Zekerquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Het doet mij wel goed dat je zo begaan bent met anonieme FOK!ers
Haha mocht ze willenquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:53 schreef Nexum het volgende:
Dilan doet me echt denken aan Kamala Harris op sommige momenten
Jij en Timmermans hebben hem al veroordeeld, ik maar denken dat dat aan de rechter isquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:51 schreef Newone82 het volgende:
Timmermans.
Mee eens.
Achter de tralies met die misdadiger.
Klopt. Zelfs mijn tante is overstag... die stemt al sinds jaar en dag VVD.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben helemaal klaar met de heersende Nederlandse politiek.
Wilders en Timmermans zitten al in de landelijke politiek sinds ik 6 ben. 28 jaar(!)
De VVD is de afgelopen 5 kabinetten aan de macht geweest.
Alle drie vertellen ze me dat het allemaal anders moet terwijl ze er al die jaren bij waren
rot op, ik geloof er niks meer van. Maak aub plaats voor mensen die wel iets kunnen doen voor het land.
Nounounou, ze bakt er niet veel van maar nou ga je wel ERG verquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:53 schreef Nexum het volgende:
Dilan doet me echt denken aan Kamala Harris op sommige momenten
Je kunt als toekomstig premier natuurlijk niet keihard zeggen dat je nooit richting Israël op bezoek gaat.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Bontenbal ontwijkt weer eens een uitspraak
kamala dan zekerquote:
Blijft heel neutraal, wellicht een goede strategie. Links en rechts slopen elkaar toch wel. Maar weinig overtuigingskracht verder. Oogt wel lekker rustig.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Bontenbal ontwijkt weer eens een uitspraak
Ja knettergek die arrogante houding van haar...want ik ben vvd....ik ben voor de rijken....ik kijk op je neerquote:
En je krijgt....quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:51 schreef Aberkullie het volgende:
Ik wil een premier met het uiterlijk van Jetten, de stem van Bontebal en de plannen van Timmermans
Ik lees maar weinig plannen die slechter zijn voor het land dan die van GL-PvdAquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:51 schreef Aberkullie het volgende:
Ik wil een premier met het uiterlijk van Jetten, de stem van Bontebal en de plannen van Timmermans
Kijk eens Eva terug vorige week met een arts die er maanden heeft gewerkt in Gaza. Piep je wel anders.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij en Timmermans hebben hem al veroordeeld, ik maar denken dat dat aan de rechter is
Verhoging defensieuitgaven en klimaat.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:55 schreef Mikeytt het volgende:
oei, gemist. Wat is het volgende onderwerp?
Ik krijg er een warm gevoel vanquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:55 schreef Aberkullie het volgende:
Leuk zo met elkaar kijken he jongens
Zelf vind ik dat wel prettig, niet zo verbeten je gelijk proberen te halen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:55 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Blijft heel neutraal, wellicht een goede strategie. Links en rechts slopen elkaar toch wel. Maar weinig overtuigingskracht verder. Oogt wel lekker rustig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |