Eindelijk wat positiefs dit seizoen, Steelers verslaanquote:Op woensdag 24 december 2025 19:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wie zijn er hier in dit topic trouwens fan van welke club/'franchise'?
Het lijstje tot nu toe:
- 49-ers: RudyL, RobertoCarlos
- Rams: slacker_nl
- Giants: Tweek
- Browns: tjoptjop?
- ?
Heb net de highlights gezien, was wel een topwedstrijd zo te zien, ongeacht of de 49ers hadden gewonnen of niet.quote:Op maandag 29 december 2025 05:36 schreef RudyL het volgende:
Zo wat een einde, nu volgende week nog. Dan liever deze week verloren dan de aankomende haha
De Browns speelde zo goed dat je niet begrijpt waarom ze dat dan niet eerder deden....quote:Op maandag 29 december 2025 05:55 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Eindelijk wat positiefs dit seizoen, Steelers verslaanZe wilden vooral zorgen dat Myles z'n sack record niet kreeg
naja dan verlies je maar
Als waar (dan neutraal) dagjesmens kom ik me straks tijdens de playoffs weer melden
Rams idd in de NFL/NFC kant. In de AFC vind ik weinig teams tot de verbeeldingn spreken.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
Het lijstje tot nu toe:
- ?
Packers fan hier.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
Het lijstje tot nu toe:
- ?
Ben bang dat dat ook het maximale wordt dit jaar vanwege alle injuries.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ah mooi, goed dat jullie erbij zijn in de playoffs
Panthers!quote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
Het nieuwste lijstje club-supporters tot nu toe:
- Browns: tjoptjop
- Packers: Arnhemunited
Nog meer mensen?
Weer een fan, kijk nou komen we ergens!quote:
Panthers hebben het laten liggen tegen de Saints, als je 2x verliest van die flappies dan verdien je het ook niet echt. Ze winnen dan wel weer van de Rams .... en tegen Seahawks waren ze ook best prima, totday Horn weer een kostbare fout maakte.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 13:56 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Weer een fan, kijk nou komen we ergens!![]()
- Browns: tjoptjop
- Packers: Arnhemunited
- Panthers: Evenstar
Wordt een spannende zaterdag voor jou dan! Ik heb stiekem een zwak voor Baker Mayfield, maar ze verdienen de playoffs eigenlijk niet, zo slecht speelden ze de laatste wedstrijden. Dus ik gun het de Panthers inmiddels ook
Ik juich voor het meest droevige scenario: Tampa dat het op zaterdagavond wint, maar de playoffs mist omdat Atlanta het op zondagmiddag wint van New Orleans waardoor de hele division record een 3-3 tie is. Dan winnen de Panthers de NFC South.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 13:59 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Panthers hebben het laten liggen tegen de Saints, als je 2x verliest van die flappies dan verdien je het ook niet echt. Ze winnen dan wel weer van de Rams .... en tegen Seahawks waren ze ook best prima, totday Horn weer een kostbare fout maakte.
Wel zin in morgen, lang geleden dat een Panthers fan een beetje hoop had
Dat zou wel epic zijn jaquote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik juich voor het meest droevige scenario: Tampa dat het op zaterdagavond wint, maar de playoffs mist omdat Atlanta het op zondagmiddag wint van New Orleans waardoor de hele division record een 3-3 tie is. Dan winnen de Panthers de NFC South.
Het is niet alsof Atlanta ergens voor te tanken heeft, hun pick gaat toch naar de Rams.
Dat is zo, maar belangrijker vind ik dat het hele team zo'n beetje naar de kloten is inmiddels. Alle energie is eruit, zeker na de taaie Seahawks.Terechte winst van de Seahawks trouwens..quote:Op zondag 4 januari 2026 08:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit heeft wel grote gevolgen. Niet alleen kunnen ze gedag zeggen tegen vier weken lang Santa Clara, als de Rams straks winnen van de Cards zakken de 49ers naar de 6 seed en spelen ze de Wild Card waarschijnlijk in Philadelphia. Purdy is nooit zo'n fan van de kou geweest.
Reden te meer waarom die 5 seed zo ontzettend belangrijk is vandaag. Krijg je die, mag je naar de winnaar van de NFC South. Een bye bestaat niet, maar veel positiever zal een Wild Card game zelden zijn - ondanks dat de Panthers dit jaar twee keer als 10 point underdogs hebben gewonnen van de Rams en Packers.quote:Op zondag 4 januari 2026 16:28 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat is zo, maar belangrijker vind ik dat het hele team zo'n beetje naar de kloten is inmiddels. Alle energie is eruit, zeker na de taaie Seahawks.Terechte winst van de Seahawks trouwens..
Dat is zo, maar ik vrees dat de koek een beetje op is, ook met een bye...quote:Op zondag 4 januari 2026 16:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Reden te meer waarom die 5 seed zo ontzettend belangrijk is vandaag. Krijg je die, mag je naar de winnaar van de NFC South. Een bye bestaat niet, maar veel positiever zal een Wild Card game zelden zijn - ondanks dat de Panthers dit jaar twee keer als 10 point underdogs hebben gewonnen van de Rams en Packers.
Zeker voor de Niners zou zo'n match up heel belangrijk zijn. Geeft je normaliter wat extra tijd om Trent Williams en Ricky Pearsall terug te brengen. Ik las vanochtend dat zelfs Fred Warner mogelijk terugkeert in een eventuele Divisional. Dat geeft je toch wat meer lucht dan een Wild Card naar Philadelphia of Chicago bij een gevoelstemperatuur van -10 Celsius. Jalen Hurts kan dan misschien geen water raken zelfs al staat hij op de oceaan, maar die Eagles defense is wel nog steeds absurd goed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |