Caroline blijft ook op de boerderij.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:25 schreef Elzaas het volgende:
Gelukkig hoeven we niet naar al die haatzaaien teksten van Wilders te gaan luisteren. Elk nadeel heeft zijn voordeel.
Donequote:Op zondag 12 oktober 2025 21:20 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
O niet zien staan, mag verplaatst worden @:mods
Waarom was dat logischer? D66 staat gemiddeld net hoger.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:35 schreef Zorro het volgende:
Het zou toch veel logischer zijn geweest JA21 als vervanger op te roepen. Die staan met D66 ongeveer gelijk in de peilingen.
Een warm bad, daarna allemaal gezellig aan de bitterbalquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:37 schreef Zorro het volgende:
Ik verwacht een gezapig gesprek zonder enig vuurwerk.
Om dezelfde verhoudingen in het politieke spectrum te behouden als wanneer Wilders gekomen was die door bedreiging niet kan.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:36 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Waarom was dat logischer? D66 staat gemiddeld net hoger.
Ik denk dat Timmermans en Yesilgoz een potje links-rechts gaan doen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:37 schreef Zorro het volgende:
Ik verwacht een gezapig gesprek zonder enig vuurwerk.
Maar het gaat om de stand in de peilingen. Dat is objectief te bepalen. Links of rechts is irrelevant.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Om dezelfde verhoudingen in het politieke spectrum te behouden als wanneer Wilders gekomen was die door bedreiging niet kan.
Die moet in ieder geval niet bij de VVD zijnquote:
SPquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:40 schreef H_T het volgende:
Ik wil graag dat mensen die rijker zijn dan ik betalen voor mensen die armer zijn dan ik en dat ik nergens voor betaalWelke partij moet ik dan hebben?
ligt eraan hoe rijk je zelf bentquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:40 schreef H_T het volgende:
Ik wil graag dat mensen die rijker zijn dan ik betalen voor mensen die armer zijn dan ik en dat ik nergens voor betaalWelke partij moet ik dan hebben?
ja maar waar welquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die moet in ieder geval niet bij de VVD zijn
GLquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:40 schreef H_T het volgende:
Niet bij de linksen want voor hen ben je zelf waarschijnlijk al rijkquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:40 schreef H_T het volgende:
Niet rijk genoeg om in mijn eentje een beetje fatsoenlijk huis te kunnen kopenquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ligt eraan hoe rijk je zelf bent
oh dan ben je bij links goed tot je zelf wel kan kopen dan scheren ze je kaal en trekken ze je aan je klotenquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Niet rijk genoeg om in mijn eentje een beetje fatsoenlijk huis te kunnen kopen
Lijkt me een heel gezonde reactie op de halve waarheden en hele leugens van yesilgoz.quote:
Jetten is duidelijk de aasgier van de VVDquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:42 schreef RotatoR het volgende:
Dilan heeft niets in te brengen tegen Jetten.
Ik denk wel dat mensen die niet zo goed luisteren denken dat ze hier de overhand had....quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:43 schreef Fok-it het volgende:
Dilan had gelukkig nog niet genoeg zetels verneukt de afgelopen maanden. Lekker begin meid.
Roborob is eigenlijk gewoon best een sterk politicus geworden. En sympathiek ook nog.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:43 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Jetten is duidelijk de aasgier van de VVD
Waarom zou je in je eentje een huis willen? Het aantal eenpersoonshuishoudens is het probleem, mensen die in hun eentje een fatsoenlijk huis willen zijn het probleem.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Niet rijk genoeg om in mijn eentje een beetje fatsoenlijk huis te kunnen kopen
Kijk eens dom.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:44 schreef cosmosis het volgende:
Haha Jetten sulletje wordt aan de kant gezet door de VVD, dan ben je wel het trutje van de verkiezingen..
Ik had me wel een beetje verheugd op Yesilgoz vs Wildersquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het op zich wel een verademing dat Wilders hier niet staat te tetteren... ondanks dat de oorzaak verwerpelijk blijft
Dat is het ook. Dynamiek is veel anders zonder/met hem.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het op zich wel een verademing dat Wilders hier niet staat te tetteren... ondanks dat de oorzaak verwerpelijk blijft
kijk eens als een berggeit.quote:
Ik vind het een topvent.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:44 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Roborob is eigenlijk gewoon best een sterk politicus geworden. En sympathiek ook nog.
Geef mij robot Jetten maar. Zouden er echt zoveel mensen naar die valse Timmermans kijken en een goede premier zien?quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:45 schreef cosmosis het volgende:
Nu de 2 beoogd premiers, nou laten we zien..
Wat is daarmee?quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het een topvent.
Maar ja, die partij hè.
Ja jammer dat zijn partij gebaseerd is op een fictief figuur ook.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:46 schreef cosmosis het volgende:
Jammer dat Bontebal voor een spionage maatschappij is vanwege zn religieuze achtergrond, anders was hij de redding
jammer van de c in het cda want de d en a zijn wel oke.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:46 schreef cosmosis het volgende:
Jammer dat Bontebal voor een spionage maatschappij is vanwege zn religieuze achtergrond, anders was hij de redding
Geen bruinrechts erbij en het niveau schiet omhoog. Wie had dat gedacht.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:47 schreef Tomatenboer het volgende:
Een keer een inhoudelijke discussie. Dat we dat nog mogen meemaken!
Ze nemen wel lekkere en cadeautjes mee. Verder sturen we ze op 6 december terug naar Spanje.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:47 schreef H_T het volgende:
Timmermans positief over hoe Spanje uitgeprocedeerde asielzoekers het land uit krijgt. Die gasten sturen elke november een boot vol deze kant op
wat is jouw favoriete appel?quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
jammer van de c in het cda want de d en a zijn wel oke.
granny smith.quote:
lolquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:48 schreef Steven184 het volgende:
Immigratie..kunnen we niet eens over echte problemen praten
of allemaal in Ter Apelquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:49 schreef matthijst het volgende:
41.000 lekker verdelen over het land.
Yesilgöz 'verloor' duidelijk hoor. Wat kijk jijquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:48 schreef cosmosis het volgende:
Verdedigen is 10x makkelijker dan aanvallen, 2-0 voor de verdedigers....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |