Was het ooit anders?quote:Op maandag 13 oktober 2025 00:06 schreef tjoptjop het volgende:
Wat een kloteseizoen weer voor de Browns, tot volgend jaar
Stel je eens voor hoe de wereld eruit zou zijn als ze Baker (+ 3 jaren aan drafts) niet met fakkels en hooivorken hadden weggejaagd om sex offender DeShaun Watson (en $230m, waarvan elke cent guaranteed) te nemen.quote:
Ik stel me soms voor dat Baker bij de Rams gebleven was. 100% fapmateriaal zeg ik je.quote:Op maandag 13 oktober 2025 08:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Stel je eens voor hoe de wereld eruit zou zijn als ze Baker (+ 3 jaren aan drafts) niet met fakkels en hooivorken hadden weggejaagd om sex offender DeShaun Watson (en $230m, waarvan elke cent guaranteed) te nemen.
Ik heb de steelers D gebenched omdat ze tegen Daniel Jones moesten en de Packers D laten spelen. Steelers D +18, packers verliezen en Jones speelt blergh. Echt.quote:Op zondag 2 november 2025 21:08 schreef Evenstar het volgende:
Ugh, kwam vandaag iets tussen en helemaal vergeten Dowdle in te zetten ipv Henderson ... 2e keer dat ik ga verliezen door een domme actie
Was wel een leuke wedstrijd!!quote:Op maandag 3 november 2025 01:33 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik heb de steelers D gebenched omdat ze tegen Daniel Jones moesten en de Packers D laten spelen. Steelers D +18, packers verliezen en Jones speelt blergh. Echt.
Soms ...quote:Op maandag 3 november 2025 01:33 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik heb de steelers D gebenched omdat ze tegen Daniel Jones moesten en de Packers D laten spelen. Steelers D +18, packers verliezen en Jones speelt blergh. Echt.
Ik stond 8-0, nu 8-1quote:Op maandag 3 november 2025 15:03 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Soms ...
Nou ja uiteindelijk had het niks uitgemaakt, Rudy walst even over mij heenToch niet slecht voor een 1W draft volgens NFL.
Net teruggekeken...quote:Op maandag 3 november 2025 15:03 schreef Koffieplanter het volgende:
Fucking hell, de arm van Jayden Daniels.
Ik heb dat op dit moment bij alle NFL-teams, het lijkt allemaal heel dicht bij elkaar te liggen dit seizoen. Chiefs misschien nog wel het beste voorbeeld, 2 weken goed en zondag was het weer niets.quote:Op maandag 3 november 2025 15:06 schreef Evenstar het volgende:
Ik snap helemaal niks meer van de Panthers .... Echt nul.
Geen idee of ze nou goed zijn of niet ... want ene keer zouden ze nog verliezen tegen een college team en de andere keer spelen ze prima playoff ball.
Klopt wel ja, heel raar seizoen. Niet echt heel duidelijk een topper waarvan je nu al zegt "dat wordt het".quote:Op woensdag 5 november 2025 10:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik heb dat op dit moment bij alle NFL-teams, het lijkt allemaal heel dicht bij elkaar te liggen dit seizoen. Chiefs misschien nog wel het beste voorbeeld, 2 weken goed en zondag was het weer niets.
Zichzelf neergeknald na een politieachtervolgingquote:Op donderdag 6 november 2025 17:22 schreef superniger het volgende:
Kneeland overleden.
[ x ]
Afgelopen maandag.
[ x ]
https://www.tmz.com/2025/(...)ad-apparent-suicide/quote:TMZ Sports has obtained police dispatch audio connected to Marshawn Kneeland's death ... which reveals the Dallas Cowboys player told his family goodbye in an apparent mental health episode.
The clip is from late Wednesday night -- operators in Texas are heard relaying information from Kneeland's girlfriend, who stated she received a concerning message from the 24-year-old and was trying to contact the defensive end's agent.
The girlfriend said Kneeland was armed and had a history of mental issues ... and she was quoted saying he would "end it all."
The dispatch also stated the NFL called Plano PD regarding one of its players ... stating the "subject is texting his family goodbye."
Dispatch then mentioned being on the phone with the Dallas Cowboys.
According to Frisco PD, Kneeland was involved in a pursuit around 10:39 PM and evaded troopers after an attempt to pull him over for a traffic violation.
After losing track of Kneeland's car, officers found it minutes later, crashed on the Dallas Parkway, and the athlete was nowhere to be found ... with initial reports indicating he fled on foot.
Kneeland's body was located around 1:30 AM with an apparent self-inflicted gunshot wound.
The dispatch audio states Kneeland was found inside a portable toilet.
quote:NFL-speler Kris Boyd van de NY Jets in kritieke toestand opgenomen in ziekenhuis na schietpartij
New York Jets-speler Kris Boyd (29) is na een schietpartij zondagochtend vroeg in New York in kritieke toestand opgenomen in het Bellevue Hospital. Dat meldt de New York Post.
Volgens de krant vond de schietpartij ’s nachts plaats in Manhattan. De New Yorkse politie heeft de identiteit van het slachtoffer van de schietpartij niet bekendgemaakt.
Boyd staat als cornerback onder contract bij de New York Jets, de club komt uit op het hoogste niveau van het American football. De club houdt zich op de vlakte. „We zijn op de hoogte van de situatie rond Kris Boyd en geven op dit moment geen verder commentaar”, aldus de Jets in een verklaring. Boyd heeft het hele seizoen op de lijst met geblesseerden van de Jets gestaan.
Mwoah, hooguit voor seeding en het feit dat de division nu wel vergeven is. Om de playoffs te missen echter moeten de Jags al stabiel blijven, en dat is niet iets waar ik geld op ga zetten. En de Chargers zonder OL zie ik ook nog wel imploderen, in het geval Baltimore nog over de Chiefs gaat.quote:Op maandag 17 november 2025 15:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
KC heeft wel echt een probleem nu.
Die wedstrijd had wel willen zien: Mahomes die aan het janken is en Bo Nix die speelt alsof er 'niks'quote:Op maandag 17 november 2025 15:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
KC heeft wel echt een probleem nu.
Echte budget cap (itt bijv. NBA met een luxury tax en MLB zonder cap), draft natuurlijk, trading systeem. Daarnaast ook wel echt een sport waarin de coaching een grote rol heeft en het verschil kan maken.quote:Op dinsdag 18 november 2025 10:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Die wedstrijd had wel willen zien: Mahomes die aan het janken is en Bo Nix die speelt alsof er 'niks'![]()
aan de hand is
Wat mij trouwens, ook dit jaar weer, opvalt is hoe verschillend teams elk seizoen weer zijn. Elk jaar zijn de goede teams niet per se net zo goed, en zijn de slechte teams niet net zo slecht als het afgelopen seizoen. Voorbeelden in positieve zin zijn de Commanders, de Patriot, en in negatieve zin bijv. de Bengals (ok blessure Burrow maar toch) en de Vikings..
Zou dat komen door het trading-systeem?
Zelfmoord kennelijk.quote:Op donderdag 6 november 2025 17:22 schreef superniger het volgende:
Kneeland overleden.
[ x ]
Afgelopen maandag.
[ x ]
MLB is gewoon echt bizar, die Japanner bij de Dodgers is gewoon gehaald voor meer dan 900 miljoen. Ik dacht dat in het Europese voetbal bizarre bedragen omgingen, maar die verbleken bij wat ze daar presteren.quote:Op dinsdag 18 november 2025 11:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Echte budget cap (itt bijv. NBA met een luxury tax en MLB zonder cap), draft natuurlijk, trading systeem. Daarnaast ook wel echt een sport waarin de coaching een grote rol heeft en het verschil kan maken.
Commanders zijn trouwens juist weer 'slecht' dit seizoen nadat ze vorig seizoen goed waren (maar goed natuurlijk ook wegens de blessures van Daniels).
En zelfs dan is Ohtani nog onderbetaald.quote:Op dinsdag 18 november 2025 12:42 schreef Hathor het volgende:
[..]
MLB is gewoon echt bizar, die Japanner bij de Dodgers is gewoon gehaald voor meer dan 900 miljoen. Ik dacht dat in het Europese voetbal bizarre bedragen omgingen, maar die verbleken bij wat ze daar presteren.
Daarom weten ze nu ook al dat het 2027 seizoen waarschijnlijk niet doorgaat omdat bij de nieuwe onderhandelingen tussen teams en spelers de teams een salary cap gaan eisen.quote:Op dinsdag 18 november 2025 12:42 schreef Hathor het volgende:
[..]
MLB is gewoon echt bizar, die Japanner bij de Dodgers is gewoon gehaald voor meer dan 900 miljoen. Ik dacht dat in het Europese voetbal bizarre bedragen omgingen, maar die verbleken bij wat ze daar presteren.
Zo! Ik was ff niet helemaal scherp toen ik mijn opmerking maakte... Commander zijn idd nu slecht terwijl ze vorig jaar goed waren. Ik bedoelde in 'positieve' zin bijv ook de Colts... En draft natuurlijk idd.. budget cap is ook een goeie...quote:Op dinsdag 18 november 2025 11:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Echte budget cap (itt bijv. NBA met een luxury tax en MLB zonder cap), draft natuurlijk, trading systeem. Daarnaast ook wel echt een sport waarin de coaching een grote rol heeft en het verschil kan maken.
Commanders zijn trouwens juist weer 'slecht' dit seizoen nadat ze vorig seizoen goed waren (maar goed natuurlijk ook wegens de blessures van Daniels).
MLB had niet lang geleden toch wel een salary cap? Is dat aangepast?quote:Op dinsdag 18 november 2025 12:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Daarom weten ze nu ook al dat het 2027 seizoen waarschijnlijk niet doorgaat omdat bij de nieuwe onderhandelingen tussen teams en spelers de teams een salary cap gaan eisen.
Je snapt er niks vanquote:Op dinsdag 25 november 2025 23:54 schreef slacker_nl het volgende:
Rams win baby! 2 weken niet kunnen kijken door een event waar ik in de org zit, maar ik heb wel de samenvattingen gezien aangezien het twee division games waren en nu de Bucs. Loved it! 9-2 en komende weekend de Panthers, die moeten we winnen. Seattle en de Lions staan als ik het goed heb ook nog op het programma, maar ik heb zin in de playoffs!
Fantasy wise: 1 team staat nr 1 en m'n andere team nr laatst of een-na-laatste.
Het remaining schema van de Rams, 18 december moeten jullie dus extra scherp zijnquote:Op dinsdag 25 november 2025 23:54 schreef slacker_nl het volgende:
Seattle en de Lions staan als ik het goed heb ook nog op het programma
De defense speelde inderdaad erg goed, moet ik zeggen..quote:Op woensdag 26 november 2025 15:41 schreef Evenstar het volgende:
1) Denk dat het tijd is voor de Panthers om een nieuwe QB te zoeken. Dit is het gewoon niet. De defense speelt zo belachelijk goed en dan kan je gewoon niet scoren ook al krijg je de bal keer op keer op mooie plekken. Je zou toch gek worden als een defensive player.
Nee, we moeten gewoon van iedereen winnen. Gewoon de #1 seed pakken er voor gaan.quote:Op woensdag 26 november 2025 15:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Je snapt er niks van, je moet helemaal niet van de Panthers winnen. Jullie hebben maar 1 taak en dat is Seattle verpulveren! Ik vind dat wij (en dan bedoel ik de 49-ers natuurlijk
) recht hebben op de play-offs
Ook goedquote:Op zaterdag 29 november 2025 17:44 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Nee, we moeten gewoon van iedereen winnen. Gewoon de #1 seed pakken er voor gaan.
maar SEA/SF lijken beide gewoon ook in de playoffs te zitten toch? Via de wildcards
Je jankt inderdaadquote:Op maandag 1 december 2025 00:06 schreef slacker_nl het volgende:
Ik huil. Ween. Jank.
Wat een slappe hap was dat zeg.
Dat kan niet, dus jammerrrrrrrr.quote:Op dinsdag 2 december 2025 13:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Je jankt inderdaadHet gaat toch hartstikke goed?
Hoe moet dat nou als je straks in de Superbowl van de mat geveegd wordt door The Faithfull?![]()
![]()
Zeker met nog 1 wedstrijd te gaan ligt het nog helemaal open. Ik had een ijzersterk begin, daarna compleet in gezakt. Met geluk en minimaal verschil af en toe gewonnen en nu blijft het redelijk spannend of ik de play offs haal. Leuk seizoen.quote:Op woensdag 26 november 2025 15:41 schreef Evenstar het volgende:
2) Wat een prima NFL Fantasy league hebben wij dit jaarZo dicht bij elkaar, tof!
Alsof die draft picks wat gaan uitmaken als je FO en je coaching staff slecht is. Valse hoop heb je.quote:Op vrijdag 5 december 2025 23:55 schreef Tweek het volgende:
[..]
Zeker met nog 1 wedstrijd te gaan ligt het nog helemaal open. Ik had een ijzersterk begin, daarna compleet in gezakt. Met geluk en minimaal verschil af en toe gewonnen en nu blijft het redelijk spannend of ik de play offs haal. Leuk seizoen.
De Giants, mijn team, daarentegen was weer helemaal ruk. Ster spelers die geblesseerd raken, slechte coaches, ontslag rondes, en dan maar weer moeten afwachten of dat volgend seizoen beter is. En ze zullen vast weer wat wedstrijden winnen op het laatst waardoor de draft pick ook weer rukker wordt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |