Het is door een aantal users vooral hard roepen dat ze gekleineerd en belachelijk gemaakt worden, en als je dan inhoudelijk de tijd en moeite neemt om met gefundeerde reacties te komen dan niet thuis geven. Het is echt bijzonder droevigquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 12:09 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Heb je de link gelezen die ik deelde? Nee he.
Hij wilde zelf geen beveiliging.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 12:09 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Heb je de link gelezen die ik deelde? Nee he.
Wat lul je?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 12:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is door een aantal users vooral hard roepen dat ze gekleineerd en belachelijk gemaakt worden, en als je dan inhoudelijk de tijd en moeite neemt om met gefundeerde reacties te komen dan niet thuis geven. Het is echt bijzonder droevig
quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 11:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Behalve dat niemand dit doet en je dingen aan het verdraaien bent
Bij Wilders is iedereen al 20 jaar verontwaardigd over het gegeven dat hij niet vrij is om zijn mening te uiten, ja ook links. Het ging zelfs niet eens dusdanig veel over het afzeggen van het desbetreffende debat zelf waar je begrip voor op kan brengen. Om vervolgens alternatieven uit de weg te gaan, en vervolgens de hele campagne stil te leggen (omdat hij zelf ook wel weet dat hij de grootste blijft) dat is hetgeen waar terechte kritiek op komt
Timmermans daarentegen heeft niemand `schokkend' genoemd. Wel zijn er zorgen geuit over de ontwikkelingen rondom hem en hoe er naar hem gekeken wordt. Timmermans wordt vooral als huilie huilie neergezet maar als je het filmpje bekijkt dan reageert hij bijzonder rustig, en heeft hij in het debat die avond erna zelf weinig de aandacht naar hem getrokken.
Lastig als je zoveel onzin post, dat je nu niet meer weet wat je eergisteren zei.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 11:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Behalve dat niemand dit doet en je dingen aan het verdraaien bent
Of bedoel je hier niet mee: hij moet zich niet aanstellen, kan prima komen want het is veilig.quote:Op zondag 12 oktober 2025 12:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is dus niet zo als inlichtingendiensten het veilig achten. Als je hun conclusies verder niet serieus neemt waarom gebruik je ze dan als land
Heel bijzonder als jij dit ziet als `hij moet zich niet aanstellen'quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 12:55 schreef matthijst het volgende:
[..]
Lastig als je zoveel onzin post, dat je nu niet meer weet wat je eergisteren zei.
[..]
Of bedoel je hier niet mee: hij moet zich niet aanstellen, kan prima komen want het is veilig.
Er zit ook een verschil tussen 'het is veilig' en je daadwerkelijk veilig voelen. Ik denk niet dat jij als anonieme user op dit forum kan oordelen wat dat voor iemand als Wilders nou precies betekent.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 12:55 schreef matthijst het volgende:
[..]
Lastig als je zoveel onzin post, dat je nu niet meer weet wat je eergisteren zei.
[..]
Of bedoel je hier niet mee: hij moet zich niet aanstellen, kan prima komen want het is veilig.
Nee, dat heeft ie dus juist precies niet gezegd. Hij zei juist dat je de partijleider van de grootste fractie in de Tweede Kamer zo niet moet kwalificeren.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 14:01 schreef Gia het volgende:
Timmermans heeft het over het 'elkaar respectvol bejegenen', maar vervolgens vergelijkt hij Wilders met een dronken oom op een feestje! Erg respectvol, Franske.
Waarom wil je altijd maar weer nepnieuws verspreiden?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 14:01 schreef Gia het volgende:
Timmermans heeft het over het 'elkaar respectvol bejegenen', maar vervolgens vergelijkt hij Wilders met een dronken oom op een feestje! Erg respectvol, Franske.
Mag ik nog wel straathottie zeggenquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 15:03 schreef Straatcommando. het volgende:
Gewoon de naam van iemand gebruiken. Geen verbasteringen oid.
Gekke naam voor een politicus maar you do youquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 15:04 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Mag ik nog wel straathottie zeggen
Oh jij was ook al bezig hierquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 15:06 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Gekke naam voor een politicus maar you do you
Het gaat er niet eens meer om wat hij precies gezegd heeft maar om wat er is blijven hangen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 14:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, dat heeft ie dus juist precies niet gezegd. Hij zei juist dat je de partijleider van de grootste fractie in de Tweede Kamer zo niet moet kwalificeren.
Volgende keer beter opletten, Giake.
De feiten zijn niet zo belangrijk inderdaad.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 15:31 schreef quo_ het volgende:
[..]
Het gaat er niet eens meer om wat hij precies gezegd
Het had waar kunnen zijnquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 15:31 schreef quo_ het volgende:
[..]
Het gaat er niet eens meer om wat hij precies gezegd heeft maar om wat er is blijven hangen.
Geeft wel het niveau aan van bepaalde lieden.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 15:06 schreef Jippie het volgende:
Geveegd
Politici graag bij hun gewone naam noemen, ajb geen verkleinwoordjes of naamsverbasteringetjes.
En kap met dat gesneer naar elkaar, er zijn hier geen zetels te winnen.
Timmermans vergeleek Wilders met 'die dronken oom op feestjes die dingen zegt die niet kunnen, maar die iedereen maar laat praten'. Timmermans waarschuwde dat Wilders echter geen dronken oom is, maar de leider van de grootste fractie in de Tweede Kamer.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 14:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, dat heeft ie dus juist precies niet gezegd. Hij zei juist dat je de partijleider van de grootste fractie in de Tweede Kamer zo niet moet kwalificeren.
Volgende keer beter opletten, Giake.
Ja, schandalig. Ik heb in mijn herinnering nooit zulke rabiate onzin als Wilders telkens weet te produceren uit een dronken oom zien komen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:33 schreef matthijst het volgende:
[..]
Timmermans vergeleek Wilders met 'die dronken oom op feestjes die dingen zegt die niet kunnen, maar die iedereen maar laat praten'. Timmermans waarschuwde dat Wilders echter geen dronken oom is, maar de leider van de grootste fractie in de Tweede Kamer.
Hij weet precies hoe hij het moet zeggen, die gluiperd.
Omdat hij niet zo heet misschien? En als je het tegenkomt gewoon rapporteren.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:37 schreef Hathor het volgende:
Ik zie dat Jesse Klaver nu ineens geen Yasser meer genoemd mag worden? Beetje vaag want ik heb dat in meerdere topics herhaaldelijk zien gebeuren en dat is altijd gewoon blijven staan.
Nu je verder geen inhoudelijke reactie meer op mij hebt ga je naar de volgende? Lekker man. Gewoon negeren als je vastlooptquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:33 schreef matthijst het volgende:
[..]
Timmermans vergeleek Wilders met 'die dronken oom op feestjes die dingen zegt die niet kunnen, maar die iedereen maar laat praten'. Timmermans waarschuwde dat Wilders echter geen dronken oom is, maar de leider van de grootste fractie in de Tweede Kamer.
Hij weet precies hoe hij het moet zeggen, die gluiperd.
Ik hou niet zo van rapporteren, heb het wel eens gedaan maar heb daar altijd een beetje een zuur gevoel bij, soort van snitching zeg maar. De enige reden waarom ik dit meld is omdat een post van me verwijderd is waarin ik hem zo noemde, en dat daar een reply op was maar die kan ik nu dus niet meer zien.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:40 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Omdat hij niet zo heet misschien? En als je het tegenkomt gewoon rapporteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |