Nou ja dat hij daar helemaal geen zin in heeft, zou daar wellicht iets mee te maken kunnen hebbenquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:58 schreef cosmosis het volgende:
Ik snap echt niet dat de VVD niet Klaas Dijkhof naar voren heeft geschoven
Ja niet dus, meer koopkracht voor armere huishoudensquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
1 van de weinige partijen waar de sociale zekerheid achteruit gaat
Dat is een beetje de nieuwe Hans Wiegel aan het worden.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:58 schreef cosmosis het volgende:
Die heeft daar helemaal geen zin meer in. Die geniet van z'n gezin. En terecht.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:58 schreef cosmosis het volgende:
hadden ze gedaan als klaas zou willenquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:58 schreef cosmosis het volgende:
quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:58 schreef Elzaas het volgende:
Wilders is de grote verliezer van dit debat
Hij wil zelf nietquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:58 schreef cosmosis het volgende:
Hoezo, "alsof"?quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:57 schreef Mikeytt het volgende:
Die reclamespot van Timmermans is best engAlsof ie een schurk is met die donkere schaduw
Die wilde zelf niet.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:58 schreef cosmosis het volgende:
Genocide ontkenner.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan ga ik ook niet op de stoel van de rechter zitten, die mag dat zelf doen. Al laat je me 100 uitzendingen zien
Modaal ook tochquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja niet dus, meer koopkracht voor armere huishoudens
Omdat die dat niet wilquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:58 schreef cosmosis het volgende:
Maar tegelijkertijd het stikstofprobleem, dat rijmt niet met elkaarquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:58 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Ik stem meestal ergens in het midden, maar de bouwplannen bij GL/ PvdA zijn by far de beste van alle partijen. En meest realistisch om echt iets aan dit onderwerp te doen.
Poetin vriendje.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:59 schreef Mikeytt het volgende:
De premier van Spanje moet eens hier de problemen komen oplossen
[ afbeelding ]
wat doet hij precies goed?quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:59 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
Arbeidsmigrant?quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:59 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
Nou hij wordt bedankt namens de ondergang van zn partijquote:
Ongeveer net zo lang als het debatquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:00 schreef Faux. het volgende:
Hoe lang duurt reclame op deze zender????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |