En waarom denk je dat?quote:Op maandag 13 oktober 2025 12:19 schreef StarTrek het volgende:
Volgens mij het gewoon deze Marrokaan die dit filmt of zijn broer https://www.reddit.com/r/(...)er_komt_helemaal_af/
Omdat hij hoerenkind zegt iets wat Turken en Marokkanen ook vaak doen (niet allemaal natuurlijk) en op het filmpje van rtl zie je op 0,10 een getinte hand van de dader/schelder. Daarom denk ik dat het een verdwaalde Turk of Marrokaan was die op sensatie uit was. Hij zegt ook in het begin rechtse linkse hoeren kind, politiek interesseerd deze persoon nietquote:
Ik zie vooral lui staan die zo passen in het toch al in de stad aanwezige groepje Defend Netherlands demonstranten. Niet alleen vanwege uiterlijk en hitlergroet. Ook qua taalgebruik.quote:Op maandag 13 oktober 2025 12:38 schreef StarTrek het volgende:
[..]
Omdat hij hoerenkind zegt iets wat Turken en Marokkanen ook vaak doen (niet allemaal natuurlijk) en op het filmpje van rtl zie je op 0,10 een getinte hand van de dader/schelder
Het stoort me dat die groep een Engelse naam heeft, en zich niet 'Verdedig Nederland' noemt.quote:Op maandag 13 oktober 2025 12:40 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik zie vooral lui staan die zo passen in het toch al in de stad aanwezige groepje Defend Netherlands demonstranten. Niet alleen vanwege uiterlijk en hitlergroet. Ook qua taalgebruik.
Waarom ga je er zo blind vanuit dat het een het ander niet uitsluit?quote:Op maandag 13 oktober 2025 11:59 schreef Solispolar het volgende:
Ah leuk. Extreem links hierboven (met de gebruikelijke users) die hun sympathie tonen aan Timmermans. Zouden diezelfde users ook een kaarsje branden voor Wilders, die al 20 jaar lang met bodyguards door het leven gaat?
Bonusvraag: uit welke hoek denk je dat dat dreiging naar Wilders komt?
Ik maak me al langere tijd behoorlijk zorgen over de demonisering van de persoon Frans Timmermans.quote:Op maandag 13 oktober 2025 11:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat dus. Dat Wilders al 20 jaar in een safehouse moet leven en 24/7 begeleiding nodig heeft van 3 lijfwachten is al dystopisch genoeg. Dat gun je letterlijk niemand.
Maar we hebben onder meer bij Pim Fortuyn kunnen zien waar regelmatige intimidatie, bedreigingen en demonisering toe kunnen leiden in het ergste geval.
In het gunstigste geval beïnvloed het het democratische debat, en dat moet je ook niet willen.
https://x.com/olthof_tom/(...)kADnzIh1W8NEJEYgRq1wquote:Op maandag 13 oktober 2025 12:38 schreef StarTrek het volgende:
[..]
Omdat hij hoerenkind zegt iets wat Turken en Marokkanen ook vaak doen (niet allemaal natuurlijk) en op het filmpje van rtl zie je op 0,10 een getinte hand van de dader/schelder. Daarom denk ik dat het een verdwaalde Turk of Marrokaan was die op sensatie uit was. Hij zegt ook in het begin rechtse linkse hoeren kind, politiek interesseerd deze persoon niet
Niet alleen Timmermans. De verharding is overal, en politici zelf kunnen er ook wat van de ander onderuit te halen. Het klimaat verhard.quote:Op maandag 13 oktober 2025 12:53 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ik maak me al langere tijd behoorlijk zorgen over de demonisering van de persoon Frans Timmermans.
Iets teveel gekken ervaren gewoon blinde haat naar de man. Regelmatig weten ze niet eens waarom en anders is het vanwege leugens over hem op basis van wappie artikelen. Een potentieel levensgevaarlijke cocktail van idioterie.
Klopt, maar ik had het wel specifiek over Timmermans, omdat het bij hem het ergst is qua demonisering van zijn persoon.quote:Op maandag 13 oktober 2025 12:54 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Niet alleen Timmermans. De verharding is overal, en politici zelf kunnen er ook wat van de ander onderuit te halen. Het klimaat verhard.
Zal vast niet goed vallen bij veel mensen hier maar daar is de heer Wilders zelf een grote oorzaak van.quote:Op maandag 13 oktober 2025 12:54 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Niet alleen Timmermans. De verharding is overal, en politici zelf kunnen er ook wat van de ander onderuit te halen. Het klimaat verhard.
'Dan weet je ook eens hoe het voelt 'quote:Op maandag 13 oktober 2025 12:53 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ik maak me al langere tijd behoorlijk zorgen over de demonisering van de persoon Frans Timmermans.
Iets teveel gekken ervaren gewoon blinde haat naar de man. Regelmatig weten ze niet eens waarom en anders is het vanwege leugens over hem op basis van wappie artikelen. Een potentieel levensgevaarlijke cocktail van idioterie.
De echte linkse medemensen liggen niet dwars als rechts met goede bouwplannen zou komen en dan dus ook de rechtse buitenlandse partijen zou overhalen om die goede bouwplannen over te nemen, waardoor het voor alle mensen onnodig is om in het buitenland het geluk te zoeken.quote:Op maandag 13 oktober 2025 11:18 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Maar hoogstwaarschijnlijk gaan jullie je zin krijgen, tenzij Wilders meer dan pak weg 50 zetels haalt en dat zie ik niet gebeuren.
Ik, als rechtse stemmer, zal me erbij neerleggen als er een kabinet komt met PvdA, CDA, VVD, D66 en eventueel wat kleinere partijen erbij als dat nodig is.
Wat mij betreft mag links zich ook eens een keer als goede verliezers opstellen, in plaats van telkens dwars te liggen zodra rechts een keer wint.
Bijvoorbeeld tegen een motie stemmen die zegt dat Syriërs die zich in Nederland misdragen uitgezet dienen te worden naar Syrië.quote:
Partijen stemmen tegen moties waarmee ze het niet eens zijn.quote:Op maandag 13 oktober 2025 13:02 schreef Gia het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld tegen een motie stemmen die zegt dat Syriërs die zich in Nederland misdragen uitgezet dienen te worden naar Syrië.
Maar nu verkondigen ze dat ze het verdienen om uitgezet te worden. Linkse partijen maken handig gebruik van woorden als 'wij willen graag dat' of 'zij verdienen het om', waarmee ze net doen alsof in hun partij programma criminele buitenlanders uitgezet zullen worden, maar.......dat staat er niet, hè. 'Ze zouden het graag willen en die lui verdienen dat ook', maar het 'kanniet' want Europa! En dat weten ze heel goed.
En zou een rechtse partij dit voor elkaar willen krijgen, dan stemmen ze gewoon TEGEN.
Linkse partijen beloven sowieso helemaal niets. Ze streven ernaar om 100 000 woningen per jaar te bouwen, terwijl ze nu al weten dat dat waarschijnlijk niet gaat lukken. Echt, het programma van PvdA/GL moet je nauwkeurig lezen.
Daar ga ik wel van uit. Met steun van diverse partijen kunnen ze bepaalde standpunten er wel door krijgen. Dat die partijen niet in het kabinet willen, wil niet zeggen dat ze het niet eens zijn met bepaalde punten.quote:Op maandag 13 oktober 2025 12:15 schreef Elzaas het volgende:
[..]
Ja en daarom moet je dus als er een kabinet/regering gevormt heb zorgen dat je minimaal 75 zetels haalt met andere partijen zodat je bij stemmingen altijd een meerderheid hebt...
Zo ingewikkeld is het allemaal niet
Ik ben benieuwd als de PVV mogelijk de grootste wordt en er geen andere partijen zijn de met ze willen samenwerken om die 75 zetels te halen dat ze weer met een verhaal komen van een minderheidskabinet
Nou he echt geniaalquote:Op maandag 13 oktober 2025 13:01 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Palingpopulist 😂
Deze blijft geniaal:
https://m.youtube.com/shorts/XeqToDvv2lo
Dan snappen ze kennelijk hoe het werkt. Dingen beloven, en dan vooral gratis bier, simpele oplossingen voor ingewikkelde problemen en gouden bergen, is meer iets voor populisten. Palingpopulisten bijvoorbeeld.quote:Op maandag 13 oktober 2025 13:02 schreef Gia het volgende:
[..]
Linkse partijen beloven sowieso helemaal niets. Ze streven ernaar om 100 000 woningen per jaar te bouwen, terwijl ze nu al weten dat dat waarschijnlijk niet gaat lukken. Echt, het programma van PvdA/GL moet je nauwkeurig lezen.
Zeker de Groen LInks-reclame nog niet gezien?quote:Op maandag 13 oktober 2025 13:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dan snappen ze kennelijk hoe het werkt. Dingen beloven, en dan vooral gratis bier, simpele oplossingen voor ingewikkelde problemen en gouden bergen, is meer iets voor populisten. Palingpopulisten bijvoorbeeld.
Op dit moment komt dit, op zijn hoogst (met VVD) op 87 zetels. Maar VVD wil liever niet met PvdA. (op zijn minst is het 70 en al te weinig.quote:Op maandag 13 oktober 2025 12:21 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Nee, dat gaat niet gebeuren. De PVV wordt de grootste, maar de kans is best groot dat Timmermans alsnog premier wordt. Ik zie een coalitie van CDA, PvdA, D66, VVD en wellicht nog Volt? ontstaan om de meerderheid te vormen.
Ik lees hierboven van een notoire Timmermanshater dat linkse partijen niets beloven.quote:Op maandag 13 oktober 2025 13:09 schreef matthijst het volgende:
[..]
Zeker de Groen LInks-reclame nog niet gezien?
Daarin zegt Frans dat ze 100.000 woningen gaan bouwen.
Welkom in Nederland. Dit geldt al ik weet niet hoe lang voor de persoon Geert Wilders.quote:Op maandag 13 oktober 2025 12:53 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
En wat is je punt precies? Dat we het maar moeten laten gebeuren omdat het bij anderen ook gebeurt? Of dat we er iets aan moeten doen?quote:Op maandag 13 oktober 2025 13:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Welkom in Nederland. Dit geldt al ik weet niet hoe lang voor de persoon Geert Wilders.
Hoor daar niet dat bekende achterlijke accent wat allochtonen gebruiken. Totaal anders.quote:Op maandag 13 oktober 2025 12:53 schreef Caland het volgende:
[..]
https://x.com/olthof_tom/(...)kADnzIh1W8NEJEYgRq1w
En deze mensen die toevallig allemaal op hetzelfde moment in Amsterdam liepen, ook Marokkanen?
Mwah, in het debat gisteren zei hij dat hij dat niet kon garanderen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 13:09 schreef matthijst het volgende:
[..]
Zeker de Groen LInks-reclame nog niet gezien?
Daarin zegt Frans dat ze 100.000 woningen gaan bouwen.
Behalve dat de dreiging tegen Wilders voornamelijk komt vanuit moslim extremistische hoek en je bij Timmermans ziet dat ook 'normale burgers' over kunnen gaan tot dreigend gedrag. Maargoed, dusdanige nuance verdien jij eigenlijk niet eens meer met dat eeuwige ongefundeerde geschuimbekquote:Op maandag 13 oktober 2025 13:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Welkom in Nederland. Dit geldt al ik weet niet hoe lang voor de persoon Geert Wilders.
Nee, dat dit schijnbaar normaal is in Nederland. Of we moeten er met z'n allen wat aan gaan doen. Is misschien ook een optie, i.p.v. elk plan tegenwerken, omdat het niet uit de eigen koker komt.quote:Op maandag 13 oktober 2025 13:15 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En wat is je punt precies? Dat we het maar moeten laten gebeuren omdat het bij anderen ook gebeurt? Of dat we er iets aan moeten doen?
Dit normaal vinden zegt al genoegquote:Op maandag 13 oktober 2025 12:23 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Pfff. Is dat belaging? Gebeurt de gemiddelde Jan met de pet die in de kroeg komt maandelijks wel twee of drie keer als er lastige zuiplappen zijn, en die zijn er altijd.
Binnen ons politieke systeem is het zo dat de oppositiepartijen op belangrijke kwesties én zeer regelmatig, het oneens zijn met de coalitiepartijen. Dat is waarom ze in de oppositie zitten en niet in de coalitie; omdat ze het oneens zijn. Dat is waarom ze 'een andere partij zijn'. Dat is waarom ze andere programmas hebben. Omdat ze andere mensen met andere meningen vertegenwoordigen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 13:02 schreef Gia het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld tegen een motie stemmen die zegt dat Syriërs die zich in Nederland misdragen uitgezet dienen te worden naar Syrië.
Maar nu verkondigen ze dat ze het verdienen om uitgezet te worden. Linkse partijen maken handig gebruik van woorden als 'wij willen graag dat' of 'zij verdienen het om', waarmee ze net doen alsof in hun partij programma criminele buitenlanders uitgezet zullen worden, maar.......dat staat er niet, hè. 'Ze zouden het graag willen en die lui verdienen dat ook', maar het 'kanniet' want Europa! En dat weten ze heel goed.
En zou een rechtse partij dit voor elkaar willen krijgen, dan stemmen ze gewoon TEGEN.
Ga jij deze boodschap eventjes bij Wilders bezorgen?quote:Op maandag 13 oktober 2025 13:20 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, dat dit schijnbaar normaal is in Nederland. Of we moeten er met z'n allen wat aan gaan doen. Is misschien ook een optie, i.p.v. elk plan tegenwerken, omdat het niet uit de eigen koker komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |