Ik zou het als ik jou was houden bij al die verzonnen topics die je in R&P aanmaaktquote:Op maandag 13 oktober 2025 17:03 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Ik durf gerust te zeggen dat je dan voor verkrachting en terreur stemt ja.
Weer gelachen het zijn gewoon huizen die beschikbaar zouden kunnen zijn voor de nederlanders. Zulke slechte huizen hebben wij helemaal niet in Nederland. Huizen die beschikbaar komen worden altijd schoon opgeleverd. Corperaties steken daar miljoenen in.quote:Op maandag 13 oktober 2025 17:01 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Niemand wil wonen waar oostblokkers wonen.
Mensen willen wel wonen in de huizen die statushouders, internationale studenten en expats innemen.
Zou je dat hier nou wel delen? Er zitten hier ook een paar doorgedraaide gekkenquote:Op maandag 13 oktober 2025 17:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De woning van Rob Jetten
Probeer het anders nog eens
Gek toch dat mijn verzinsels en fantasieën dan dagelijkse kost zijn in het nieuws.quote:Op maandag 13 oktober 2025 17:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad liever dat je tekeningen maakt dan dat je hier allemaal verzinsels neerpent.
Je denkt oprecht dat oostblokkers in coöperatiewoningen wonen? Die worden gewoon uitgemolken door huisjesmelkers. Zulke huisjesmelkers willen helemaal niet aan Nederlanders verhuren want dat hebben ze binnen de kortste keren trammelant met de gemeente. Beter oostblokkers die hard werken en hun bek wel houden.quote:Op maandag 13 oktober 2025 17:05 schreef Elzaas het volgende:
[..]
Weer gelachen het zijn gewoon huizen die beschikbaar zouden kunnen zijn voor de nederlanders. Zulke slechte huizen hebben wij helemaal niet in Nederland. Huizen die beschikbaar komen worden altijd schoon opgeleverd. Corperaties steken daar miljoenen in.
Je vertelt gewoon onzin en je kent de feiten niet.
Fake nieuws, oude kozijnen en ramen en geen zonnepanelen. Rob heeft zijn eigen dak volliggen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 17:05 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Zou je dat hier nou wel delen? Er zitten hier ook een paar doorgedraaide gekken
Timmermans wordt al jaren bedreigd verder.quote:Op maandag 13 oktober 2025 17:08 schreef Black_Baron het volgende:
Het is gelukkig nog maar een scheldpartij. En niet zo erg als wat Baudet of Wilders overkomt.
Nee hoor, ik durf dat echt gewoon te zeggen. Iedere linkse stem is gewoon destructief voor dit land.quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2025 17:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Fake nieuws, oude kozijnen en ramen en geen zonnepanelen. Rob heeft zijn eigen dak volliggen.
Nou, vooral tegen Hans Teeuwen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 17:10 schreef xzaz het volgende:
Jaaaa Halsema![]()
![]()
![]()
Wat een sterke vrouw is het toch.
Inmiddels wie niet in de politiek.quote:Op maandag 13 oktober 2025 17:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Timmermans wordt al jaren bedreigd verder.
Ja door calorieën.quote:Op maandag 13 oktober 2025 17:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Timmermans wordt al jaren bedreigd verder.
En als ik plaatjes post kom je met het verwijt dat ik niks inhoudelijks heb.quote:
Leuk zegquote:
Niet zo vaak "ja maar hullie dan" gebruiken, dat is geen schone polemiek.quote:Op maandag 13 oktober 2025 17:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Leuk zeg
de usuals ook die dit liken en verder schuimbekken als van der Plas op haar uiterlijk wordt afgerekend
Nee er is totaal geen hypocrisie te bekennen
Er is vorig jaar iemand veroordeeld vanwege wapenbezit en bedreiging richting hem. Dus het is niet zo dat het bij hem ook niet heel dichtbij komtquote:Op maandag 13 oktober 2025 17:16 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Inmiddels wie niet in de politiek.van der Plas ook.
Maar zo erg als bij Wilders of een poging tot zeer ernstig lichamelijk letsel zoals bij Baudet, zo erg was het gelukkig niet.
Echt weer dat linkse stro-poppen gedoe.quote:Op maandag 13 oktober 2025 17:18 schreef Aberkullie het volgende:
Maar goed, weten we ook weer dat de ‘echte Nederlanders’ waar altright hier het dan over heeft de laffe, hitlergroetende neonazi is.
Wacht even. Een raciaal essentialistisch wereldbeeld? Hoe moet ik dat voor me zien en waarom zou dat links zijn? Voor de goede orde, ik heb even gezocht op de term "raciaal essentialistische wereldbeeld", ik vond op dat op het web drie keer. En in alle drie de gevallen kwam het uit een Fok forumtopic. En de auteur was iedere keer dezelfde: dat was jij.quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat doet de desbetreffende user toch al aangezien zij links stemt.
Het is immers in de progressief linkse contreien waar men een intersectioneel en raciaal essentialistisch wereldbeeld omarmd
De term is "systemisch racisme", niet "systematisch racisme".quote:en gelooft in complottheorieën als 'systematisch racisme' en 'wit privilege'.
Ik denk dat dit niet de insteek van "white privilege" is zoals die door de meeste progressieven gehanteerd wordt. Het is allemaal een stukje ingewikkelder en voert voor een groot deel terug op de Amerikaanse geschiedenis sinds de afschaffing van de slavernij.quote:In het idee dat we op basis van de onveranderlijke kenmerken van de mens de samenleving kunnen opdelen in verschillende etnische of raciale groepen, waarbij sommigen (vooral blanken) onterechte privileges hebben en anderen (mensen van kleur) onterecht en doelbewust achter worden gesteld door 'het systeem'.
Aan de rechter en conservatieve kant van het politieke spectrum heb je geen partij die zulke denkbeelden omarmen.
Hahaquote:Op maandag 13 oktober 2025 17:21 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Echt weer dat linkse stro-poppen gedoe.
Sinds die jaren 90 echt geen neonazi meer op straat maar goed, als linkse georiënteerde boze mensen tegenstanders zoeken moeten ze echt in het verleden duiken want in het heden vinden ze niet meer.
Godsamme, de domheid straalt er weer van afquote:Op maandag 13 oktober 2025 17:02 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Dat Timmermans een supporter is van onbegrensde immigratie van tuig dat vrouwen lastig valt afkomstig uit landen waar vrouwen en meisjes totaal geen rechten hebben.
Moet ik een tekening voor jullie dikke schedeleigenaren maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |