Ik snapte dat hele verhaal niet. Waarom wil Senna niet meer bij die moeder komen. Gaat die Emma met die broer?quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:31 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk Emma niet meegemaakt. Ik ben alles behalve fan van Senna of Floris. Maar Emma was echt een vies naar wijf. Manipuleerde nog meer dan Geert en Demi bij elkaar.
nee haar tweelingzus Yentequote:Op maandag 13 oktober 2025 20:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snapte dat hele verhaal niet. Waarom wil Senna niet meer bij die moeder komen. Gaat die Emma met die broer?
Is al 10 keer uitgelegd in dit topic.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snapte dat hele verhaal niet. Waarom wil Senna niet meer bij die moeder komen. Gaat die Emma met die broer?
Ze krijgen binnenkort wel hun eigen RLS.. zoveel eenzijdige tv aandacht voor één deelnemer+familie is nog niet eerder vertroondquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Diederik, tegen Sennaquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:24 schreef FreshFruit het volgende:
Wie noemde toen wie ook alweer een kamper ?
Ow ja, thanks.quote:
Die tweelingzus van Emma en de broer van Floris hadden al een relatie toen Emma er nog in zat.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt wel vaker voor dat er iets niet klikt in de familie daar kan je ook gewoon op verplichte dagen omheen. Na een paar uur vertrek jij of zij weer.quote:Op maandag 13 oktober 2025 22:27 schreef MacDeMarco het volgende:
Trouble in Floradise, dat worden leuke verjaardagen en andere familiebijeenkomsten.
Gelukkig zit er er één Floorgate veilig opgesloten.. en ¤4000 rijker en met de maandelijkse Mol bijtelling, die kan nog wel een jaartje voort daarquote:Op maandag 13 oktober 2025 22:27 schreef MacDeMarco het volgende:
Trouble in Floradise, dat worden leuke verjaardagen en andere familiebijeenkomsten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Senna heeft haar eigen thuis dus dat is geen probleem. Ze zet de moeder van Floris voor het blok en daar heeft ze totaal geen reden voor of recht toe. Senna moet een beetje dimmenquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 00:21 schreef freaky40 het volgende:
Daarom wil ze vooral niet dat hij naar huis komt. Vorige periode ook al.
Toch is zij al maanden verder en vast bemind. Tja.quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 09:01 schreef Cirilico het volgende:
Efkes begin teruggekeken. Ik vind het maar belachelijk dat de prijs verdeeld mag worden. Hebben we voor niks aan twee kliffen gehangen. Geen climax.![]()
Joey had trouwens best zijn geld kunnen opofferen, want die heeft al 10.000 euro in een eerder spel gewonnen. En daarvan was het idee dat ze dat met zijn vieren zouden verdelen, alleen dat mocht niet.
En zelf is hij dat vast ook niet vergeten.quote:
Ik verwacht serieus dat dat er in de toekomst aankomt. Met verplichte sessies met Emma erbij.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Benieuwd wanneer die RLS op tv komt, Floris, Senna, Pieter, Yinte en de rest.
Vind dat buiten hangen en lachen met de hele groep wel een beetje kinderachtig. Maar goed, what else is new.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
En de kliphangert.. Een zuigende Nieuwe, dat is nog nooit vertoond , een mooie start voor ½dooie Valentijntje, ik mag hopen dat zer ook snel iets te neuken vind in de Loods![]()
[ afbeelding ]
Ach, het kindje wil ook vast een rolletje aannemen anders zit ze ook maar in een hoekje niets te doen, Febo verzint vast wel iets spannender voor haar, iets stelen of vernielen van een ander de standaart dingetjes om een rel te startenquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 11:00 schreef Gia het volgende:
[..]
Vind dat buiten hangen en lachen met de hele groep wel een beetje kinderachtig. Maar goed, what else is new.
Maar het is op zich wel raar om een vlonder te stofzuigen, want elke keer als iemand eroverheen loopt, verliezen die zand van de schoenen, wat dan op of tussen de planken ligt. Vegen, wekelijks en schrobben 1x per kwartaal of zo, is wel voldoende.
Een aflevering van het familiediner.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 09:20 schreef Cirilico het volgende:
[..]
En zelf is hij dat vast ook niet vergeten.
[..]
Ik verwacht serieus dat dat er in de toekomst aankomt. Met verplichte sessies met Emma erbij.
En dan blijkt het na 3 maanden niet Emma, maar haar tweelingzusje te zijn.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:09 schreef 5thencounter het volgende:
Emma maar laten terugkomen dan, dat verhaallijntje loopt nog als een malle blijkbaar
Genoeg materiaal dus voor een heel seizoen "De Florisjes.."quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En dan blijkt het na 3 maanden niet Emma, maar haar tweelingzusje te zijn.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Genoeg materiaal dus voor een heel seizoen "De Florisjes.."
Roma heeft ook nog een broerquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]En dan natuurlijk een kerstspecial inclusief cross-over met 'Mike en moeder Mo' uit Winter Vol Liefde en niemand weet nog wie de Weilandjes ook al weer waren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |