nou, ze wil op nummer 1 bij hem en hij zegt nou dan laten we het hierbij......quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:30 schreef ChocoFan het volgende:
Oeh Demi en Geert drama morgen. Ze maakt het uit.
Oh?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:22 schreef KinKiJan het volgende:
Nou, Chi is Georgina's zus, die komt Erik vast wel een keer tegen als ie hieruit komt
Nou dat is ook het eerste wat ik hoorquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:49 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Oh?Hoe heb ik dat gemist? Ik wist wel dat ze Verbaan heette, maar niet dat ze gerelateerd waren.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:49 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Oh?Hoe heb ik dat gemist? Ik wist wel dat ze Verbaan heette, maar niet dat ze gerelateerd waren.
Ze loopt er ook niet mee te koop. Interview in die auto met Nick maar eens terugkijkenquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou dat is ook het eerste wat ik hoor
SPOILER: En foto uit de ouden dooschOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door KinKiJan op 14-10-2025 21:26:03 ]“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Grappig je benoemt wel altijd het bruto bedrag van de finale als 60.000 euro. En nu denk je wel netto.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:26 schreef freaky40 het volgende:
Het is wat het is, ze staan 1ste en dat is puik.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Ze loopt er ook niet mee te koop. Interview in die auto met Nick maar eens terugkijken
[ afbeelding ]Ik vind die interviews af en toe zoSPOILER: En foto uit de ouden dooschOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cringe
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Ja, als ik ze kijk spoel ik er vaak ook doorheen. Vind de niet uitgezonden dingen nog wel interessant om te horen, maar voor de rest..quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind die interviews af en toe zo
Cringe
Ik riep alleen bij het rondje met ogen en open mond al "holle bolle Gijs". Je kunt ook geen fantasie hebben!!quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:29 schreef Cirilico het volgende:
Zucht. Huilen omdat je niet beeldend kan tekenen.
Hoop echt dat dit doorgaat. Ik vermoed dat Geert een oogje heeft op Greta, uh Lisa.quote:
Hoe gekker kan ze worden.. BrittjeHuiltBrittjeLacht Demiee heeft gewoon goed opgelet hoe het moestquote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:41 schreef greysbones het volgende:
Wauwwww
Spoilertje gezien die iets uitgebreider is dan die van gisteravond
Demi is gekkkkkk
Over content gesproken, ik wacht met spanning op Autistine , die zit er niet alleen voor zuigen&huilen.. er zal vast vroeger of later een Erik-Connectie gemaakt wordenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 15:23 schreef freaky40 het volgende:
Er moet content gemaakt blijven worden, Mercedes...ehh FEBO heeft dit bedacht...
Nenene, dat scenario is niet in voorzien, ze is ingehuurd met een Erik-Afwijking, dat is geen toeval dus ze mag niet wegquote:Op woensdag 15 oktober 2025 15:49 schreef freaky40 het volgende:
Gaat gebeuren, als ze zelf niet al eerder de handdoek in de ring gooit en vertrekt.
Ik vond het al een wonder dat Floris het dit keer niet had 'bedacht'. Mercedes moet meer zendtijd van de febo.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 15:23 schreef freaky40 het volgende:
Er moet content gemaakt blijven worden, Mercedes...ehh FEBO heeft dit bedacht...
Ze krijgen allemaal wel hun introductie beurtje, nog ff wachten op die dooie baardman Thomas waar die mee komtt biinnenkortquote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:52 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik vond het al een wonder dat Floris het dit keer niet had 'bedacht'. Mercedes moet meer zendtijd van de febo.
dacht zijn middelstequote:Op woensdag 15 oktober 2025 18:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Begon Erik nou te trillen met zijn rechterbeen😳
Dat kan nooit de bedoeling zijn dat Erik losgaat op geile tropische verrassing Faat terwijl er zoveel moeite gedaan is om een verse Autistica te vinden voor hem..quote:Op woensdag 15 oktober 2025 18:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Begon Erik nou te trillen met zijn rechterbeen😳
als een een deur en het zelf raar vinden dat iedereen bij haar weggaatquote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:41 schreef greysbones het volgende:
Wauwwww
Spoilertje gezien die iets uitgebreider is dan die van gisteravond
Demi is gekkkkkk
Je bedoelt een klapdeur?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
als een een deur en het zelf raar vinden dat iedereen bij haar weggaat
ze heeft denk ik eerder een klap van de molen gehadquote:
werken primaquote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:32 schreef spapaars het volgende:
Nog even het afkraken van een niet goed werkende stofzuiger-merk (dus geen sponsor), en ze zijn er weer.
Drama.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:34 schreef 5thencounter het volgende:
De Troepen vallen gelijk bij...![]()
[ afbeelding ]
Naakt stofzuigen in de tuin? Dat is pas kwetsbaar🤣quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:33 schreef greysbones het volgende:
owwwww ze heeft zich kwetsbaar opgesteld
die zie ik wel vertrekkenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Zeker ook gen-Z? Vallen echt al om bij een zuchtje tegenwind
Autistica heeft goed gekeken voordat ze de Loods in ging .. snel janke de de boel de schuld geven werktquote:
Ik kon 'm niet volgenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:36 schreef ChocoFan het volgende:
Had Angelo nou een goed punt, volgens mij wel.
Hm... Maar...., is dat dan om het huilen, of om die scheten?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Iets met dat als ze om elke scheet blijft janken, mensen haar gaan ontwijken.
Ja, inderdaad!! Ik had al zoiets, het lijkt wel of ik hem eerder heb gezienquote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:37 schreef greysbones het volgende:
die ene
thomas(?)
gaat met de dag meer op Jelle lijken
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hm... Maar...., is dat dan om het huilen, of om die scheten?
Als die maar ff kan voelen aan iets wat hij niet kan krijgen😎quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:37 schreef 5thencounter het volgende:
Erik hep er nog steeds sin an...![]()
[ afbeelding ]
Moet wel binnen 8 minuten.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:41 schreef 5thencounter het volgende:
Karookeopdracht, ballonne stukgooie voor een "leuke avond" laat me raden.. gaat zomaal lukken voor nix![]()
[ afbeelding ]
Oempaloempa'squote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:45 schreef spapaars het volgende:
Lol dat al die toezichthouders geheel onnodig aanwezig zijn, zagen we al met EJVJL
2 van die Oempaloempa gezichten herken ik zelfs nog van EJVJLquote:
Nou ja als ze 88 heeft geteld is het proberen waard op 89 en 90 te proberenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:44 schreef 5thencounter het volgende:
Ja probeer maar wat.. dan gaatie wel open
2? Erik en wie is de 2e dan?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
2 van die Oempaloempa gezichten herken ik zelfs nog van EJVJL
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:53 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
2? Erik en wie is de 2e dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |