Inderdaad, Harris was geen amoebe.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nounounou, ze bakt er niet veel van maar nou ga je wel ERG ver
Defensiecentjes en klimaat.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:55 schreef Mikeytt het volgende:
oei, gemist. Wat is het volgende onderwerp?
gouden of groene kiwisquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:55 schreef Mikeytt het volgende:
Klinkt als Gerard Joling.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:51 schreef Aberkullie het volgende:
Ik wil een premier met het uiterlijk van Jetten, de stem van Bontebal en de plannen van Timmermans
Dan krijg je dus alle 4 partijen die op ja stemmenquote:
Dit vind ik niet leukquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En je krijgt....
<tromgeroffel>
[ afbeelding ]
Gouden zijn natuurlijk superieur.quote:
Als je rijk bent helaas emigreren de enige oplossingquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:55 schreef monkyyy het volgende:
Welke partij wil de vermogensrendementsheffing verlagen. Die is onder het bewind van de VVD van 1,2% naar 2,8% gegaan. Een stijging van 133%.
1 van de weinige partijen met een positieve doorrekening van het CPBquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik lees maar weinig plannen die slechter zijn voor het land dan die van GL-PvdA
Of Jetten volgend debat wel of niet zonder shirt moet verschijnenquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:55 schreef Mikeytt het volgende:
verbroedert wel ja. bijna nog nooit zo gelachen tijdens verkiezingsavond topics , is ook erg leukquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:55 schreef Aberkullie het volgende:
Leuk zo met elkaar kijken he jongens
Dan ga ik ook niet op de stoel van de rechter zitten, die mag dat zelf doen. Al laat je me 100 uitzendingen zienquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:55 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Kijk eens Eva terug vorige week met een arts die er maanden heeft gewerkt in Gaza. Piep je wel anders.
CPB zijn extreem-linkse terroristen, jeweettog.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1 van de weinige partijen met een positieve doorrekening van het CPB
wow hier ben ik het compleet mee oneensquote:
Nee tot dat niveau is ze nooit op kunnen klimmenquote:
Nouuuquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:57 schreef Mikeytt het volgende:
Die reclamespot van Timmermans is best engAlsof ie een schurk is met die donkere schaduw
1 van de weinige partijen waar de sociale zekerheid achteruit gaatquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1 van de weinige partijen met een positieve doorrekening van het CPB
Zeker, is ook niet verkeerd hoor. Maar er zit verder weinig overtuigingskracht achter vind ik. Maar dat hoeft in dit politiek landschap niet eens. Door zijn 'neutrale' houding wellicht de juiste man om het kabinet te gaan leiden.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zelf vind ik dat wel prettig, niet zo verbeten je gelijk proberen te halen.
Ik stem meestal ergens in het midden, maar de bouwplannen bij GL/ PvdA zijn by far de beste van alle partijen. En meest realistisch om echt iets aan dit onderwerp te doen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:57 schreef Mikeytt het volgende:
Die reclamespot van Timmermans is best engAlsof ie een schurk is met die donkere schaduw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |