Niet voor 31 maart, tot die tijd hebben ze een 'aanbieding' van ¤180,- voor een jaar zonder reclame.quote:
Maar dan heb je geen darten/premier league en heb je een Apple TV/Android TV box nodig.quote:Op woensdag 11 februari 2026 09:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En voor ¤142 heb je een jaarabo in 4k bij F1TV.
laptop werkt ook prima hoor.quote:Op woensdag 11 februari 2026 13:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar dan heb je geen darten/premier league en heb je een Apple TV/Android TV box nodig.
LG Web OS werkt ook primaquote:Op woensdag 11 februari 2026 13:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar dan heb je geen darten/premier league en heb je een Apple TV/Android TV box nodig.
Sinds wanneer? Ik zit juist al tijden te wachten op een webOS app, hele appondersteuning is juist voor mij de hoofdreden dat ik Viaplay heb.quote:
tja, das een keuze van die gozer om 4k te nemen en geen andere sporten te hoeven hebben.quote:
Ik gebruik de browser. Enige minpunt is het continu opnieuw in moeten loggen.quote:Op woensdag 11 februari 2026 14:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Sinds wanneer? Ik zit juist al tijden te wachten op een webOS app, hele appondersteuning is juist voor mij de hoofdreden dat ik Viaplay heb.
Lukt het met een 4k firestick of google chromecast 4k niet?quote:Op woensdag 11 februari 2026 14:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik wahct nog steeds op dat Sony android 15 op mijn tv installer, dan kan ik 4k kijken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |