abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 16:44:45 #201
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_219013706
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 16:43 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ik hou niet zo van rapporteren, heb het wel eens gedaan maar heb daar altijd een beetje een zuur gevoel bij, soort van snitching zeg maar. De enige reden waarom ik dit meld is omdat een post van me verwijderd is waarin ik hem zo noemde, en dat daar een reply op was maar die kan ik nu dus niet meer zien.
Naamsverbastering is tegen de policy.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_219013707
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 16:44 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Naamsverbastering is tegen de policy.
Hoe kan het dan dat ik het zo vaak heb zien gebeuren zonder dat het verwijderd werd? Two Tier Moderating? :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 16:46:38 #203
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_219013709
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 16:42 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Nu je verder geen inhoudelijke reactie meer op mij hebt ga je naar de volgende? Lekker man. Gewoon negeren als je vastloopt

Maar het is de rest die vooral onzin post hoor
Begrijpend lezen is lastig merk ik.
Ga svp iemand anders achterna lopen, groupie.
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 16:47:14 #204
319979 Fok-it
All is well
pi_219013714
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 16:45 schreef Hathor het volgende:

[..]
Hoe kan het dan dat ik het zo vaak heb zien gebeuren zonder dat het verwijderd werd? Two Tier Moderating? :')
Waarom zou je het überhaupt willen gebruiken? Als hij zo genoemd wilt worden had hij dat wel duidelijk gemaakt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 16:48:17 #205
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_219013719
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 16:45 schreef Hathor het volgende:

[..]
Mogelijk werd er eerder niet strikt op gehandhaafd in NWS. Of het werd niet vaak genoeg gerapporteerd. Mods kunnen ook niet alles zien natuurlijk.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_219013720
Jesse Feras Klaver.

Jesse Feras Klaver (Roosendaal, 1986) is politiek leider van GroenLinks.

Jesse Klaver werd geboren als zoon van een Nederlands-Indische moeder en een Marokkaanse vader. Zijn grootouders -van Indische komaf - speelden een grote rol bij zijn opvoeding. Al jong is Jesse gefascineerd door de politiek.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 14 oktober 2025 @ 16:48:38 #207
485843 crew  Jippie
pi_219013722
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 16:37 schreef Hathor het volgende:
Ik zie dat Jesse Klaver nu ineens geen Yasser meer genoemd mag worden? Beetje vaag want ik heb dat in meerdere topics herhaaldelijk zien gebeuren en dat is altijd gewoon blijven staan.
Dan heb je een soort van mazzel gehad, naamsverbasteringen zijn al langer niet toegestaan.
pi_219013724
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 16:47 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Waarom zou je het überhaupt willen gebruiken? Als hij zo genoemd wilt worden had hij dat wel duidelijk gemaakt.
Ik volg de kudde, als je iets vaak ziet gebeuren ga je het kopieeren, net zoals iedereen het hier over een hont heeft inplaats van hond. Het is niks meer dan een gebbetje, geen enkele reden om je over op te winden.
pi_219013734
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 16:48 schreef Jippie het volgende:

[..]
Dan heb je een soort van mazzel gehad, naamsverbasteringen zijn al langer niet toegestaan.
Is me niet opgevallen, maar dan weet ik dat bij deze nu.
pi_219013802
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 16:46 schreef matthijst het volgende:

[..]
Begrijpend lezen is lastig merk ik.
Ga svp iemand anders achterna lopen, groupie.
Bepaalde figuren moet je gewoon negeren.
-
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 17:16:03 #211
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_219013874
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 16:40 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ja, schandalig. Ik heb in mijn herinnering nooit zulke rabiate onzin als Wilders telkens weet te produceren uit een dronken oom zien komen.
Aangezien Timmermans recent openlijk in de Tweede Kamer opperde honderden nieuwe AZCs in Nederland te willen bouwen wekt dat sterk de indruk dat juist hij en niet Wilders iets te diep in het glaasje heeft gekeken.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 17:21:23 #212
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_219013907
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 15:31 schreef quo_ het volgende:

[..]
Het gaat er niet eens meer om wat hij precies gezegd heeft maar om wat er is blijven hangen.
En dat is het vergelijken van Wilders met de dronken oom.

Uiteraard is dit ook de bedoeling geweest, daar hoeft niemand aan te twijfelen.
Helaas is de spin afdeling van PvdA-GL niet echt in vorm want evenals de paling uitglijder van Klaver pakt de dronken oom van Timmermans ook niet geweldig goed uit.
Hij bedoelt precies wat ie zegt: de tijd dat men over Wilders zei “laat maar lullen, met die onzin kom je nergens” is voorbij. Hij gaat in oktober weer de grootste worden dus er moet goed worden nagedacht over een plan om niet weer met de Fabertjes van deze wereld te zitten. Het is eerder een waarschuwing richting o.a. de VVD die hem op gênante wijze hebben onderschat om niet wéér in dezelfde val te trappen.
Dit, dus.
pi_219013917
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 17:21 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Hij bedoelt precies wat ie zegt: de tijd dat men over Wilders zei “laat maar lullen, met die onzin kom je nergens” is voorbij. Hij gaat in oktober weer de grootste worden dus er moet goed worden nagedacht over een plan om niet weer met de Fabertjes van deze wereld te zitten. Het is eerder een waarschuwing richting o.a. de VVD die hem op gênante wijze hebben onderschat om niet wéér in dezelfde val te trappen.
Ja joh, de VVD zit te wachten op tips en tricks van een linkse ouwe gek als die Timmermans.
-
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 17:23:09 #214
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_219013918
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 17:16 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Aangezien Timmermans recent openlijk in de Tweede Kamer opperde honderden nieuwe AZCs in Nederland te willen bouwen wekt dat sterk de indruk dat juist hij en niet Wilders iets te diep in het glaasje heeft gekeken.
Ja, dat is makkelijk lullen als je niet in Budel of Ter Apel woont :D “de tering voor jullie, en nimby voor mij. Groetjes”.
Dit, dus.
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 17:24:11 #215
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_219013923
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 17:22 schreef quo_ het volgende:

[..]
Ja joh, de VVD zit te wachten op tips en tricks van een linkse ouwe gek als die Timmermans.
Ah de doelpalen verschuiven weer. Handig.
Dit, dus.
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 17:42:10 #216
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_219014020
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 17:23 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Ja, dat is makkelijk lullen als je niet in Budel of Ter Apel woont :D “de tering voor jullie, en nimby voor mij. Groetjes”.
In Ter Apel verblijven er 2000 en in Budel 1500. Dat is geen reden om honderden nieuwe ACZs te openen tenzij je van plan bent de influx verder te faciliteren en het lijkt er sterk op dat dit ook precies is wat men bij GroenLinks–PvdA wil.

Daar steekt men immers in op een migratiesaldo van 40-60k per jaar waarbij men ook aangeeft de arbeidsmigratie sterk te willen terugdringen. Stel nu dat dit laatste zou lukken, waar gaat men dan dat vermeend 'ideale' migratiesaldo mee behalen? En dat is natuurlijk de influx van meer kansarme gelukzoekers uit niet-Westerse en het liefst Islamitische landen.

Het achterliggende idee iets niets meer dan meer plekken om kleinere groepen asielzoekers te verwelkomen, zodat men in totaliteit meer mensen kan opvangen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 17:44:22 #217
319979 Fok-it
All is well
pi_219014031
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 17:24 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Ah de doelpalen verschuiven weer. Handig.
Die zijn al dagen en masse aan het verschuiven op FOK!
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 17:46:00 #218
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_219014039
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 17:42 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
In Ter Apel verblijven er 2000 en in Budel 1500. Dat is geen reden om honderden nieuwe ACZs te openen tenzij je van plan bent de influx verder te faciliteren en het lijkt er sterk op dat dit ook precies is wat men bij GroenLinks–PvdA wil.

Daar steekt men immers in op een migratiesaldo van 40-60k per jaar waarbij men ook aangeeft de arbeidsmigratie sterk te willen terugdringen. Stel nu dat dit laatste zou lukken, waar gaat men dan dat vermeend 'ideale' migratiesaldo mee behalen? En dat is natuurlijk de influx van meer kansarme gelukzoekers uit niet-Westerse en het liefst Islamitische landen.

Het achterliggende idee iets niets meer dan meer plekken om kleinere groepen asielzoekers te verwelkomen, zodat men in totaliteit meer mensen kan opvangen.
Nee, dat is bedoeld om de spreidingswet snel, eerlijk en overzichtelijk te kunnen uitvoeren. Zodat gemeenten niet meer in staat zijn om te weigeren. Nu zie je dat steeds dezelfde gemeenten de shit moeten oplossen en dát was het punt wat ze willen voorkomen.
Dit, dus.
pi_219014083
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 17:46 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Nee, dat is bedoeld om de spreidingswet snel, eerlijk en overzichtelijk te kunnen uitvoeren. Zodat gemeenten niet meer in staat zijn om te weigeren. Nu zie je dat steeds dezelfde gemeenten de shit moeten oplossen en dát was het punt wat ze willen voorkomen.
Het is niet meer dan het opwerpen van een rookgordijn om meer asielzoekers Nederland binnen te laten sluizen, met kleinere locaties op 300 plekken (zoals geopperd door Timmermans) valt dat minder op.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 18:03:52 #220
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_219014146
Gedeelde smart...
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 18:11:24 #221
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_219014182
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 17:52 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Het is niet meer dan het opwerpen van een rookgordijn om meer asielzoekers Nederland binnen te laten sluizen, met kleinere locaties op 300 plekken (zoals geopperd door Timmermans) valt dat minder op.
Ah, dat zal het zijn.
Dit, dus.
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 18:29:39 #222
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_219014312
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 17:46 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Daar heb je geen honderden nieuwe AZCs voor nodig. De instroom moet niet gefaciliteerd worden, de instroom moet gestopt worden. Net zoals landen zoals Polen en Hongarije doen.

Er is namelijk geen reden dat Nederlands kansarme gelukzoekers uit niet-Westerse landen opvangt, die vervolgens doodleuk op 'vakantie' gaan naar het herkomstland als men eenmaal statushouder is.
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 18:36:32 #223
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_219014363
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 18:29 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Daar heb je geen honderden nieuwe AZCs voor nodig. De instroom moet niet gefaciliteerd worden, de instroom moet gestopt worden. Net zoals landen zoals Polen en Hongarije doen.

Er is namelijk geen reden dat Nederlands kansarme gelukzoekers uit niet-Westerse landen opvangt, die vervolgens doodleuk op 'vakantie' gaan naar het herkomstland als men eenmaal statushouder is.
Het is geregeld in een Europees verdrag. Niet meer en niet minder. Hét alternatief is 20.000 euro per asielzoeker betalen om elders onder te brengen. En zelfs voor een land als Nederland, wat jarenlang onder het gemiddelde aan asielzoekers opnam, is dat laatste ook een heel slecht idee. Dus de lasten zo veel mogelijk spreiden is geen wereldschokkend dom idee, lijkt me zo.

Overigens typisch dat je Hongarije als voorbeeld noemt. Corruptie, mensrechtenschendend en kutkeffertje van Putin moeten we gaan navolgen in beleid? :D pleur op, gek.
Dit, dus.
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 18:39:55 #224
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_219014389
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 18:36 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Het is geregeld in een Europees verdrag. Niet meer en niet minder. Hét alternatief is 20.000 euro per asielzoeker betalen om elders onder te brengen. En zelfs voor een land als Nederland, wat jarenlang onder het gemiddelde aan asielzoekers opnam, is dat laatste ook een heel slecht idee. Dus de lasten zo veel mogelijk spreiden is geen wereldschokkend dom idee, lijkt me zo.

Overigens typisch dat je Hongarije als voorbeeld noemt. Corruptie, mensrechtenschendend en kutkeffertje van Putin moeten we gaan navolgen in beleid? :D pleur op, gek.
Dan moet dat Europese verdrag worden genegeerd. Iets anders zit er inmiddels niet meer op. Als verdragen op de lange termijn leiden tot een nationale culturele suïcide van een land, zijn het geen goede verdragen. Zoveel mag duidelijk zijn.

Dát doen Hongarije en Polen dan ook heel goed en daarom verwijs ik naar die landen, niet ten aanzien van hun Rusland-standpunten, die trouwens een scherp contrast laten zien.
pi_219014402
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 18:36 schreef Buitendam het volgende:

[..]

In Hongarije had Lisa echter nog geleefd.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_219014404
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 14:23 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Waarom wil je altijd maar weer nepnieuws verspreiden?
Nou ik vind dit wel heel manupalatief, hij zegt het eigenlijk wel maar hij zegt het eigenlijk indirect. Omdat hij het eerst zegt en vervolgens zegt hij dat je hem niet zo moet kwalificeren
pi_219014420
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 16:13 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Geeft wel het niveau aan van bepaalde lieden.
Maar ook wel dat er heel eenzijdig ingegrepen wordt.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 18:44:15 #228
319979 Fok-it
All is well
pi_219014421
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 18:41 schreef StarTrek het volgende:

[..]
Nou ik vind dit wel heel manupalatief, hij zegt het eigenlijk wel maar hij zegt het eigenlijk indirect. Omdat hij het eerst zegt en vervolgens zegt hij dat je hem niet zo moet kwalificeren
Ja eigenlijk moet Timmermans maar gewoon rekening houden met mensen die uitspraken niet fatsoenlijk kunnen interpreteren.
pi_219014435
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 18:29 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dit dus. Om je helemaal kapot te ergeren dat we er voortdurend intuinen.
-
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 18:47:02 #230
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_219014444
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 18:41 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
In Hongarije had Lisa echter nog geleefd.
Nog nooit zo'n domme opmerking gezien o|O
Enig idee hoe ver dat fietsen was geweest die zaterdagavond?
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 18:49:34 #231
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_219014474
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 18:39 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dan moet dat Europese verdrag worden genegeerd. Iets anders zit er inmiddels niet meer op. Als verdragen op de lange termijn leiden tot een nationale culturele suïcide van een land, zijn het geen goede verdragen. Zoveel mag duidelijk zijn.

Dát doen Hongarije en Polen dan ook heel goed en daarom verwijs ik naar die landen, niet ten aanzien van hun Rusland-standpunten, die trouwens een scherp contrast laten zien.
Ja, dat negeren van Europese verdragen is inderdaad een heel bijzonder effectieve handeling gebleken. Dat heeft ze ondertussen al enkele honderden miljoenen euro’s boete, kortingen in subsidies en dwangsommen opgeleverd.

Als het zo extreem slim is kun je het vanavond ook persoonlijk testen. Rij door rood bij een flitspaal en betaal de boete niet. Kom je vrijwel in een identieke situatie terecht als landen die wel de Europese gelden willen harken, maar niks ervoor terug doen.
Dit, dus.
pi_219014548
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 18:46 schreef quo_ het volgende:

[..]
Dit dus. Om je helemaal kapot te ergeren dat we er voortdurend intuinen.
Maar jij ergert je toch gewoon per definitie aan asielzoekers / buitenlanders in het algemeen?
pi_219014648
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 18:49 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Ja, dat negeren van Europese verdragen is inderdaad een heel bijzonder effectieve handeling gebleken. Dat heeft ze ondertussen al enkele honderden miljoenen euro’s boete, kortingen in subsidies en dwangsommen opgeleverd.

Maar wat heeft het ze bespaard...
pi_219014664
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 18:58 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Maar jij ergert je toch gewoon per definitie aan asielzoekers / buitenlanders in het algemeen?
In het geheel niet. Kennelijk bedenk je dat er zelf bij omdat dat zo lekker bekt.

Ik heb wel een pesthekel aan profiteurs, onaangepaste asocialen en mensen die me hun achterlijke religie willen opdringen. Ongeacht kleur, afkomst of nationaliteit.

En lieden uit die categorieën die hier al zijn, geboren of geimporteerd, daar zullen we het helaas mee moeten doen.
Maar ik ben geen voorstander van het kritiekloos uitbreiden van de groep onrendabelen die bovengemiddeld veel overlast veroorzaken.
-
pi_219014665
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 19:10 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
Economische groei en ontwikkeling?
pi_219014669
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 19:12 schreef quo_ het volgende:

Maar ik ben geen voorstander van het kritiekloos uitbreiden van de groep onrendabelen die bovengemiddeld veel overlast veroorzaken.
Wie is dat dan wel?
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 19:18:29 #237
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_219014705
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 19:10 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
Alles wat voor een betrouwbare handelspartner van waarde is. Dus gelukkig doen wij ze niet na.
Dit, dus.
pi_219014742
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 19:12 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Economische groei en ontwikkeling?
Niet echt...

https://www.bnr.nl/nieuws(...)eien-van-heel-europa
pi_219015015
quote:
5s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 19:13 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Wie is dat dan wel?
Zelfs jouw maatschappijbeeld of niveau van algemene ontwikkeling kan niet zo gebrekkig zijn dat je dat nog moet vragen.
-
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 22:37:35 #240
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_219016795
Frans dronk ranja met een rietje
als in dat liedje
op een Amsterdams terras
oh hoe kon hij weten dat daar ook een mafkees was
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_219016895
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 19:48 schreef quo_ het volgende:

[..]
Zelfs jouw maatschappijbeeld of niveau van algemene ontwikkeling kan niet zo gebrekkig zijn dat je dat nog moet vragen.
Tja, het lijkt er sterk op dat je iets projecteert wat weinig met de echte wereld te maken heeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door KareldeStoute op 14-10-2025 23:00:53 ]
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 22:52:08 #242
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219016915
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 22:50 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Tja, het lijkt er sterk op dat je iets projecteert watering met de echte wereld te maken heeft.
Vertel eens Karel, hoe ziet de echte wereld er uit?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 15 oktober 2025 @ 21:36:24 #243
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_219024667
Relatief betrouwbare bronnen melden dat de persoon in kwestie een Romeo is. Leuke aangifte wordt dat dan. :)
AZ
ALKMAAR
  woensdag 15 oktober 2025 @ 21:40:03 #244
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_219024699
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 21:36 schreef Durmada het volgende:
Relatief betrouwbare bronnen melden dat de persoon in kwestie een Romeo is. Leuke aangifte wordt dat dan. :)
Wappies op X zijn geen relatief betrouwbare bronnen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_219024716
quote:
Ik denk dat je het verkeerd hebt verstaan en heet hij Ronnie O. :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_219024718
quote:
Deel de bronnen dan even
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
pi_219024945
quote:
Wie zijn die bronnen dan? Of lul je maar wat?
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  donderdag 16 oktober 2025 @ 15:08:46 #248
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_219028966
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 22:21 schreef recursief het volgende:

[..]
Wie zijn die bronnen dan? Of lul je maar wat?
Erkende politieke duiders als Kafka onder anderen
AZ
ALKMAAR
pi_219029012
quote:
1s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 15:08 schreef Durmada het volgende:

[..]
Erkende politieke duiders als Kafka onder anderen
:')
:')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2025 15:11:18 ]
  Forum Admin donderdag 16 oktober 2025 @ 15:14:25 #250
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_219029064
quote:
Iemand die het over romeos heeft neem ik niet serieus hoor, dat is tegenwoordig het buzzwoord in die kringen.

Alles om de verantwoordelijkheid van jezelf af te leiden. Bij voorkeur richting "de overheid"
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')