F1tv blijft wel met de huidige rechten die ze hebben of ze moeten met de fom gaan onderhandelen. Ik ben wel benieuwd wat er met de twee tv zenders gebeurt, die worden gerund door Talpa.quote:Op donderdag 2 juli 2026 11:53 schreef NY_Giant het volgende:
Ze zullen wel last krijgen van de vele mensen die allang naar F1TV zijn overgestapt. Die winnen ze niet zomaar meer terug. Tenzij ze F1TV in Nederland ook de nek omdraaien, maar dat zou ook weer een hoop negatieve publiciteit opleveren.
Ziggo had het, viaplee had het. Zie geen reden waarom videoland dat niet zal hebben.quote:Op donderdag 2 juli 2026 12:44 schreef -CRASH- het volgende:
Zullen de mensen die F1tv via Viaplee hebben wel balen.
Hoop Videoland F1tv gratis gaat leveren.
Hoe bedoel je F1TV via viaplay? Als je nu viaplay hebt zit F1TV erbij inbegrepenquote:Op donderdag 2 juli 2026 12:44 schreef -CRASH- het volgende:
Zullen de mensen die F1tv via Viaplee hebben wel balen.
Dat is effectief wat Viaplay dus nu doet. ("gratis" dan)quote:Hoop Videoland F1tv gratis gaat leveren.
F1tv "gratis" bij viaplay kan zomaar over zijn als de deal met RTL rond is.quote:Op donderdag 2 juli 2026 13:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoe bedoel je F1TV via viaplay? Als je nu viaplay hebt zit F1TV erbij inbegrepen
[..]
Dat is effectief wat Viaplay dus nu doet. ("gratis" dan)
Als je F1TV wil hebben kan je beter gewoon F1TV halen. En niet viaplay.quote:Op donderdag 2 juli 2026 13:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
F1tv "gratis" bij viaplay kan zomaar over zijn als de deal met RTL rond is.
RTL wil ook geld verdienen aan deze deal.
Ik denk eerlijk gezegd dat Viaplay geld kreeg van F1TV om het erbij aan te bieden. Waarom zouden ze het anders gedaan hebben?quote:Op donderdag 2 juli 2026 13:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
F1tv "gratis" bij viaplay kan zomaar over zijn als de deal met RTL rond is.
RTL wil ook geld verdienen aan deze deal.
Geen idee, contract misschien?quote:Op donderdag 2 juli 2026 14:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat Viaplay geld kreeg van F1TV om het erbij aan te bieden. Waarom zouden ze het anders gedaan hebben?
Ik denk dat ze minder voor de in dit geval niet volledig exclusieve rechten hoefden te betalen.quote:Op donderdag 2 juli 2026 14:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat Viaplay geld kreeg van F1TV om het erbij aan te bieden. Waarom zouden ze het anders gedaan hebben?
Ja precies, zoiets. Ze moeten er iets voor terugkrijgen, want ze hebben er op zich niks aan dat mensen via F1TV kijken ipv hun eigen dienst.quote:Op donderdag 2 juli 2026 17:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat ze minder voor de in dit geval niet volledig exclusieve rechten hoefden te betalen.
Ik neem aan dat Videoland hier tot 2029 mee door gaat, tenzij ze meer willen betalen aan FOM.
Videoland Premium nemen. @3rr0rquote:Op zaterdag 4 juli 2026 13:21 schreef Red_85 het volgende:
Weer lag. Weer irritatie reclame.
Echt sterf viaplee.
Owja, zal. Met plezier. In de toekomst ergens als het doorkomt bij de acm.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |