Naamsverbastering is tegen de policy.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van rapporteren, heb het wel eens gedaan maar heb daar altijd een beetje een zuur gevoel bij, soort van snitching zeg maar. De enige reden waarom ik dit meld is omdat een post van me verwijderd is waarin ik hem zo noemde, en dat daar een reply op was maar die kan ik nu dus niet meer zien.
Hoe kan het dan dat ik het zo vaak heb zien gebeuren zonder dat het verwijderd werd? Two Tier Moderating?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Naamsverbastering is tegen de policy.
Begrijpend lezen is lastig merk ik.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu je verder geen inhoudelijke reactie meer op mij hebt ga je naar de volgende? Lekker man. Gewoon negeren als je vastloopt
Maar het is de rest die vooral onzin post hoor
Waarom zou je het überhaupt willen gebruiken? Als hij zo genoemd wilt worden had hij dat wel duidelijk gemaakt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:45 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat ik het zo vaak heb zien gebeuren zonder dat het verwijderd werd? Two Tier Moderating?
Mogelijk werd er eerder niet strikt op gehandhaafd in NWS. Of het werd niet vaak genoeg gerapporteerd. Mods kunnen ook niet alles zien natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:45 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat ik het zo vaak heb zien gebeuren zonder dat het verwijderd werd? Two Tier Moderating?
Dan heb je een soort van mazzel gehad, naamsverbasteringen zijn al langer niet toegestaan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:37 schreef Hathor het volgende:
Ik zie dat Jesse Klaver nu ineens geen Yasser meer genoemd mag worden? Beetje vaag want ik heb dat in meerdere topics herhaaldelijk zien gebeuren en dat is altijd gewoon blijven staan.
Ik volg de kudde, als je iets vaak ziet gebeuren ga je het kopieeren, net zoals iedereen het hier over een hont heeft inplaats van hond. Het is niks meer dan een gebbetje, geen enkele reden om je over op te winden.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou je het überhaupt willen gebruiken? Als hij zo genoemd wilt worden had hij dat wel duidelijk gemaakt.
Is me niet opgevallen, maar dan weet ik dat bij deze nu.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:48 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dan heb je een soort van mazzel gehad, naamsverbasteringen zijn al langer niet toegestaan.
Bepaalde figuren moet je gewoon negeren.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:46 schreef matthijst het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is lastig merk ik.
Ga svp iemand anders achterna lopen, groupie.
Aangezien Timmermans recent openlijk in de Tweede Kamer opperde honderden nieuwe AZCs in Nederland te willen bouwen wekt dat sterk de indruk dat juist hij en niet Wilders iets te diep in het glaasje heeft gekeken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, schandalig. Ik heb in mijn herinnering nooit zulke rabiate onzin als Wilders telkens weet te produceren uit een dronken oom zien komen.
Hij bedoelt precies wat ie zegt: de tijd dat men over Wilders zei “laat maar lullen, met die onzin kom je nergens” is voorbij. Hij gaat in oktober weer de grootste worden dus er moet goed worden nagedacht over een plan om niet weer met de Fabertjes van deze wereld te zitten. Het is eerder een waarschuwing richting o.a. de VVD die hem op gênante wijze hebben onderschat om niet wéér in dezelfde val te trappen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 15:31 schreef quo_ het volgende:
[..]
Het gaat er niet eens meer om wat hij precies gezegd heeft maar om wat er is blijven hangen.
En dat is het vergelijken van Wilders met de dronken oom.
Uiteraard is dit ook de bedoeling geweest, daar hoeft niemand aan te twijfelen.
Helaas is de spin afdeling van PvdA-GL niet echt in vorm want evenals de paling uitglijder van Klaver pakt de dronken oom van Timmermans ook niet geweldig goed uit.
Ja joh, de VVD zit te wachten op tips en tricks van een linkse ouwe gek als die Timmermans.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij bedoelt precies wat ie zegt: de tijd dat men over Wilders zei “laat maar lullen, met die onzin kom je nergens” is voorbij. Hij gaat in oktober weer de grootste worden dus er moet goed worden nagedacht over een plan om niet weer met de Fabertjes van deze wereld te zitten. Het is eerder een waarschuwing richting o.a. de VVD die hem op gênante wijze hebben onderschat om niet wéér in dezelfde val te trappen.
Ja, dat is makkelijk lullen als je niet in Budel of Ter Apel woontquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:16 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Aangezien Timmermans recent openlijk in de Tweede Kamer opperde honderden nieuwe AZCs in Nederland te willen bouwen wekt dat sterk de indruk dat juist hij en niet Wilders iets te diep in het glaasje heeft gekeken.
Ah de doelpalen verschuiven weer. Handig.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:22 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ja joh, de VVD zit te wachten op tips en tricks van een linkse ouwe gek als die Timmermans.
In Ter Apel verblijven er 2000 en in Budel 1500. Dat is geen reden om honderden nieuwe ACZs te openen tenzij je van plan bent de influx verder te faciliteren en het lijkt er sterk op dat dit ook precies is wat men bij GroenLinks–PvdA wil.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, dat is makkelijk lullen als je niet in Budel of Ter Apel woont“de tering voor jullie, en nimby voor mij. Groetjes”.
Die zijn al dagen en masse aan het verschuiven op FOK!quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah de doelpalen verschuiven weer. Handig.
Nee, dat is bedoeld om de spreidingswet snel, eerlijk en overzichtelijk te kunnen uitvoeren. Zodat gemeenten niet meer in staat zijn om te weigeren. Nu zie je dat steeds dezelfde gemeenten de shit moeten oplossen en dát was het punt wat ze willen voorkomen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:42 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
In Ter Apel verblijven er 2000 en in Budel 1500. Dat is geen reden om honderden nieuwe ACZs te openen tenzij je van plan bent de influx verder te faciliteren en het lijkt er sterk op dat dit ook precies is wat men bij GroenLinks–PvdA wil.
Daar steekt men immers in op een migratiesaldo van 40-60k per jaar waarbij men ook aangeeft de arbeidsmigratie sterk te willen terugdringen. Stel nu dat dit laatste zou lukken, waar gaat men dan dat vermeend 'ideale' migratiesaldo mee behalen? En dat is natuurlijk de influx van meer kansarme gelukzoekers uit niet-Westerse en het liefst Islamitische landen.
Het achterliggende idee iets niets meer dan meer plekken om kleinere groepen asielzoekers te verwelkomen, zodat men in totaliteit meer mensen kan opvangen.
Het is niet meer dan het opwerpen van een rookgordijn om meer asielzoekers Nederland binnen te laten sluizen, met kleinere locaties op 300 plekken (zoals geopperd door Timmermans) valt dat minder op.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, dat is bedoeld om de spreidingswet snel, eerlijk en overzichtelijk te kunnen uitvoeren. Zodat gemeenten niet meer in staat zijn om te weigeren. Nu zie je dat steeds dezelfde gemeenten de shit moeten oplossen en dát was het punt wat ze willen voorkomen.
Ah, dat zal het zijn.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:52 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Het is niet meer dan het opwerpen van een rookgordijn om meer asielzoekers Nederland binnen te laten sluizen, met kleinere locaties op 300 plekken (zoals geopperd door Timmermans) valt dat minder op.
Daar heb je geen honderden nieuwe AZCs voor nodig. De instroom moet niet gefaciliteerd worden, de instroom moet gestopt worden. Net zoals landen zoals Polen en Hongarije doen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, dat is bedoeld om de spreidingswet snel, eerlijk en overzichtelijk te kunnen uitvoeren. Zodat gemeenten niet meer in staat zijn om te weigeren. Nu zie je dat steeds dezelfde gemeenten de shit moeten oplossen en dát was het punt wat ze willen voorkomen.
Het is geregeld in een Europees verdrag. Niet meer en niet minder. Hét alternatief is 20.000 euro per asielzoeker betalen om elders onder te brengen. En zelfs voor een land als Nederland, wat jarenlang onder het gemiddelde aan asielzoekers opnam, is dat laatste ook een heel slecht idee. Dus de lasten zo veel mogelijk spreiden is geen wereldschokkend dom idee, lijkt me zo.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:29 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Daar heb je geen honderden nieuwe AZCs voor nodig. De instroom moet niet gefaciliteerd worden, de instroom moet gestopt worden. Net zoals landen zoals Polen en Hongarije doen.
Er is namelijk geen reden dat Nederlands kansarme gelukzoekers uit niet-Westerse landen opvangt, die vervolgens doodleuk op 'vakantie' gaan naar het herkomstland als men eenmaal statushouder is.
Dan moet dat Europese verdrag worden genegeerd. Iets anders zit er inmiddels niet meer op. Als verdragen op de lange termijn leiden tot een nationale culturele suïcide van een land, zijn het geen goede verdragen. Zoveel mag duidelijk zijn.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is geregeld in een Europees verdrag. Niet meer en niet minder. Hét alternatief is 20.000 euro per asielzoeker betalen om elders onder te brengen. En zelfs voor een land als Nederland, wat jarenlang onder het gemiddelde aan asielzoekers opnam, is dat laatste ook een heel slecht idee. Dus de lasten zo veel mogelijk spreiden is geen wereldschokkend dom idee, lijkt me zo.
Overigens typisch dat je Hongarije als voorbeeld noemt. Corruptie, mensrechtenschendend en kutkeffertje van Putin moeten we gaan navolgen in beleid?pleur op, gek.
In Hongarije had Lisa echter nog geleefd.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is geregeld in een Europees verdrag. Niet meer en niet minder. Hét alternatief is 20.000 euro per asielzoeker betalen om elders onder te brengen. En zelfs voor een land als Nederland, wat jarenlang onder het gemiddelde aan asielzoekers opnam, is dat laatste ook een heel slecht idee. Dus de lasten zo veel mogelijk spreiden is geen wereldschokkend dom idee, lijkt me zo.
Overigens typisch dat je Hongarije als voorbeeld noemt. Corruptie, mensrechtenschendend en kutkeffertje van Putin moeten we gaan navolgen in beleid?pleur op, gek.
Nou ik vind dit wel heel manupalatief, hij zegt het eigenlijk wel maar hij zegt het eigenlijk indirect. Omdat hij het eerst zegt en vervolgens zegt hij dat je hem niet zo moet kwalificerenquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 14:23 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Waarom wil je altijd maar weer nepnieuws verspreiden?
Maar ook wel dat er heel eenzijdig ingegrepen wordt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:13 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Geeft wel het niveau aan van bepaalde lieden.
Ja eigenlijk moet Timmermans maar gewoon rekening houden met mensen die uitspraken niet fatsoenlijk kunnen interpreteren.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:41 schreef StarTrek het volgende:
[..]
Nou ik vind dit wel heel manupalatief, hij zegt het eigenlijk wel maar hij zegt het eigenlijk indirect. Omdat hij het eerst zegt en vervolgens zegt hij dat je hem niet zo moet kwalificeren
Dit dus. Om je helemaal kapot te ergeren dat we er voortdurend intuinen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:29 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Er is namelijk geen reden dat Nederlands kansarme gelukzoekers uit niet-Westerse landen opvangt, die vervolgens doodleuk op 'vakantie' gaan naar het herkomstland als men eenmaal statushouder is.
Nog nooit zo'n domme opmerking gezienquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:41 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
In Hongarije had Lisa echter nog geleefd.
Ja, dat negeren van Europese verdragen is inderdaad een heel bijzonder effectieve handeling gebleken. Dat heeft ze ondertussen al enkele honderden miljoenen euro’s boete, kortingen in subsidies en dwangsommen opgeleverd.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:39 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dan moet dat Europese verdrag worden genegeerd. Iets anders zit er inmiddels niet meer op. Als verdragen op de lange termijn leiden tot een nationale culturele suïcide van een land, zijn het geen goede verdragen. Zoveel mag duidelijk zijn.
Dát doen Hongarije en Polen dan ook heel goed en daarom verwijs ik naar die landen, niet ten aanzien van hun Rusland-standpunten, die trouwens een scherp contrast laten zien.
Maar jij ergert je toch gewoon per definitie aan asielzoekers / buitenlanders in het algemeen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:46 schreef quo_ het volgende:
[..]
Dit dus. Om je helemaal kapot te ergeren dat we er voortdurend intuinen.
Maar wat heeft het ze bespaard...quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, dat negeren van Europese verdragen is inderdaad een heel bijzonder effectieve handeling gebleken. Dat heeft ze ondertussen al enkele honderden miljoenen euro’s boete, kortingen in subsidies en dwangsommen opgeleverd.
In het geheel niet. Kennelijk bedenk je dat er zelf bij omdat dat zo lekker bekt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:58 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Maar jij ergert je toch gewoon per definitie aan asielzoekers / buitenlanders in het algemeen?
Economische groei en ontwikkeling?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:10 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Maar wat heeft het ze bespaard...
Wie is dat dan wel?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:12 schreef quo_ het volgende:
Maar ik ben geen voorstander van het kritiekloos uitbreiden van de groep onrendabelen die bovengemiddeld veel overlast veroorzaken.
Alles wat voor een betrouwbare handelspartner van waarde is. Dus gelukkig doen wij ze niet na.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:10 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Maar wat heeft het ze bespaard...
Niet echt...quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:12 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Economische groei en ontwikkeling?
Zelfs jouw maatschappijbeeld of niveau van algemene ontwikkeling kan niet zo gebrekkig zijn dat je dat nog moet vragen.quote:
Tja, het lijkt er sterk op dat je iets projecteert wat weinig met de echte wereld te maken heeft.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:48 schreef quo_ het volgende:
[..]
Zelfs jouw maatschappijbeeld of niveau van algemene ontwikkeling kan niet zo gebrekkig zijn dat je dat nog moet vragen.
Vertel eens Karel, hoe ziet de echte wereld er uit?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:50 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Tja, het lijkt er sterk op dat je iets projecteert watering met de echte wereld te maken heeft.
Wappies op X zijn geen relatief betrouwbare bronnen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:36 schreef Durmada het volgende:
Relatief betrouwbare bronnen melden dat de persoon in kwestie een Romeo is. Leuke aangifte wordt dat dan.
Ik denk dat je het verkeerd hebt verstaan en heet hij Ronnie O.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:36 schreef Durmada het volgende:
Relatief betrouwbare bronnen melden dat de persoon in kwestie een Romeo is. Leuke aangifte wordt dat dan.
Deel de bronnen dan evenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:36 schreef Durmada het volgende:
Wie zijn die bronnen dan? Of lul je maar wat?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:36 schreef Durmada het volgende:
Erkende politieke duiders als Kafka onder anderenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:21 schreef recursief het volgende:
[..]
Wie zijn die bronnen dan? Of lul je maar wat?
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 15:08 schreef Durmada het volgende:
[..]
Erkende politieke duiders als Kafka onder anderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2025 15:11:18 ]
Iemand die het over romeos heeft neem ik niet serieus hoor, dat is tegenwoordig het buzzwoord in die kringen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:36 schreef Durmada het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |