Je was mij net voorquote:Op maandag 13 oktober 2025 13:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ga jij deze boodschap eventjes bij Wilders bezorgen?
Dat kan niemand. Omdat het een heel groot en complex probleem is.quote:Op maandag 13 oktober 2025 13:18 schreef Gia het volgende:
[..]
Mwah, in het debat gisteren zei hij dat hij dat niet kon garanderen.
Dan liegt Rob Jetten dus. Die kon dat wel garanderen, zei die gisteren.quote:Op maandag 13 oktober 2025 13:25 schreef probeer het volgende:
[..]
Dat kan niemand. Omdat het een heel groot en complex probleem is.
Iemand die je wel garanties belooft is een leugenaar. En dat geldt voor heel veel meer zaken dan alleen de politiek.
Neem je eigen advies serieus zou ik zeggen:quote:Op maandag 13 oktober 2025 13:15 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En wat is je punt precies? Dat we het maar moeten laten gebeuren omdat het bij anderen ook gebeurt? Of dat we er iets aan moeten doen?
quote:Op maandag 20 november 2023 20:58 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Pleister erop en een kusje tegen de traantjes en weer door.
quote:Op maandag 20 november 2023 22:07 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Veel meer dan een pleister zal ie ook wel niet gehad hebben. Het is triest dat het gebeurd is maar we moeten ook niet doen alsof hij zwaargewond is.
quote:Op maandag 13 oktober 2025 13:30 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als jij voor 10.00 uur vanmorgen al een paar halve liters achter de kiezen had
Dat gaat toch omlaag naar 165 euro per 2027. Waarom zouden ze het daar nu over moeten hebben. Gaat mij i.e.g. 220 euro opleveren. Jeuj!!quote:Op maandag 13 oktober 2025 13:28 schreef Aberkullie het volgende:
Hoe zit het met het eigen risico eigenlijk? Daar hoor ik niemand over terwijl ik dat geld NU NU NU nodig heb.
Mevrouw kan niet wachten tot 2027!!!!quote:Op maandag 13 oktober 2025 13:31 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat gaat toch omlaag naar 165 euro per 2027. Waarom zouden ze het daar nu over moeten hebben. Gaat mij i.e.g. 220 euro opleveren. Jeuj!!
Zijn toch 293 halve liters Schultenbrau!!quote:Op maandag 13 oktober 2025 13:32 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Mevrouw kan niet wachten tot 2027!!!!
Dat de premie zo'n 200 tot 300 per jaar duurder wordt is dan ook slechts een kleinigheidje natuurlijk.quote:Op maandag 13 oktober 2025 13:32 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Mevrouw kan niet wachten tot 2027!!!!
Je komt het vaak tegen omdat het nepnieuws is dat veel wordt herhaald, niet omdat het klopt. Herhaling maakt een leugen niet waar.quote:Op maandag 13 oktober 2025 13:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Je komt die naam gewoon heel veel tegen. En het zou me ook niet verbazen als bij zijn geboorte pa nog wel in beeld was en het kind de naam Yasser Feras kreeg.
Als je inderdaad deels zwaar overdrijft (eigenhandig) of zelfs liegt (in 4 jaar tijd), dan klinkt het inderdaad allemaal zeer populistisch ja.quote:Op maandag 13 oktober 2025 13:27 schreef Cruzinats het volgende:
Populisme is wanneer [rechtse partij] iets zegt.
Rob EasyJetten daarentegen gaat wel degelijk, eigenhandig, tien nieuwe steden bouwen in Nederland. En dat in vier jaar tijd!
Ja en dat laatste is natuurlijk de schuld van Timmermansquote:Op maandag 13 oktober 2025 13:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat de premie zo'n 200 tot 300 per jaar duurder wordt is dan ook slechts een kleinigheidje natuurlijk.
Dat dat hele plan niet doorgaat omdat Wilders dat kabinet heeft laten vallen hebben we het ook maar niet over.
Het bekende woorden in de mond leggenquote:Op maandag 13 oktober 2025 13:28 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Jij zal het inderdaad beter weten dan de AIVD, die dreigingsanalyses opstelt over de noodzaak van de persoonsbeveiliging. Je hoopt zeker op een nieuwe Fortuyn.
Over mij of het land waar we tegenwoordig in leven? Doordenkertje!quote:Op maandag 13 oktober 2025 13:21 schreef Gehakt_bal het volgende:
[..]
Dit normaal vinden zegt al genoeg
Is het nou zo moeilijk om iemands naam gewoon te noemen?quote:Op maandag 13 oktober 2025 13:39 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Die nuance ontbreekt in de reclamespotjes van D66, waarin EasyJetten wel degelijkt stelt dat ze tien nieuwe steden gaan bouwen.
quote:Op maandag 13 oktober 2025 11:14 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Je onderschat echt schromelijk de stroom bedreigingen en die politici als Timmermans en Jetten dagelijks ontvangen. Zeker in deze periode…
Waarschijnlijk woon je in een grote stad, waar dit normaal is.quote:Op maandag 13 oktober 2025 13:39 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Over mij of het land waar we tegenwoordig in leven? Doordenkertje!
Jouw post is een sterk staaltje victimblaming. Alsof jihadisten een gegronde reden nodig hebben alvorens iemand de strot door te snijden. Zijn we de terreur van de Islamitische Staat soms vergeten?quote:Op maandag 13 oktober 2025 13:36 schreef Gehakt_bal het volgende:
[..]
Het bekende woorden in de mond leggen![]()
Je reactie is op geen enkele manier gerelateerd aan die van mij.
Is het de spierpijn in je rechterarm van gisteren of heb je echt niks inhoudelijks toe te voegenquote:
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik ben op een punt in mijn leven waarop ik bij reclamespotjes die langer dan 20 seconden duren al meteen een hekel aan het bedrijf / de organisatie er achter heb. Als Rob in zo'n spotje ook maar 1/10e van dat plan uit de doeken zou doen zou het zelfs Hexagon bij D66 wegjagen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 13:39 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Die nuance ontbreekt in de reclamespotjes van D66, waarin EasyJetten wel degelijkt stelt dat ze tien nieuwe steden gaan bouwen.
quote:Op maandag 13 oktober 2025 13:42 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Voor oude of nieuwe Nederlanders?
quote:Op maandag 13 oktober 2025 13:45 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De woningnood is geheel toe te schrijven aan migratie, voor de nieuwe Nederlander dus.
10x Almere maar dan nog kutter.
Waar vind ik die CBS data?quote:Op maandag 13 oktober 2025 13:45 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De woningnood is geheel toe te schrijven aan migratie, voor de nieuwe Nederlander dus.
Dus jij gelooft gewoon alles wat je tegenkomt op internet? En weigert daardoor zélfs degene wiens naam het is tegen te spreken omdát je iets op internet hebt gelezen?quote:Op maandag 13 oktober 2025 13:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Je komt die naam gewoon heel veel tegen. En het zou me ook niet verbazen als bij zijn geboorte pa nog wel in beeld was en het kind de naam Yasser Feras kreeg.
Migratiemagneetquote:Op maandag 13 oktober 2025 13:45 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jawel! Dat de volkswoede groot is na jaren problemen negeren en wegkijken en je kan mensen die geterroriseerd worden en geen huis kunnen krijgen niet kwalijk nemen dat de bom een keer barst.quote:Op maandag 13 oktober 2025 13:43 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Is het de spierpijn in je rechterarm van gisteren of heb je echt niks inhoudelijks toe te voegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |