Wat is een auto?quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:17 schreef Fok-it het volgende:
Wie staat er hier voor de lol in de file?
Er schuilt gewoon een gewetenvolle linkse kiezer in je.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is nou eens iets waar de sterkste schouders de zwaarste lasten moeten dragen. Ik ben daar meer dan toe bereid als dat de zorg voor iedereen toegankelijk houdt
De grap is dat nieuwe benzineauto's ook onbetaalbaar zijn.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:18 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
elektrisch rijden blijft wel iets voor de rijkere klasse , lang niet iedereen krijgen mensen een elektrische auto van t werk
Eens, daar zou ikzelf ook graag aan meebetalen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is nou eens iets waar de sterkste schouders de zwaarste lasten moeten dragen. Ik ben daar meer dan toe bereid als dat de zorg voor iedereen toegankelijk houdt
Tja.. is makkelijk hè, anders loopt de belastingdienst nog verder vast. Maar het is inderdaad een nogal onrechtvaardige methode.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:17 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Het enige wat me wel echt heel tegenstaat is het hele gedoe rond box 3 en het feit dat de meeste partijen voorstellen om het stelsel na deze overgansperiode ook verder op ongerealiseerde winst te laten belasten ipv gerealiseerde winst.
Bontenbal en Jetten waren iig de enigen die er iets van bakten.quote:
Die kon iig ongehinderd zijn strategie uitvoeren.quote:
Ik ben niet per se links of rechts. In de kern ben ik een liberaal. Hoe minder regeltjes hoe beter.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Er schuilt gewoon een gewetenvolle linkse kiezer in je.
Jezielguus is wel even uitvogelen hoe te spellenquote:
Eerdmans en Lidewijquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:21 schreef TheVulture het volgende:
Dilan heeft ineens geen afkeer meer van Timmermans
WIe ziet Dilan eigenlijk in een centrum-rechts kabinet?
Heb je met Rob en Dilan geknikkerd ofzo dat je hun bij de voornaam noemt?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |