Zolang die grenzen open blijven vind ik het gewoon gelul in de ruimte.quote:Op maandag 13 oktober 2025 17:22 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Godsamme, de domheid straalt er weer van af
https://groenlinkspvda.nl/standpunten/migratie/
- migratie terugdringen door actief op saldo te sturen
- opzouten met de malafide door VVD gedoogde uitzendburootjes
- snellere integratie
Hier kunnen rechtse onzinpartijen die bestaan bij de gratie van het 'migrantenprobleem' en alleen met ongrondwettelijke oplossingen komen juist omdat ze het probleem niet willen oplossen nog een puntje aan zuigen.
Geen zin om met argumenten op leugens te reageren, succes met je woedequote:Op maandag 13 oktober 2025 17:23 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Sterk argument, inhoudelijk ook...
Je wilt helemaal geen grenzen dus? Wat kosmopolitisch van jequote:Op maandag 13 oktober 2025 17:24 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Zolang die grenzen overblijven
Daar woont hij niet meer. Probeer het anders nog eens.quote:Op maandag 13 oktober 2025 17:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De woning van Rob Jetten
Probeer het anders nog eens
Ja, maar wat die leugens dan zijn dat vertel je niet. sterk hoor.quote:Op maandag 13 oktober 2025 17:25 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Geen zin om met argumenten op leugens te reageren, succes met je woede
Dweilen met de kraan open is geen oplossing, Ja, goed voor links, ja.quote:Op maandag 13 oktober 2025 17:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je wilt helemaal geen grenzen dus? Wat kosmopolitisch van je
Nou ja, dat klopt wel. Ze riepen er dit weekend in Amsterdam en eerder op het Malieveld immers heel hard "WIJ ZIJN NEDERLAND! WIJ ZIJN NEDERLAND!" bij.quote:Op maandag 13 oktober 2025 17:18 schreef Aberkullie het volgende:
Maar goed, weten we ook weer dat de ‘echte Nederlanders’ waar altright hier het dan over heeft de laffe, hitlergroetende neonazi is.
quote:Op maandag 13 oktober 2025 17:22 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Godsamme, de domheid straalt er weer van af
https://groenlinkspvda.nl/standpunten/migratie/
- migratie terugdringen door actief op saldo te sturen
- opzouten met de malafide door VVD gedoogde uitzendburootjes
- snellere integratie
Hier kunnen rechtse onzinpartijen die bestaan bij de gratie van het 'migrantenprobleem' en alleen met ongrondwettelijke oplossingen komen juist omdat ze het probleem niet willen oplossen nog een puntje aan zuigen.
Een migratiesaldo van 40k tot 60k is nog altijd behoorlijk. En als je dan weet dat men stelt de arbeidsmigratie flink te willen terugdringen en meer AZCs uit de grond stampen, zal dat deel van de influx dus gaan toenemen. En laten dat nu net de blijvers zijn. Je moet namelijk niet alleen kijken naar wat er binnen weet te komen, maar juist naar wat er blijft. Die laatste groep zorgt voor de demografische veranderingen op den duur. En GroenLinks-PvdA wil dit enkel faciliteren zo blijkt.quote:We kiezen voor een nieuw, effectief en menswaardig asielbeleid. Dat betekent de asielketen ontstoppen, de Spreidingswet goed uitvoeren, procedures versnellen én overlastgevers aanpakken. We sturen op een gemiddeld migratiesaldo van 40.000 tot 60.000 per jaar, in lijn met het advies van de Staatscommissie Demografische Ontwikkelingen.
Bron
Even dom als de domste PVV-er op Feesboek met je "het zijn de oost europeanen".quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:58 schreef Elzaas het volgende:
[..]
GA DAN niet janken dat asielzoekers de huizen innemen. Het zijn gewoon de oost europeanen dat maakte het debat gisteren heel erg duidelijk
asielzoekers de schuld geven terwijl het de ooseuropeanen het probleem zijn van het huizentekort.
Ik heb geklikt en ik lees eigenlijk gewoon niks anders dan "welkom! welkom! welkom!"quote:Op maandag 13 oktober 2025 17:30 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
[..]
Een migratiesaldo van 40k tot 60k is nog altijd behoorlijk. En als je dan weet dat men stelt de arbeidsmigratie flink te willen terugdringen en meer AZCs uit de grond stampen, zal dat deel van de influx dus gaan toenemen. En laten dat nu net de blijvers zijn. Je moet namelijk niet alleen kijken naar wat er binnen weet te komen, maar juist naar wat er blijft. Die laatste groep zorgt voor de demografische veranderingen op den duur. En GroenLinks-PvdA wil dit enkel faciliteren zo blijkt.
Als we nou eens bij alle grensovergangen grensposten bouwen en die laten bemannen door asielzoekers die bewakingsrondjes lopen! Dan is het probleem in één keer opgelost.quote:Op maandag 13 oktober 2025 17:24 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Zolang die grenzen open blijven vind ik het gewoon gelul in de ruimte.
Dan lees je verdomd slecht.quote:Op maandag 13 oktober 2025 17:32 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Ik heb geklikt en ik lees eigenlijk gewoon niks anders dan "welkom! welkom! welkom!"
quote:Op maandag 13 oktober 2025 13:45 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
De woningnood is geheel toe te schrijven aan migratie, voor de nieuwe Nederlander dus.
10x Almere maar dan nog kutter.
Klopt. In het diepste geheim zijn er nu ook onderzoeken aan de gang hoe het komt dat PVV, BBB en FvD-stemmers percentueel zo vaak lid zijn van Mensa, maar dat wordt verborgen gehouden want je kunt je de oproer wel voorstellen als dat naar buiten komtquote:Op maandag 13 oktober 2025 17:38 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Wat zijn links georiënteerde mensen toch hopeloos zwakzinnig en naïef...
AZC herplaatsen in gemeenten waar GroenLinks-PvdA de grootste is.quote:Op maandag 13 oktober 2025 17:34 schreef OllieA het volgende:
[..]
Als we nou eens bij alle grensovergangen grensposten bouwen en die laten bemannen door asielzoekers die bewakingsrondjes lopen! Dan is het probleem in één keer opgelost.
Geen AZC's meer, grenzen bewaakt, asielzoekers op veel kleine locaties verspreid over de hele grens aan het werk.
Win win. Ik zeg doen!
Ik weet iets veel beters. laat iedereen die vindt dat er nog meer ruimte is voor immigratie ze zelf verplicht in huis nemen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 17:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
AZC herplaatsen in gemeenten waar GroenLinks-PvdA de grootste is.
Iedereen blij.
Ja, daar krijgen we de grenzen niet mee dicht, en dat weet jij ook wel.quote:Op maandag 13 oktober 2025 17:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
AZC herplaatsen in gemeenten waar GroenLinks-PvdA de grootste is.
Iedereen blij.
Dweilen met de kraan open is geen oplossing. Zolang die grenzen open blijven vind ik het gewoon gelul in de ruimte.quote:Op maandag 13 oktober 2025 17:43 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Ik weet iets veel beters. laat iedereen die vindt dat er nog meer ruimte is voor immigratie ze zelf verplicht in huis nemen.
Gaan we kijken hoe lang dat duurt zonder klagen.
Nee zo lijkt. En dan alleen in jouw optiek.quote:Op maandag 13 oktober 2025 17:30 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
[..]
Een migratiesaldo van 40k tot 60k is nog altijd behoorlijk. En als je dan weet dat men stelt de arbeidsmigratie flink te willen terugdringen en meer AZCs uit de grond stampen, zal dat deel van de influx dus gaan toenemen. En laten dat nu net de blijvers zijn. Je moet namelijk niet alleen kijken naar wat er binnen weet te komen, maar juist naar wat er blijft. Die laatste groep zorgt voor de demografische veranderingen op den duur. En GroenLinks-PvdA wil dit enkel faciliteren zo blijkt.
Erg sterk punt.quote:Op maandag 13 oktober 2025 17:47 schreef OllieA het volgende:
[..]
Dweilen met de kraan open is geen oplossing. Zolang die grenzen open blijven vind ik het gewoon gelul in de ruimte.
Marr wel heel gelukkig.quote:Op maandag 13 oktober 2025 17:38 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Wat zijn links georiënteerde mensen toch hopeloos zwakzinnig en naïef...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |