Mhwa ligt aan de stelling denk ik. De stelling kan zijn "Voor het verhogen van de defensieuitgaven is snijden in de sociale zekerheid (of zorg) noodzakelijk". Dan krijg je al afwijkingen. Of als ze het samen pakken: investeren in defensie mag ten koste gaan van het klimaat (o.i.d.).quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:56 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dan krijg je dus alle 4 partijen die op ja stemmen
Er moeten miljoenen binnenkomenquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:00 schreef Faux. het volgende:
Hoe lang duurt reclame op deze zender????
Ehh nee. Ze spenderen minder aan sociale zekerheid, maar de sociale zekerheid gaat er juist als 1 van de weinige partijen op vooruit volgens de doorberekening.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
1 van de weinige partijen waar de sociale zekerheid achteruit gaat
Harveyquote:
Knap zijnquote:
Ja, het wordt steeds gekker. Echter is dit ook weer niet een hele eerlijke voorstelling van zaken. Je kunt tegenwoordig in jaren waar je minder rendement behaalt ook minder betalen, dat kon vroeger niet toen het de facto een vermogensbelasting van 1.2% was.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:55 schreef monkyyy het volgende:
Welke partij wil de vermogensrendementsheffing verlagen. Die is onder het bewind van de VVD van 1,2% naar 2,8% gegaan. Een stijging van 133%.
Sow hallooww…quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:59 schreef Mikeytt het volgende:
De premier van Spanje moet eens hier de problemen komen oplossen
[ afbeelding ]
Feitelijk onjuistquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja niet dus, meer koopkracht voor armere huishoudens
Je kunt hem moeilijk naar voren schuiven, als hij daar zelf niet wil.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:58 schreef cosmosis het volgende:
Ik snap echt niet dat de VVD niet Klaas Dijkhof naar voren heeft geschoven
Online ook reclame hoor. Ik kijk op videolandquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:01 schreef Perrin het volgende:
Online helemaal geen reclame, waarom kijken jullie op die boomerbuis?
Yes. Jij snapt het. Er moet wat actie in.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:01 schreef Zorro het volgende:
Kunnen ze zo'n debat niet combineren met iets als Kamp van Koningsbrugge?
Dat zou veel leuker zijn.
Op RTL.nl helemaal niks.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:02 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Online ook reclame hoor. Ik kijk op videoland
Ik hoop het verkiezingsdebat.quote:
Een dikke 8quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |