Heb je de onderstaande post nog gezien? De man waarvan jij denkt dat het Timmermans is. Dat is geen Frans Timmermans.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 01:00 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het zorgelijk. Mag ik dat zeggen? Je mag ook een tr zetten.
Je post al een aantal dagen bijna 24/7 fel hier.
quote:Op maandag 13 oktober 2025 06:15 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nou. Ik heb het voor je opgezocht. Het is 43:30 in de stream. Het is een kale man met baardje. Maar het is overduidelijk niet Timmermans. Hij lijkt er niet op. Niet elke kale man met baardje is Timmermans. Je moet niet alles letterlijk nemen wat een streamer zegt. Streamers maken ook vaak gewoon grapjes.
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
Ja, mooi hè. Hij lijkt er wel op en werd besproken in die stream. Maar fijn dat je het ff uitgeplozen hebt om 05:50. Wil je nu een sticker?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 07:26 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Heb je de onderstaande post nog gezien? De man waarvan jij denkt dat het Timmermans is. Dat is geen Frans Timmermans.
[ afbeelding ]
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat een OM hier tijd voor heeft. Zo’n agitator als zo’n Pettit is al teveel moeite voor ze.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 07:59 schreef matthijst het volgende:
Timmermans doet aangifte voor de zeteltjes, want hij staat overal op de voorpagina.
Bedreiding, belaging, helemaal niet aan de orde.
't is niet netjes, asociaal gedrag, maar die gast schreeuwt van een meter afstand.
Wat valt onder belaging?
Stelselmatigheid: Het moet herhaaldelijk gebeuren.
--> eenmalige actie.
Bedreiging?
Een bedreiging is het dreigen met iets onprettigs.
--> gast schold alleen, dreigde niet
Jammerrrrrr
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 07:59 schreef matthijst het volgende:
Timmermans doet aangifte voor de zeteltjes, want hij staat overal op de voorpagina.
't is niet netjes, asociaal gedrag, maar die gast schreeuwt van een meter afstand.
Wat valt onder belaging?
--> eenmalige actie.
Bedreiging?
Jammerrrrrr
Dat dacht ik ook al. Als ze al geen tijd voor Pettit hebben, dan wel voor een scheldpartij op Timmermans?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 08:15 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat een OM hier tijd voor heeft. Zo’n agitator als zo’n Pettit is al teveel moeite voor ze.
Een Hitlergroetende tokkie een uur voor dit voorval om de hoek werd meteen het busje ingeladen hoor.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 08:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al. Als ze al geen tijd voor Pettit hebben, dan wel voor een scheldpartij op Timmermans?
Aan de andere kan zou ik het niet slecht vinden als ze dit klimaat van politici lastig vallen (en erger) 0 tolerantie geven.
Die zijn alweer vrij. Krijgen heel misschien een betaalverzoek in de bus.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 08:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Een Hitlergroetende tokkie een uur voor dit voorval om de hoek werd meteen het busje ingeladen hoor.
DAAR HEEFT HET OM DUS WEL TIJD VOOR!!!!1
Bron?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 08:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Die zijn alweer vrij. Krijgen heel misschien een betaalverzoek in de bus.
Geen bron. Gewoon hoe die dingen gaan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 08:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Bron?
Walgelijk dat het OM daar wel tijd voor heeft.
Voor iemands deur staan ook niet, toch kan je daar prima een celstraf voor krijgen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 08:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Geen bron. Gewoon hoe die dingen gaan.
Een Hitlergroet ansich is niet zomaar strafbaar.
Nee. Waarom zou ik een sticker willen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 07:30 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, mooi hè. Hij lijkt er wel op en werd besproken in die stream. Maar fijn dat je het ff uitgeplozen hebt om 05:50. Wil je nu een sticker?
Belaging heeft meerdere betekenissen. In juridische zin is het een synoniem voor stalking en dan is herhaaldelijk wel een voorwaarde.quote:
Klopt, het wordt erg ordinair onderhand. En respectloos.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 08:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al. Als ze al geen tijd voor Pettit hebben, dan wel voor een scheldpartij op Timmermans?
Aan de andere kan zou ik het niet slecht vinden als ze dit klimaat van politici lastig vallen (en erger) 0 tolerantie geven.
Op een terras tijdens een interview van een politicus? Zeker wel. Net zoals dat het is tijdens voetbalwedstrijden en demonstraties, bijvoorbeeld. Als de identiteit van dit figuur bekend wordt gaat ie 100% nat.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 08:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Geen bron. Gewoon hoe die dingen gaan.
Een Hitlergroet ansich is niet zomaar strafbaar.
We gaan het zien, hoeveel werk het OM hiervan maakt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 08:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Op een terras tijdens een interview van een politicus? Zeker wel. Net zoals dat het is tijdens voetbalwedstrijden en demonstraties, bijvoorbeeld. Als de identiteit van dit figuur bekend wordt gaat ie 100% nat.
Ja, we gaan het zien.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 08:54 schreef capricia het volgende:
[..]
We gaan het zien, hoeveel werk het OM hiervan maakt.
Het is nu toevallig een keer op camera vastgelegd. Maar stelselmatig is het wel degelijkquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 07:59 schreef matthijst het volgende:
Wat valt onder belaging?
--> eenmalige actie.
Bedreiging?
Jammerrrrrr
Timmermans doet blijkbaar altijd aangifte van dit soort dingen. En hij heeft groot gelijk: het belagen en intmideren van politici is iets dat NOOIT een geaccepteerd fenomeen moet worden.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 07:59 schreef matthijst het volgende:
Wat valt onder belaging?
--> eenmalige actie.
Bedreiging?
Jammerrrrrr
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 08:57 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Het is nu toevallig een keer op camera vastgelegd. Maar stelselmatig is het wel degelijk
https://www.nrc.nl/nieuws(...)el-aangifte-a4909499
Lezen valt niet mee?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 10:16 schreef Isdatzo het volgende:
@:matthijst be like: "niet zo netjes, MAAR.. "
Voordringen bij de kassa is asociaal gedrag. Maar goed, zo zie je maar hoe iedereen zijn eigen referentiekader heeft van hoe men in een samenleving met elkaar omgaat.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 10:26 schreef matthijst het volgende:
[..]
Lezen valt niet mee?
Ik zei: "'t is niet netjes, asociaal gedrag"
Dat kan je Timmermans niet aanrekenen, of wel? Dus waarom doe je dat dan.quote:Maar dat maakt het niet strafbaar.
En als je denkt dat dit soort dingen in verkiezingstijd niet even worden doorgesproken en de media niet kijkt hoe groot ze het moeten maken dan ben je een naïeve kneus.
Nee, de wereld is te klein omdat het topic hier vol met figuren zit zoals jij.quote:De strekking over Geert Wilders, waar een paar potentiële terroristen voor zijn opgepakt is: "ach joh, Geertje stelt zich aan, die doet het voor de stemmen"....
Fransie krijgt te horen dat hij een kankerjood is en de wereld is te klein
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 08:57 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Het is nu toevallig een keer op camera vastgelegd. Maar stelselmatig is het wel degelijk
https://www.nrc.nl/nieuws(...)el-aangifte-a4909499
Nou jeetje Ootje. Even een traantje wegpinken hoor.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 00:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Je wordt betaald per post hier? Zorg je een beetje goed voor jezelf? Heb je al gegeten en een frisse neus gehaald? Ik maak me serieus een beetje zorgen om je postgedrag hier.
Geen geintje.
Nee, zo heb ik dat niet gelezen. Niemand doet de dreiging van Wilders af als aanstellerij. Wel zijn er bedenkingen bij omdat hij niet wil meedoen aan een debat, terwijl hij verschillende alternatieven aangeboden heeft gekregen hier toch veilig aan te kunnen deelnemen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 10:26 schreef matthijst het volgende:
[..]
Lezen valt niet mee?
Ik zei: "'t is niet netjes, asociaal gedrag"
Maar dat maakt het niet strafbaar.
En als je denkt dat dit soort dingen in verkiezingstijd niet even worden doorgesproken en de media niet kijkt hoe groot ze het moeten maken dan ben je een naïeve kneus.
De strekking over Geert Wilders, waar een paar potentiële terroristen voor zijn opgepakt is: "ach joh, Geertje stelt zich aan, die doet het voor de stemmen"....
Fransie krijgt te horen dat hij een kankerjood is en de wereld is te klein
Wel hoor. Je dient wat tags weg te halen. Alleen [img]...[/img] posten. De rest zoals [url].. en aan het einde [/url] weglaten.quote:
Vanaf zondag eind van de middag tot maandagavond is net iets meer dan 24 uur. Leuk dat je je zorgen maakt maar wel bij de feiten houden. Laatste weken post ik een stuk minder in NWS dan vroeger, maar nu was het wel verleidelijk met zoveel inkoppersquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 01:00 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Je post al een aantal dagen bijna 24/7 fel hier.
Deze debatten skippen is gewoon bewust. Hij zou er enkel kunnen verliezen. Voor Wilders moet de daadwerkelijke campagne zo kort mogelijk zijn.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 10:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee, zo heb ik dat niet gelezen. Niemand doet de dreiging van Wilders af als aanstellerij. Wel zijn er bedenkingen bij omdat hij niet wil meedoen aan een debat, terwijl hij verschillende alternatieven aangeboden heeft gekregen hier toch veilig aan te kunnen deelnemen.
Welk debat heeft hij bij de vorige verkiezingen wel meegedaan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 10:45 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Deze debatten skippen is gewoon bewust. Hij zou er enkel kunnen verliezen. Voor Wilders moet de daadwerkelijke campagne zo kort mogelijk zijn.
Die staan er al niet volgens mij maar geen zin om er meer moeite in te stekenquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 10:44 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Wel hoor. Je dient wat tags weg te halen. Alleen [ [url=...]afbeelding[/url] ] posten. De rest zoals [url].. en aan het einde [/url] weglaten.
Laat maar dan. Je dient BB code te selecteren zoiets en dan aanpassen. Bewerkelijk ja.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 10:48 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Die staan er al niet volgens mij maar geen zin om er meer moeite in te steken
Dan kan je inderdaad maar beter je plannen helemaal niet laten doorberekenen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 10:48 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Hij mag als eerste dat structurele gat van 25miljard wat iemand heeft berekend even gaan uitleggen met z'n gratis bier. Ik spreek mensen IRL die op hem stemmen die niet eens in de gaten hebben dat ze worden genaaid.
Die https://i.ibb.co/pjyXhS55/IMG-0046.jpgquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 10:48 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Die staan er al niet volgens mij maar geen zin om er meer moeite in te steken
Ja die, @ootjekatootje kijk eensquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 10:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die https://i.ibb.co/pjyXhS55/IMG-0046.jpg
Dom gezwam, wat val er nog boven "asociaal gedrag" dan, in jouw prefecte kadertje. Wat had ik dan moeten zeggen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 10:31 schreef Isdatzo het volgende:
Voordringen bij de kassa is asociaal gedrag. Maar goed, zo zie je maar hoe iedereen zijn eigen referentiekader heeft van hoe men in een samenleving met elkaar omgaat.
Hij doet 100x aangifte schijnbaar, nu haalt ie het nieuws ermee.quote:Dat kan je Timmermans niet aanrekenen, of wel? Dus waarom doe je dat dan.
Uhuhquote:Nee, de wereld is te klein omdat het topic hier vol met figuren zit zoals jij.
En je bedenkt je niet dat journalisten weleens aan hem of de partij gevraagd kunnen hebben of hij hier aangifte van gaat doen? Een beetje zoals journalisten werken zeg maarquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 10:56 schreef matthijst het volgende:
[..]
Hij doet 100x aangifte schijnbaar, nu haalt ie het nieuws ermee.
Veilig, zoals Peter R en Pimmetje.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 10:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee, zo heb ik dat niet gelezen. Niemand doet de dreiging van Wilders af als aanstellerij. Wel zijn er bedenkingen bij omdat hij niet wil meedoen aan een debat, terwijl hij verschillende alternatieven aangeboden heeft gekregen hier toch veilig aan te kunnen deelnemen.
Linkse journalisten idd.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 10:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En je bedenkt je niet dat journalisten weleens aan hem of de partij gevraagd kunnen hebben of hij hier aangifte van gaat doen? Een beetje zoals journalisten werken zeg maar
Vind je dat zelf nu echt gemakkelijk en overzichtelijk, alles zo simpel in links/fout en rechts/goed indelen?quote:
Wat een domme vergelijkingen. Pim wilde geen beveiliging, van Peter weet ik het niet. Die geloof ik ook niet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 10:58 schreef matthijst het volgende:
[..]
Veilig, zoals Peter R en Pimmetje.
Wutquote:
https://nos.nl/collectie/(...)vries-niet-beveiligdquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 10:58 schreef matthijst het volgende:
[..]
Veilig, zoals Peter R en Pimmetje.
Niet alles links is fout, en niet alles rechts is goed.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 10:59 schreef miss_sly het volgende:
ind je dat zelf nu echt gemakkelijk en overzichtelijk, alles zo simpel in links/fout en rechts/goed indelen?
Schofferenquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 11:00 schreef Fok-it het volgende:
En het dan raar vinden dat mensen je schofferen met dit soort reacties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |