Als een ware vriend heb ik je uit de brand geholpen maatquote:Op maandag 13 oktober 2025 11:19 schreef de_boswachter het volgende:
VERGEET IK ‘ANTI’ VOOR OLAV MOL TE ZETTEN NEEEEEEEEEE
VANDAAG IS NIET MIJN DAG
Niks van te merken maatquote:Op maandag 13 oktober 2025 11:19 schreef de_boswachter het volgende:
VERGEET IK ‘ANTI’ VOOR OLAV MOL TE ZETTEN NEEEEEEEEEE
VANDAAG IS NIET MIJN DAG
Je bent een échte vriend. Chapeau.quote:Op maandag 13 oktober 2025 11:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als een ware vriend heb ik je uit de brand geholpen maat
Ben jij ook F1 mod tegenwoordig?quote:Op maandag 13 oktober 2025 11:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Boh wat attent. Respect.quote:Op maandag 13 oktober 2025 11:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ongelofelijk inderdaad.quote:
Lijkt FOK! F1 wel xDquote:Op zondag 19 oktober 2025 20:37 schreef King_Merc het volgende:
Ik begin me een beetje te storen aan Giedo, met z,n hopelijk raken die McLarens elkaar nog een keer..
Was Allard denk ik. Echt verschrikkelijk inderdaadquote:Op vrijdag 21 november 2025 02:22 schreef SiGNe het volgende:
Irriterend, een van de 2 commentatoren van Viaplay heeft de microfoon te dicht onder de neus zitten waardoor je die de hele tijd hoor ademen in de microfoon.
Dat is geen fijn geluid
Volgens mij ook Allard en voor iemand die al zo lang commentaar geeft zou dat niet mogen gebeuren eigenlijk, rookie fout.quote:Op vrijdag 21 november 2025 02:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Was Allard denk ik. Echt verschrikkelijk inderdaad
https://www.f1maximaal.nl(...)an-nieuw-raceseizoenquote:Van 10 februari tot en met 29 maart geeft de streamingdienst liefhebbers de kans om een jaarabonnement zonder advertenties af te sluiten voor 179 euro. Bij deze deal moet het volledige bedrag wel vooruit worden betaald, maar omgerekend kost het de abonnee slechts 14,92 euro per maand. Voor degene die hetzelfde abonnement buiten de gestelde periode afsluit, zit een bedrag van 199 euro vast.
En voor ¤142 heb je een jaarabo in 4k bij F1TV.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:22 schreef Tarado het volgende:
Het is weer zover:
Viaplay komt met tijdelijke aanbieding voorafgaand aan nieuw raceseizoen
[..]
https://www.f1maximaal.nl(...)an-nieuw-raceseizoen
Zijn ze goedkoper geworden? Ik meen mij te heugen dat vorig jaar het naar 18 euro per maand zou gaan voor met reclame en 22 euro zonder.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:22 schreef Tarado het volgende:
Het is weer zover:
Viaplay komt met tijdelijke aanbieding voorafgaand aan nieuw raceseizoen
[..]
https://www.f1maximaal.nl(...)an-nieuw-raceseizoen
Ik had gisteren bijna deze opmerking gemaakt, maar gelukkig doe jij al voor me.quote:Op woensdag 11 februari 2026 09:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En voor ¤142 heb je een jaarabo in 4k bij F1TV.
Moet natuurlijk wel aan alle meelezers in deze reeks goed advies blijven gevenquote:Op woensdag 11 februari 2026 09:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik had gisteren bijna deze opmerking gemaakt, maar gelukkig doe jij al voor me.
Ik was bang dat ik weer een sneer krijg van de viaplay lovers.quote:Op woensdag 11 februari 2026 10:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet natuurlijk wel aan alle meelezers in deze reeks goed advies blijven geven
Kijk maar uit voor een sneer van de Viaplay haters.quote:Op woensdag 11 februari 2026 13:02 schreef Armani XL het volgende:
Krijg net bericht dat viaplay (via Apple) per 1 maart verlengt wordt voor 154.
Niet slecht aangezien ik ook PL voetbal graag volg.
Niet voor 31 maart, tot die tijd hebben ze een 'aanbieding' van ¤180,- voor een jaar zonder reclame.quote:
Maar dan heb je geen darten/premier league en heb je een Apple TV/Android TV box nodig.quote:Op woensdag 11 februari 2026 09:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En voor ¤142 heb je een jaarabo in 4k bij F1TV.
laptop werkt ook prima hoor.quote:Op woensdag 11 februari 2026 13:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar dan heb je geen darten/premier league en heb je een Apple TV/Android TV box nodig.
LG Web OS werkt ook primaquote:Op woensdag 11 februari 2026 13:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar dan heb je geen darten/premier league en heb je een Apple TV/Android TV box nodig.
Sinds wanneer? Ik zit juist al tijden te wachten op een webOS app, hele appondersteuning is juist voor mij de hoofdreden dat ik Viaplay heb.quote:
tja, das een keuze van die gozer om 4k te nemen en geen andere sporten te hoeven hebben.quote:
Ik gebruik de browser. Enige minpunt is het continu opnieuw in moeten loggen.quote:Op woensdag 11 februari 2026 14:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Sinds wanneer? Ik zit juist al tijden te wachten op een webOS app, hele appondersteuning is juist voor mij de hoofdreden dat ik Viaplay heb.
Lukt het met een 4k firestick of google chromecast 4k niet?quote:Op woensdag 11 februari 2026 14:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik wahct nog steeds op dat Sony android 15 op mijn tv installer, dan kan ik 4k kijken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |