Ook prima. Opgerot is opgerot.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Die zie ik nog eerder daar aansluiten.
Neuh, Dijk stelde dat het CPB vrij is om het plan door te berekenen, maar er is terechte kritiek op de modellen die gebruikt zijn. De SP laat het doorberekenen door verschillende partijen met verschillende modellen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:40 schreef Faux. het volgende:
[..]
Waar ze te bang waren om het programma door te laten rekenen. Terecht, want het is echt sprookjesland.
Je kan FOK! weldegelijk zo zien. En nog los van dat, ik vind privacy heel belangrijk en recente trends zoals chat control dat continu gepusht wordt behoorlijk zorgelijk.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat staat helemaal niet in het CDA programma, tenzij je FOK! als social media betitelt en dat doet niemand. Je kan anoniem geen mensen meer bedreigen op twitter en moet instagrammen op je eigen naam. Of nou ja, die moet bekend zijn.
So what?
hohoho volgens de fantasten is dat al helemaal zeker he, dat hangt helemaal nergens van af.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hangt af van het wetsontwerp af of een forum daar ook onde valt.
Ik raad je aan om deze video eens te kijken! Hier legt hij dat gedeelte heel goed uit.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:44 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Eigenlijk weet ik weinig van het huidige SP beleid, maar als ik dan lees "De zorg is geen markt, het risico schaffen we af" "kosten omlaag, inkomens omhoog" Dan denk ik altijd waar betaal je het van, maar ik zal me er eens in verdiepen
Ik kan de aflevering van Dit is de Dag over het verkiezingsprogramma van de SP van harte aanraden. Spoiler: ze krijgen een 3 van ze 10 punten.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:45 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Neuh, Dijk stelde dat het CPB vrij is om het plan door te berekenen, maar er is terechte kritiek op de modellen die gebruikt zijn. De SP laat het doorberekenen door verschillende partijen met verschillende modellen.
CPB modellen stellen dat mensen ineens zorg gaan hamsteren als het goedkoper wordt... kul natuurlijk. Zeker als ze niet meerekenen wat de positieve gezondheidseffecten zijn van politiek beleid, zoals het sluiten/beperken van bedrijven als Tata Steel.
Ik ben wel voorstander van een maatschappelijke dienstplicht, maar sterk tegenstander van een militaire dienstplicht.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:45 schreef cosmosis het volgende:
Hier een sterk voorstander voor de CDA.....Dienstplicht heeft nog nooit een land slecht gedaan (Dienstplicht kan ook een dienstjaar in de maatschappelijke zorg betreffen)
Alleen als ze er esmas serverenquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:45 schreef superniger het volgende:
Onze kroonprinses gaat echt niet in bosjes kakken.
Denk het wel. Amalia is een bazin.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:45 schreef superniger het volgende:
Onze kroonprinses gaat echt niet in bosjes kakken.
Ook als mensen niet praten zou ik dat niet erg vindenquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:46 schreef Aberkullie het volgende:
Dilan houd je smoel eens als mensen praten.
ik wou al zeggenquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:46 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik ben wel voorstander van een maatschappelijke dienstplicht, maar sterk tegenstander van een militaire dienstplicht.
ftfyquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:46 schreef Aberkullie het volgende:
Dilan houd je smoel eens als mensen praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |