Die verzinnen dingen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 10:59 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Rechtse journalisten vragen niks?
Denk jij nou werkelijk dat Peter nog geleefd had als er een beveiliger bij gelopen had?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 11:01 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
https://nos.nl/collectie/(...)vries-niet-beveiligd
Ah de hele clan is compleet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 11:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hey @:matthijst kijk eens dom?
Ja zo is het wel goed.
waarom ga je hier niet op in?quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 11:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wut
Wat maakt dat überhaupt uit? Jij insinueert dat dit in de media komt omdat hij hier medelijden mee wilt opwekken. Maar als hij iets gevraagd en hij gewoon antwoord geeft is dat hoe media werkt
Politici doen dat met enige regelmaat. Zo was er één van de slechtste ministers ooit die dat deed omdat iemand een klein snorretje op haar foto had getekend. Dat kan je heel kleinzerig vinden maar mag ze uiteindelijk ook helemaal zelf weten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 10:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Timmermans doet blijkbaar altijd aangifte van dit soort dingen. En hij heeft groot gelijk: het belagen en intmideren van politici is iets dat NOOIT een geaccepteerd fenomeen moet worden.
Stap 1: bagatelliseren, "niet netjes, MAAAR!!!!"quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 10:56 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dom gezwam, wat val er nog boven "asociaal gedrag" dan, in jouw prefecte kadertje. Wat had ik dan moeten zeggen.
[..]
Hij doet 100x aangifte schijnbaar, nu haalt ie het nieuws ermee.
[..]
Uhuh
Ach, knulletje tochquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 11:09 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ik negeer jou, zoals meer mensen
Prima, droom lekker verder dat het in verkiezingstijd niet allemaal uitgedacht en -gemolken is.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 11:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Stap 1: bagatelliseren, "niet netjes, MAAAR!!!!"
Stap 2: verzinnen dat Timmermans alleen aangifte doet voor "de zeteltjes"
Stap 3: de Calimero "als het bij Timmermans gebeurt is de wereld te klein"-act opvoeren
Ja, dom gezwam inderdaad. Die zelfkennis siert je dan wel.
Ik noem jou helemaal niets, ik vraag alleen of het overzichtelijk is voor je om alles zo simpel in te delen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 11:01 schreef matthijst het volgende:
[..]
Niet alles links is fout, en niet alles rechts is goed.
Je doet het zelf ook, want je noemt mij schijnbaar rechts, dus fout volgens jou.
Terwijl ik alleen rechts ben om migratie, maar ja, dan ben je meteen een nazi. Als je liever Nederlands hoort praten in je wijk dan oostbloks, syrisch en eritrees.
Maar als het in verkiezingstijd allemaal uitgedacht is, dan moet dit ook voor Wilders gelden toch? Anders ben je niet consequentquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 11:10 schreef matthijst het volgende:
[..]
Prima, droom lekker verder dat het in verkiezingstijd niet allemaal uitgedacht en -gemolken is.
En Carolinequote:Op dinsdag 14 oktober 2025 11:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar als het in verkiezingstijd allemaal uitgedacht is, dan moet dit ook voor Wilders gelden toch? Anders ben je niet consequent
Je werd toch niet gequote?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 10:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Typisch, ik geef nu inhoudelijk antwoord op je en dan zelf met dit komen.
Zeker, Wilders blijft ook gewoon thuis voor de stemmen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 11:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar als het in verkiezingstijd allemaal uitgedacht is, dan moet dit ook voor Wilders gelden toch? Anders ben je niet consequent
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 11:11 schreef matthijst het volgende:
[..]
Verkeerde topic merk ik, want Frans is hier heilig.
Nee, niemand is hier heilig.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 11:11 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ja hoor, het is goed met je.
Verkeerde topic merk ik, want Frans is hier heilig.
Lees je je eigen postst weleens terug>?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 11:14 schreef Fok-it het volgende:
Dit is toch ook gewoon bizar eigenlijk he als volwassen vent
![]()
Zeker. En af en toe aardig fel, en terechte notes en bans. Maar kan me niet heugen dat ik ooit van mezelf vond dat ik heel kinderlijk redeneerdequote:Op dinsdag 14 oktober 2025 11:15 schreef matthijst het volgende:
[..]
Lees je je eigen postst weleens terug>?
Behalve dat niemand dit doet en je dingen aan het verdraaien bentquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 11:14 schreef matthijst het volgende:
[..]
Punt was dat de strekkning na een terroristische dreiging was: de aansteller, hij kan prima komen.
Maar als Frans een kkjood wordt genoemd, dan is iedereen super geschokt.
Ja, boeie dan verzint hij wel weer wat andersquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 11:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bemoei me voor mijn doen bijzonder weinig met Israel-Palestina conflict, maar blijf het vooral proberen.
Mag 'ie bij mij proberen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 11:28 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ja, boeie dan verzint hij wel weer wat anders
Echt geniaal van Timmermans hoe die zich heeft laten belagen tijdens een interview. En daarna snel aangifte doen, en dan wanneer je ernaar gevraagd wordt terloops kunnen vertellen dat je ALTIJD aangifte doet zodat het niet lijkt alsof je het probeert uit te melken. Heel slim uitgedachtquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 11:10 schreef matthijst het volgende:
[..]
Prima, droom lekker verder dat het in verkiezingstijd niet allemaal uitgedacht en -gemolken is.
Lekker naast Frans op je hoge paard, praten hoe slecht de rest van Nederland toch wel niet is.
"Maar wij staan aan de goede kant van de geschiedenis".
Lekker man, geniet ervan.![]()
En het zou hem ook nog gelukt zijn, als de Fok-detectives hem niet door hadden gehad.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 11:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Echt geniaal van Timmermans hoe die zich heeft laten belagen tijdens een interview. En daarna snel aangifte doen, en dan wanneer je ernaar gevraagd wordt terloops kunnen vertellen dat je ALTIJD aangifte doet zodat het niet lijkt alsof je het probeert uit te melken. Heel slim uitgedacht.
Heb je de link gelezen die ik deelde? Nee he.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 11:03 schreef matthijst het volgende:
[..]
Denk jij nou werkelijk dat Peter nog geleefd had als er een beveiliger bij gelopen had?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |