Dat lijkt me niet nodig bij iemand die onderscheid maakt in bedreigde politiciquote:Op maandag 13 oktober 2025 16:21 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Nog meer sterke valide inhoudelijke argumenten?
Wat waar niet waar aan is? Dat jij er niet mee zit geloof ik direct.quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:19 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Vertel me dan eens iets wat daar niet waar aan is?
Jouw onvermogen, (of onwil) om het grote plaatje in zijn geheel te zien is niet mijn fout.
Mijn hemelquote:Op maandag 13 oktober 2025 16:19 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Vertel me dan eens iets wat daar niet waar aan is?
Jouw onvermogen, (of onwil) om het grote plaatje in zijn geheel te zien is niet mijn fout.
En dan ook nog eens heel omfloerst schuld aan vermoorde meisjes bij een bedreigde politicus in de schoenen schuiven.quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet nodig bij iemand die onderscheid maakt in bedreigde politici
Die Bulgaren die onder erbarmelijke omstandigheden gehuisvestigd worden bedoel je? Die pikken zeker de huizen in van Jobbe en Bente die daardoor niet met tien man op één slaapkamer kunnen wonen in een pand waar ipv behang er schimmel aan de muur zit.quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:46 schreef Elzaas het volgende:
[..]
We hebben gisteren in het debat heel duidelijk de oorzaak van deze migratie gezien.
Arbeidsmigratie voornamelijk uit bulgarije, roemenie en polen. Die hebben de grootste deel van onze huizen ingenomen.
Maar daar hoor je de PVV Wilders niet over omdat zijn vrouw natuurlijk oosteuropees volgens mij Bulgaarsa is.
Oh ik dacht dat dat mijn schuld was omdat ik laatst links stemdequote:Op maandag 13 oktober 2025 16:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En dan ook nog eens heel omfloerst schuld aan vermoorde meisjes bij een bedreigde politicus in de schoenen schuiven.
De maskers. Ze vallen af.
Zelfkennis is een heel groot goedquote:Op maandag 13 oktober 2025 15:51 schreef Fok-it het volgende:
Gebruik ik bijna erudiet en eloquent door elkaar haha jeetje, wat een domme tokkie
Timmermans zou zich als tiener nog geen dag staande weten te houden op een zwarte middelbare school ergens in de randstad. Dat is wel duidelijk.quote:
Dat doet de desbetreffende user toch al aangezien zij links stemt.quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik hoop dat je geleerd hebt van je fout en de volgende keer gewoon racistisch stemt.
Het is de grootste oorzaak van het woningprobleem van onze zogenaamde eigen nederlanders hequote:Op maandag 13 oktober 2025 16:15 schreef quo_ het volgende:
[..]
Schandelijk !
EU burgers die gebruik maken van de vrijheid om zich elders te vestigen en hun eigen huur betalen.
Je leest beroerd, sterkte manquote:Op maandag 13 oktober 2025 16:56 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
En jouw punt dat iedereen vanzelfsprekend als duidelijk moet zien is?
Daarvoor hoef je hem niet jonger te maken en op school te plaatsen hoor. Kijk jij eens voor de gein waar de meeste linkse politici wonen. Niet in multi culturele wijken op drie hoog. Nee, in mooie beveiligde vrijstaande huizen waar de eerste persoon van kleur in geen straal van 5 km te bekennen is met een automatisch ijzeren hek eromheen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:49 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Timmermans zou zich als tiener nog geen dag staande weten te houden op een zwarte middelbare school ergens in de randstad. Dat is wel duidelijk.
"A boo a bloo bloo de boze knul schreeuwde tegen mij"
GA DAN niet janken dat asielzoekers de huizen innemen. Het zijn gewoon de oost europeanen dat maakte het debat gisteren heel erg duidelijkquote:Op maandag 13 oktober 2025 16:38 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Die Bulgaren die onder erbarmelijke omstandigheden gehuisvestigd worden bedoel je? Die pikken zeker de huizen in van Jobbe en Bente die daardoor niet met tien man op één slaapkamer kunnen wonen in een pand waar ipv behang er schimmel aan de muur zit.
Arbeidsmigranten leven al aan het rafelrandje van de samenleving. Zelden een plek waar iemand met ook maar enigszins perspectief zich wil bevinden. Statushouders daarentegen nemen in hun eentje goedkope en goed onderhouden huurwoningen in. Expats en internationale studenten idem ditto, die concurreren ook met de woningen die Nederlanders graag willen.
Maar arbeidsmigranten? Die zijn al de voetveeg van de samenleving. Typisch van links om juist die mensen nog even een trap na te geven. Mensen die juist in onze fabrieken werken en de logistiek zodat Anne-Fleur uit Amsterdam haar Temu shit binnen drie dagen ontvangt.
Wat is dat geweldige plan van Timmerfransie dan? Alle oostblokkers terug naar het oostblok zodat onze jeugd in die verpauperde panden haar intrek kan nemen? Statushouders moeten we immers ontzien.
Gelachen om dit stukje satire.quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat doet de desbetreffende user toch al aangezien zij links stemt.
Het is immers in de progressief linkse contreien waar men een intersectioneel en raciaal essentialistisch wereldbeeld omarmd en gelooft in complottheorieën als 'systematisch racisme' en 'wit privilege'.
In het idee dat we op basis van de onveranderlijke kenmerken van de mens de samenleving kunnen opdelen in verschillende etnische of raciale groepen, waarbij sommigen (vooral blanken) onterechte privileges hebben en anderen (mensen van kleur) onterecht en doelbewust achter worden gesteld door 'het systeem'.
Aan de rechter en conservatieve kant van het politieke spectrum heb je geen partij die zulke denkbeelden omarmen.
Staat in bepaalde contreien eigenlijk dubbel op de bingokaart?quote:
Niemand wil wonen waar oostblokkers wonen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:58 schreef Elzaas het volgende:
[..]
GA DAN niet janken dat asielzoekers de huizen innemen. Het zijn gewoon de oost europeanen dat maakte het debat gisteren heel erg duidelijk
asielzoekers de schuld geven terwijl het de ooseuropeanen het probleem zijn van het huizentekort.
In bepaalde contreien wel.quote:Op maandag 13 oktober 2025 17:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Staat in bepaalde contreien eigenlijk dubbel op de bingokaart?
Dat Timmermans een supporter is van onbegrensde immigratie van tuig dat vrouwen lastig valt afkomstig uit landen waar vrouwen en meisjes totaal geen rechten hebben.quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat waar niet waar aan is? Dat jij er niet mee zit geloof ik direct.
En over welk "ewa deze grote plaatje" hebben we het?
Geen inhoudelijke reactie dus, dat dacht ik wel.quote:
De user Joopklepzeiker chargeert hier natuurlijk nogal en het is ook niet goed om Timmermans verantwoordelijk te houden voor criminaliteit van migranten. Maar het mag natuurlijk duidelijk zijn dat we in Nederland een flinke oververtegenwoordiging hebben van migranten in de criminaliteit. Het helpt dan niet dat Timmermans recent nog opperde op honderden nieuwe AZCs in Nederland te laten bouwen, met meer migranten gaat het probleem natuurlijk allen toenemen.quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:58 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je hem niet jonger te maken en op school te plaatsen hoor. Kijk jij eens voor de gein waar de meeste linkse politici wonen. Niet in multi culturele wijken op drie hoog. Nee, in mooie beveiligde vrijstaande huizen waar de eerste persoon van kleur in geen straal van 5 km te bekennen is met een automatisch ijzeren hek eromheen.
Ik heb inderdaad liever dat je tekeningen maakt dan dat je hier allemaal verzinsels neerpent.quote:Op maandag 13 oktober 2025 17:02 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Dat Timmermans een supporter is van onbegrensde immigratie van tuig dat vrouwen lastig valt afkomstig uit landen waar vrouwen en meisjes totaal geen rechten hebben.
Moet ik een tekening voor jullie dikke schedeleigenaren maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |