Over content gesproken, ik wacht met spanning op Autistine , die zit er niet alleen voor zuigen&huilen.. er zal vast vroeger of later een Erik-Connectie gemaakt wordenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 15:23 schreef freaky40 het volgende:
Er moet content gemaakt blijven worden, Mercedes...ehh FEBO heeft dit bedacht...
Nenene, dat scenario is niet in voorzien, ze is ingehuurd met een Erik-Afwijking, dat is geen toeval dus ze mag niet wegquote:Op woensdag 15 oktober 2025 15:49 schreef freaky40 het volgende:
Gaat gebeuren, als ze zelf niet al eerder de handdoek in de ring gooit en vertrekt.
Ik vond het al een wonder dat Floris het dit keer niet had 'bedacht'. Mercedes moet meer zendtijd van de febo.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 15:23 schreef freaky40 het volgende:
Er moet content gemaakt blijven worden, Mercedes...ehh FEBO heeft dit bedacht...
Ze krijgen allemaal wel hun introductie beurtje, nog ff wachten op die dooie baardman Thomas waar die mee komtt biinnenkortquote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:52 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik vond het al een wonder dat Floris het dit keer niet had 'bedacht'. Mercedes moet meer zendtijd van de febo.
dacht zijn middelstequote:Op woensdag 15 oktober 2025 18:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Begon Erik nou te trillen met zijn rechterbeen😳
Dat kan nooit de bedoeling zijn dat Erik losgaat op geile tropische verrassing Faat terwijl er zoveel moeite gedaan is om een verse Autistica te vinden voor hem..quote:Op woensdag 15 oktober 2025 18:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Begon Erik nou te trillen met zijn rechterbeen😳
als een een deur en het zelf raar vinden dat iedereen bij haar weggaatquote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:41 schreef greysbones het volgende:
Wauwwww
Spoilertje gezien die iets uitgebreider is dan die van gisteravond
Demi is gekkkkkk
Je bedoelt een klapdeur?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
als een een deur en het zelf raar vinden dat iedereen bij haar weggaat
ze heeft denk ik eerder een klap van de molen gehadquote:
werken primaquote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:32 schreef spapaars het volgende:
Nog even het afkraken van een niet goed werkende stofzuiger-merk (dus geen sponsor), en ze zijn er weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |