Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Heeft ze vaker.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:27 schreef Whuzz het volgende:
Ineens kan Roma snel praten. Ze vergeet van spanning haar hele act
Nieeet Waaaar!!!quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:27 schreef Whuzz het volgende:
Ja mooi is dat hč. Doet ze wel vaker.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:27 schreef Whuzz het volgende:
Ja. Daaraan zie je dat het dus gewoon een act is. Ze kan prima normaal praten.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja mooi is dat hč. Doet ze wel vaker.
nopequote:Op maandag 13 oktober 2025 20:29 schreef ChocoFan het volgende:
Zouden we nu te zien gaan krijgen wie er gewonnen heeft.
Tja.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
nope
een buitenzuigende Valentijne is belangrijker
Ja. Ik snap ook niet waarom ze meestal zo sloom praat.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja. Daaraan zie je dat het dus gewoon een act is. Ze kan prima normaal praten.
Jij hebt duidelijk Emma niet meegemaakt. Ik ben alles behalve fan van Senna of Floris. Maar Emma was echt een vies naar wijf. Manipuleerde nog meer dan Geert en Demi bij elkaar.quote:
En de hele groep spontaan om een hoekje kijken.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
nope
een buitenzuigende Valentijne is belangrijker
Ik denk dat ze zichzelf dat heeft aangeleerd toen ze juf werd. Snel praten voor jonge kinderen is niet handig lijkt mij.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja. Ik snap ook niet waarom ze meestal zo sloom praat.
gut zijn we het weer eensquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:31 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk Emma niet meegemaakt. Ik ben alles behalve fan van Senna of Floris. Maar Emma was echt een vies naar wijf. Manipuleerde nog meer dan Geert en Demi bij elkaar.
Ik snapte dat hele verhaal niet. Waarom wil Senna niet meer bij die moeder komen. Gaat die Emma met die broer?quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:31 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk Emma niet meegemaakt. Ik ben alles behalve fan van Senna of Floris. Maar Emma was echt een vies naar wijf. Manipuleerde nog meer dan Geert en Demi bij elkaar.
nee haar tweelingzus Yentequote:Op maandag 13 oktober 2025 20:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snapte dat hele verhaal niet. Waarom wil Senna niet meer bij die moeder komen. Gaat die Emma met die broer?
Is al 10 keer uitgelegd in dit topic.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snapte dat hele verhaal niet. Waarom wil Senna niet meer bij die moeder komen. Gaat die Emma met die broer?
Ze krijgen binnenkort wel hun eigen RLS.. zoveel eenzijdige tv aandacht voor één deelnemer+familie is nog niet eerder vertroondquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Diederik, tegen Sennaquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:24 schreef FreshFruit het volgende:
Wie noemde toen wie ook alweer een kamper ?
Ow ja, thanks.quote:
Die tweelingzus van Emma en de broer van Floris hadden al een relatie toen Emma er nog in zat.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt wel vaker voor dat er iets niet klikt in de familie daar kan je ook gewoon op verplichte dagen omheen. Na een paar uur vertrek jij of zij weer.quote:Op maandag 13 oktober 2025 22:27 schreef MacDeMarco het volgende:
Trouble in Floradise, dat worden leuke verjaardagen en andere familiebijeenkomsten.
Gelukkig zit er er één Floorgate veilig opgesloten.. en Ī4000 rijker en met de maandelijkse Mol bijtelling, die kan nog wel een jaartje voort daarquote:Op maandag 13 oktober 2025 22:27 schreef MacDeMarco het volgende:
Trouble in Floradise, dat worden leuke verjaardagen en andere familiebijeenkomsten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Senna heeft haar eigen thuis dus dat is geen probleem. Ze zet de moeder van Floris voor het blok en daar heeft ze totaal geen reden voor of recht toe. Senna moet een beetje dimmenquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 00:21 schreef freaky40 het volgende:
Daarom wil ze vooral niet dat hij naar huis komt. Vorige periode ook al.
Toch is zij al maanden verder en vast bemind. Tja.quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 09:01 schreef Cirilico het volgende:
Efkes begin teruggekeken. Ik vind het maar belachelijk dat de prijs verdeeld mag worden. Hebben we voor niks aan twee kliffen gehangen. Geen climax.![]()
Joey had trouwens best zijn geld kunnen opofferen, want die heeft al 10.000 euro in een eerder spel gewonnen. En daarvan was het idee dat ze dat met zijn vieren zouden verdelen, alleen dat mocht niet.
En zelf is hij dat vast ook niet vergeten.quote:
Ik verwacht serieus dat dat er in de toekomst aankomt. Met verplichte sessies met Emma erbij.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Benieuwd wanneer die RLS op tv komt, Floris, Senna, Pieter, Yinte en de rest.
Vind dat buiten hangen en lachen met de hele groep wel een beetje kinderachtig. Maar goed, what else is new.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
En de kliphangert.. Een zuigende Nieuwe, dat is nog nooit vertoond , een mooie start voor ½dooie Valentijntje, ik mag hopen dat zer ook snel iets te neuken vind in de Loods![]()
[ afbeelding ]
Ach, het kindje wil ook vast een rolletje aannemen anders zit ze ook maar in een hoekje niets te doen, Febo verzint vast wel iets spannender voor haar, iets stelen of vernielen van een ander de standaart dingetjes om een rel te startenquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 11:00 schreef Gia het volgende:
[..]
Vind dat buiten hangen en lachen met de hele groep wel een beetje kinderachtig. Maar goed, what else is new.
Maar het is op zich wel raar om een vlonder te stofzuigen, want elke keer als iemand eroverheen loopt, verliezen die zand van de schoenen, wat dan op of tussen de planken ligt. Vegen, wekelijks en schrobben 1x per kwartaal of zo, is wel voldoende.
Een aflevering van het familiediner.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 09:20 schreef Cirilico het volgende:
[..]
En zelf is hij dat vast ook niet vergeten.
[..]
Ik verwacht serieus dat dat er in de toekomst aankomt. Met verplichte sessies met Emma erbij.
En dan blijkt het na 3 maanden niet Emma, maar haar tweelingzusje te zijn.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:09 schreef 5thencounter het volgende:
Emma maar laten terugkomen dan, dat verhaallijntje loopt nog als een malle blijkbaar
Genoeg materiaal dus voor een heel seizoen "De Florisjes.."quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En dan blijkt het na 3 maanden niet Emma, maar haar tweelingzusje te zijn.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Genoeg materiaal dus voor een heel seizoen "De Florisjes.."
Roma heeft ook nog een broerquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]En dan natuurlijk een kerstspecial inclusief cross-over met 'Mike en moeder Mo' uit Winter Vol Liefde en niemand weet nog wie de Weilandjes ook al weer waren!
Was de broer van Roma niet ook haar tweeling?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Roma heeft ook nog een broer
En demi een tweelingbroer
Kijk die kunnen er ook altijd bij geschreven worden, maar dan dus wel in dat 'eigen nieuwe programma'. Kan de bondgenoten gewoon de bondgenoten blijvenquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Roma heeft ook nog een broer
En demi een tweelingbroer
Oehh.. die zal niegoe vallenquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:59 schreef FreshFruit het volgende:
Broertje van Roma deed het niet zo goed op een bananen boot toch ?
Wat was er te zien, want de video is verwijderd?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:46 schreef FreshFruit het volgende:
Hoor en wederhoor.
https://www.facebook.com/watch?v=1796330564309120&locale=nl_NL
Reactie van Emma op de situatie.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:05 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Wat was er te zien, want de video is verwijderd?
Op X staat er ook 1quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:05 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Wat was er te zien, want de video is verwijderd?
Tja, zoiets kon je eigenlijk al wel uit de aflevering opmaken.quote:
" Dat je mij erbij haalt terwijl ik er al 6 maanden uit ben.." dat moet Emmaatje tegen SBS6 mekkeren... die haalt haar erbij in de Showquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Op X staat er ook 1
https://x.com/EefyPC_/status/1978089549994639676
Goed zo! Mijn god! Senna heeft een 'haatmapje'? Geen idee wat het is, maar ze mag het van Emma online gooien. En dat kind wil trouwen? Wors eerst eens volwassen, Senna!quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Op X staat er ook 1
dacht het wel jaquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:49 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Was de broer van Roma niet ook haar tweeling?
Gelukkig doet Emma er allemaal niet aan mee en is heeeeeeel volwassen bezigquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:16 schreef Gia het volgende:
[..]
Goed zo! Mijn god! Senna heeft een 'haatmapje'? Geen idee wat het is, maar ze mag het van Emma online gooien. En dat kind wil trouwen? Wors eerst eens volwassen, Senna!
Rara wie de volgende cyclus door de poort komt als de Regie een deel van de huidige Nieuwe Sukkels gedumpt heeftquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gelukkig doet Emma er allemaal niet aan mee en is heeeeeeel volwassen bezig
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Op X staat er ook 1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All those angels with their wings glued on.
Dennis.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Rara wie de volgende cyclus door de poort komt als de Regie een deel van de huidige Nieuwe Sukkels gedumpt heeft
Van der Geest? Kan goed, die zit ook vaker in SBS6 programma'squote:
Volgens mij hebben we 4 of 5 keer die uitleg gehad.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:35 schreef Whuzz het volgende:
Hey, een recap zonder speluitleg? Da's nieuw.
En dan nóg snapte men het nietquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we 4 of 5 keer die uitleg gehad.
+ dan ben ik fanquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als je Roma kan irriteren ben je denk ik wel heel irritant.
Ze eten rotzooi, zie ze altijd pasta's vreten, nooit een bord met groenten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:38 schreef 5thencounter het volgende:
Sloomaa word een dikke Trol.. ze vreten echt teveel daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |