar zijn er meer vanquote:Op donderdag 16 oktober 2025 07:49 schreef Vanyel het volgende:
En uhh.. kun je je ook opgeven als gever en ontvanger tegelijk?
Ik wil wel shoppen voor je.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 07:49 schreef Vanyel het volgende:
Ik wil graag doneren, is er nog iemand die graag shopt? Of evt 2?
En uhh.. kun je je ook opgeven als gever en ontvanger tegelijk?
Setje compleetquote:Op donderdag 16 oktober 2025 08:03 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ik wil wel shoppen voor je.
(Ivm verbouwingen ben ik bang dat budget van mezelf er dit jaar niet in zou zitten namelijk)
Er zijn meerdere mensen die graag geld van een ander uitgeven om er een wildvreemde blij mee te makenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:57 schreef Vanyel het volgende:
Ja mevrouw.
Is er nog iemand die graag shopt?
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Er zijn meerdere mensen die graag geld van een ander uitgeven om er een wildvreemde blij mee te maken
Als je niemand kunt vinden, 7 is m'n geluksgetal.
Ligt er aan uit welk oogpunt je het bekijktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ligt er aan uit welk oogpunt je het bekijktRob vervloekt me waarschijnlijk omdat zijn huis weer eens op een dependance van de noordpool lijkt de komende weken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hm... ik bekijk het uit het meest positieve oogpunt![]()
Ja, kom maar.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:57 schreef Vanyel het volgende:
Ja mevrouw.
@Schanu denk dat dit wel in jouw straatje pastquote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:57 schreef Vanyel het volgende:
Ja mevrouw.
Kom maar doorquote:Op donderdag 16 oktober 2025 11:48 schreef laziness het volgende:
[..]
@:Schanu denk dat dit wel in jouw straatje past
Volgende is voor jou hoor, 3 is mijn maxquote:Op donderdag 16 oktober 2025 11:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, kom maar.
Edit: in overleg met @:laziness toch de beurt aan een ander overgelaten![]()
Halloweenpakket ipv kerstpakket?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 13:28 schreef Sally het volgende:
Hier net het eerste 'grote' gekocht en meteen naar de ontvanger laten sturen: ik laat het even aan de ontvanger over of die zich bekend wil maken, en wat het dan was![]()
En anders maar afwachten tot later
Haha, had te maken met een datum tot wanneer iets geldig wasquote:Op donderdag 16 oktober 2025 13:51 schreef Mommychilgrad het volgende:
[..]
Halloweenpakket ipv kerstpakket?
ZO enorm blij mee en dankbaar hier voorquote:Op donderdag 16 oktober 2025 13:28 schreef Sally het volgende:
Hier net het eerste 'grote' gekocht en meteen naar de ontvanger laten sturen: ik laat het even aan de ontvanger over of die zich bekend wil maken, en wat het dan was![]()
En anders maar afwachten tot later
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sokken en sloffen in volwassen maten
Heb gelijk tegen m'n zoon (die bij scapino werkt / stage loopt) dat hij me kwijt is als vaste klant voor pantoffels.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:12 schreef DJMO het volgende:
Op zoek naar cadeautjes voor m'n ontvangers kwam ik iets tegen bij de Hema.Oh wat cute!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sokken en sloffen in volwassen maten
Heb gelijk tegen m'n zoon (die bij scapino werkt / stage loopt) dat hij me kwijt is als vaste klant voor pantoffels.![]()
Ja, ik ben een koekwaus als het om nijntje gaat. Dit was dan ook een kleine stille hint naar m'n gever / shopper dat ik deze dus al zelf gekocht heb. Wat er nog wel op m'n verlanglijstje staat is de bankponcho, maar die is negens op voorraad en ook niet online te bestellenquote:
Confession...quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Nichtje![]()
Ik ben fan van nijntje en takkiemijn kinderen kwamen vorig jaar met een takkie pyjama aan, ik was als een kind zo blij...
Ik sluit me hierbij aan. Ik heb een nachthemd, pyjama en onesie van Takkie en voor mijn dochtertje heb ik een Takkie (en Siepie) kruippakje en sokjesquote:
Dit doet me denken aan eerdere jaren dat er hier een link stond ook voor een gratis pakket voor huisdieren.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 02:54 schreef SiGNe het volgende:
Aangemeld als ontvanger, niet voor mezelf maar voor mijn kat en de kat van een paar huizen verderop die hier het eten van mijn kat steelt..
Dus mocht er een dieren(katten)liefhebber bij de gevers zitten, een leuk projectje voor hen
https://onlinedierenvoedselbank.nl/quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:14 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan eerdere jaren dat er hier een link stond ook voor een gratis pakket voor huisdieren.
Maar omdat ik toen nog geen huisdieren had heb ik het niet opgeslagen wat/waar het was. Maar dat weet vast nog wel iemand hier. Meende wel dat het vorig jaar erg snel ‘op’ was. En natuurlijk ook geen idee of die actie dit jaar weer is
Ik heb al gekeken op:quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:14 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan eerdere jaren dat er hier een link stond ook voor een gratis pakket voor huisdieren.
Maar omdat ik toen nog geen huisdieren had heb ik het niet opgeslagen wat/waar het was. Maar dat weet vast nog wel iemand hier. Meende wel dat het vorig jaar erg snel ‘op’ was. En natuurlijk ook geen idee of die actie dit jaar weer is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |