Caroline blijft ook op de boerderij.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:25 schreef Elzaas het volgende:
Gelukkig hoeven we niet naar al die haatzaaien teksten van Wilders te gaan luisteren. Elk nadeel heeft zijn voordeel.
Donequote:Op zondag 12 oktober 2025 21:20 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
O niet zien staan, mag verplaatst worden @:mods
Waarom was dat logischer? D66 staat gemiddeld net hoger.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:35 schreef Zorro het volgende:
Het zou toch veel logischer zijn geweest JA21 als vervanger op te roepen. Die staan met D66 ongeveer gelijk in de peilingen.
Een warm bad, daarna allemaal gezellig aan de bitterbalquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:37 schreef Zorro het volgende:
Ik verwacht een gezapig gesprek zonder enig vuurwerk.
Om dezelfde verhoudingen in het politieke spectrum te behouden als wanneer Wilders gekomen was die door bedreiging niet kan.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:36 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Waarom was dat logischer? D66 staat gemiddeld net hoger.
Ik denk dat Timmermans en Yesilgoz een potje links-rechts gaan doen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:37 schreef Zorro het volgende:
Ik verwacht een gezapig gesprek zonder enig vuurwerk.
Maar het gaat om de stand in de peilingen. Dat is objectief te bepalen. Links of rechts is irrelevant.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Om dezelfde verhoudingen in het politieke spectrum te behouden als wanneer Wilders gekomen was die door bedreiging niet kan.
Die moet in ieder geval niet bij de VVD zijnquote:
SPquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:40 schreef H_T het volgende:
Ik wil graag dat mensen die rijker zijn dan ik betalen voor mensen die armer zijn dan ik en dat ik nergens voor betaalWelke partij moet ik dan hebben?
ligt eraan hoe rijk je zelf bentquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:40 schreef H_T het volgende:
Ik wil graag dat mensen die rijker zijn dan ik betalen voor mensen die armer zijn dan ik en dat ik nergens voor betaalWelke partij moet ik dan hebben?
ja maar waar welquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die moet in ieder geval niet bij de VVD zijn
GLquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:40 schreef H_T het volgende:
Niet bij de linksen want voor hen ben je zelf waarschijnlijk al rijkquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:40 schreef H_T het volgende:
Niet rijk genoeg om in mijn eentje een beetje fatsoenlijk huis te kunnen kopenquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ligt eraan hoe rijk je zelf bent
oh dan ben je bij links goed tot je zelf wel kan kopen dan scheren ze je kaal en trekken ze je aan je klotenquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Niet rijk genoeg om in mijn eentje een beetje fatsoenlijk huis te kunnen kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |