Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:quote:Op maandag 29 september 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:PLOTTWIST
PM mij de data waarop je kunt
• 10 januari
• 17 januari
• 24 januari
• 31 januari
• 7 februari
• 14 februari
• 21 februari
• 28 februari
Oké, wie gaat er mee Red Velvet cookies en Berliner bollen met speculoos bunkeren bij Heinde in Woerden?
Het wordt vast hartstikke leuk. Als je de andere mensen van de groep niet aardig vindt, heb je altijd nog de Berliner bollen. Als driekwart weer op het laatste moment afzegt, ga ik huilen.
gr. gr CL
Dit is het menu:
https://heinde.nl/menu/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Misschien kun je je gesprekspartners je vervoerstruggles uitleggen?quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:52 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb wat heel engs gedaan. Ik heb dat account op Paiq wat ik maanden geleden aangemaakt heb nu eindelijk op actief gezet
Dat is echt weer even zo'n hobbel, weer beginnen.
quote:
quote:The Sunday scaries are feelings of anxiety or even dread about work that usually start on a Sunday afternoon and build up into the evening.
Gelukkig begin ik maandag avond pas weerquote:
Weer nachtdienst?quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gelukkig begin ik maandag avond pas weer
Jep. Weer een hele week, al zou het werk voor mn gevoel wel eerder klaar moeten kunnen zijnquote:
Oh damn. Klinkt wel pittig.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jep. Weer een hele week, al zou het werk voor mn gevoel wel eerder klaar moeten kunnen zijn
Sipquote:Op zondag 12 oktober 2025 18:41 schreef mschol het volgende:
[..]
in een hoekje bang zitten zijn van de sunday scaries?
Drink je weer teveel koffie zekerquote:Op zondag 12 oktober 2025 19:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jep. Weer een hele week, al zou het werk voor mn gevoel wel eerder klaar moeten kunnen zijn
Ik moest echt heel erg hard lachen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kun je je gesprekspartners je vervoerstruggles uitleggen?
Nee, monsterquote:Op zondag 12 oktober 2025 19:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Drink je weer teveel koffie zeker
Wat moet je doen danquote:
Ik noteer dit evenquote:Op zondag 12 oktober 2025 19:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Grote rijsttafel aan het maken voor Gizmo. Rond 0.15 klaar.
Eigenlijk alleen wakker blijvenquote:
Dat is nog wel een best pittige taakquote:
Ademen, FOK! En wakker blijven en je krijgt betaald.quote:
Dit moet ik ook wel kunnen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ademen, FOK! En wakker blijven en je krijgt betaald.
Waar kan ik solliciteren
I knowquote:Op zondag 12 oktober 2025 19:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is nog wel een best pittige taak
welke rest?wquote:
We hebben nog genoeg vacatures open staanquote:Op zondag 12 oktober 2025 19:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waar kan ik solliciteren
Oh. Of waar moet je opletten?quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
I know
[..]
welke rest?w
[..]
We hebben nog genoeg vacatures open staan
Nee, nee. Ik ben niet in die stad.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij AH en dan dat winkelstraatje door?
Fok is trouwens wel echt saai snachts.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waar kan ik solliciteren
Linkjequote:Op zondag 12 oktober 2025 19:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
I know
[..]
welke rest?w
[..]
We hebben nog genoeg vacatures open staan
Dat was vroeger wel anders helaas.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Fok is trouwens wel echt saai snachts.
Gelukkig zit ballie in een andere tijdzone
Ik had het over een dorpquote:Op zondag 12 oktober 2025 19:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, nee. Ik ben niet in die stad.
Even wachten op top 2000quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De mensen inde werkplaats. Helpen als ze iets nodig hebben of iets tegenkomen waar ze geen raad mee wetenquote:
Ja, kan ik me wel voorstellen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon wakker.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Oh. Dan ja.quote:
Ja bedoelde hun eigenlijk.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:32 schreef gianni61 het volgende:
Op
[..]
De mensen inde werkplaats. Helpen als ze iets nodig hebben of iets tegenkomen waar ze geen raad mee weten
Ik ken alleen de snackbar een durp verderquote:Op zondag 12 oktober 2025 19:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh. Dan ja.
Die. Dat is de enige in de buurt
Daar waar ik woon?quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ken alleen de snackbar een durp verder
Ja, maar dan in het buurdorp. Die nu dicht is omdat de eigenaar er eigenaardige hobby’s op na hieldquote:
Voor de zoveelste keer ja…. Maar nu krijgt hij geen nieuwe kans meer. Het is verkocht ook.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar dan in het buurdorp. Die nu dicht is omdat de eigenaar er eigenaardige hobby’s op na hield
Stiekemerdquote:
Die zijn een apparaat aan het herstellen. Zonder dat apparaat kan een fabriek niet draaien dus dit moet zo snel mogelijk weer gemaakt zijnquote:
Ah nu is het duidelijk.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:39 schreef gianni61 het volgende:
Di
[..]
Die zijn een apparaat aan het herstellen. Zonder dat apparaat kan een fabriek niet draaien dus dit moet zo snel mogelijk weer gemaakt zijn
Ja, bizar verhaalquote:Op zondag 12 oktober 2025 19:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer ja…. Maar nu krijgt hij geen nieuwe kans meer. Het is verkocht ook.
Maar de snackbar in ons dorp is beter
Bram ladage godenquote:Op zondag 12 oktober 2025 19:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, bizar verhaal![]()
Ik ga tegenwoordig naar Bram
Dit zijn weer de echte Kwiwitijden.quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:00 schreef kwiwi het volgende:
In bedHdP nu het weer zo koud is buiten.
Ik doe nog even mijn avondrondjequote:Op zondag 12 oktober 2025 20:00 schreef kwiwi het volgende:
In bedHdP nu het weer zo koud is buiten.
Wie niet?quote:
Wie heeft het over camera's?quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We zouden toch niks zeggen over die camera's?
Je ligt in de bosjes? 2005 beldequote:Op zondag 12 oktober 2025 20:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wie heeft het over camera's?
Zonet nog om half 8quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Laatste post van Ieni die niet over die kutkeffer ging: 12 juli 1874.
Drones!quote:
Dat was ook nog eens op een zondag de dag des Heeresquote:Op zondag 12 oktober 2025 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Laatste post van Ieni die niet over die kutkeffer ging: 12 juli 1874.
Details.quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die hebben toch camera's ??
Of het is een hele grote waar hij onder hangtquote:Op zondag 12 oktober 2025 20:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die hebben toch camera's ??
Ik ga de boel morgen verschonen. Geen kracht voor vandaag.quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is zondagavond dus ik wil de mensheid er even op attenderen dat er misschien wel lakens op bed moeten.
Ik heb tegenwoordig mijn eigen herinnering ervoor: Âmbar. Hij gaat gewoon op bed liggen, lakens of geen lakens.
Morgen weer een dag.quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ga de boel morgen verschonen. Geen kracht voor vandaag.
Waarschijnlijk wel, maar dat is nooit zeker.quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nouja, ergens houdt het een keer op
Anders gaan we gewoon in een parallel universum verder.quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar dat is nooit zeker.
welk spel ga je spelen?quote:
paralellogrammen tellenquote:Op zondag 12 oktober 2025 20:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Anders gaan we gewoon in een parallel universum verder.
mooi op tijdquote:Op zondag 12 oktober 2025 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Fuckit, lekker bedje inMorgen weer een dag.
lekker vroeg, slaapzequote:Op zondag 12 oktober 2025 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Tegenwoordig weer Fallout76. Tijdje GTA gespeeld ook.quote:
Snurk ze!quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat voor smeersel heb je?quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:46 schreef Nizno het volgende:
drinken pakken, afbakpartybrood en smeersel.
Het leven is goed
Slaap lekkerquote:Op zondag 12 oktober 2025 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
tonijn, smeerkaas en briequote:
best een eind fietsenquote:Op zondag 12 oktober 2025 20:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb al gegeten, maar ik overweeg op de fiets te stappen.
Als je maar op tijd terug bent voor het debat, zoals een goed Nederlands burger betaamt.quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb al gegeten, maar ik overweeg op de fiets te stappen.
Bijna vergeten. Ik weet niet of ik er naar kan kijken. Zo'n debat is wel echt erger-TV.quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je maar op tijd terug bent voor het debat, zoals een goed Nederlands burger betaamt.
Elkaar niet uit laten praten; wat "ingezonden brieven" van bedachte bezorgde burgers voorlezen; wat klapvee.quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Bijna vergeten. Ik weet niet of ik er naar kan kijken. Zo'n debat is wel echt erger-TV.
quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Elkaar niet uit laten praten; wat "ingezonden brieven" van bedachte bezorgde burgers voorlezen; wat klapvee.
Maakt niet uit, je wordt verwacht.quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Bijna vergeten. Ik weet niet of ik er naar kan kijken. Zo'n debat is wel echt erger-TV.
Zit je inmiddels weer op Bontebal?quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je wordt verwacht.
* Recce slikt.quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je wordt verwacht.
Nee, volgens mij is-ie nu bij Timmermans uitgekomen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit je inmiddels weer op Bontebal?
Geloof er niets van. Denk dat hij straks gewoon verstandig rechts gaat stemmen en op Eerdmans gaat stemmen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, volgens mij is-ie nu bij Timmermans uitgekomen.
Zeg dat nou niet hardop, ik krijg er braakneigingen vanquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:01 schreef Recce het volgende:
[..]
hij pingpongt nog erger dan Bettine Vriesekoopquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, ja, dat zie je van mijlenver aankomen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geloof er niets van. Denk dat hij straks gewoon verstandig rechts gaat stemmen en op Eerdmans gaat stemmen.
Ik ben trots.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet hardop, ik krijg er braakneigingen van
Oh ja, Eerdmans, van het nieuwe VVD.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geloof er niets van. Denk dat hij straks gewoon verstandig rechts gaat stemmen en op Eerdmans gaat stemmen.
en dan staat ie in dat hokje te vloeken dat hij de naam Frits van Eerd niet kan vindenquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een partij die nog VVD-er is dan de VVD zelf? Wat denk je danquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eens.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:08 schreef Karzai het volgende:
er zijn gewoon veelsteveel partijen in nederland
Dan heb je nog wat te kiezen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:08 schreef Karzai het volgende:
Misschien moet je een partij oprichten die daar tegen in opstand komt.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:08 schreef Karzai het volgende:
ja en er komt uiteindelijk niks van terecht, duizenden ambtenaren in dienst om alles in goede banen te leidenquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan heb je nog wat te kiezen.
Die ambtenaren doen toch waar ze zelf zin in hebben.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja en er komt uiteindelijk niks van terecht, duizenden ambtenaren in dienst om alles in goede banen te leiden
ben er klaar mee ik stem gewoon op de sp dat is het beste in mijn belangquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moet je een partij oprichten die daar tegen in opstand komt.
Nee joh! Die doen wat de deep state ze opdraagt.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die ambtenaren doen toch waar ze zelf zin in hebben.
Zo veel partijen en dan zit er absoluut niets tussen waar ik me thuis kan voelenquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:08 schreef Karzai het volgende:
tijd om de tegenpartij terug te brengenquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo veel partijen en dan zit er absoluut niets tussen waar ik me thuis kan voelen
GroenLinks is wel gezellig. Kom je binnenkomt op de nieuwe leden bijeenkomst waar Timmermans dan even een slechte speech geeft.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo veel partijen en dan zit er absoluut niets tussen waar ik me thuis kan voelen
quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
GroenLinks is wel gezellig. Kom je binnenkomt op de nieuwe leden bijeenkomst waar Timmermans dan even een slechte speech geeft.
Veel plezier.quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:20 schreef CherryLips het volgende:
Als er nog mensen zijn die in februari mee willen naar de vreetmeet, je kunt nog PM'en, maar je zou denken dat alle leuke geïnteresseerde mensen zich nu al wel hebben opgegeven
Waarom dan pas.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Veel plezier.
Nog geen spoilers, want ik kan pas over een half jaar of zo kijken.
Welke leuke mensen komen er allemaal?quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:20 schreef CherryLips het volgende:
Als er nog mensen zijn die in februari mee willen naar de vreetmeet, je kunt nog PM'en, maar je zou denken dat alle leuke geïnteresseerde mensen zich nu al wel hebben opgegeven
net5, geloof ik.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:23 schreef Ama het volgende:
Op welke zender in Nederland wordt het uitgezonden dan?
Het RTL-debat? Geen idee.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:23 schreef Ama het volgende:
Op welke zender in Nederland wordt het uitgezonden dan?
En kirby?quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:20 schreef CherryLips het volgende:
Nee, die anderequote:
Ik.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Welke leuke mensen komen er allemaal?
denk dat het meer een wijven meet is dus count me outquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:20 schreef CherryLips het volgende:
Wat een onzin.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
denk dat het meer een wijven meet is dus count me out
Oke. Primaquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ook nog eens heiligschennisquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er zijn (vega) bitterballen.
Emmen - Woerden.. tjaquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Woerden is mij veel te ver weg. En ik ben geen gezellig persoon in gezelschappen.
Dit, maar dan 1 van de 2.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Woerden is mij veel te ver weg. En ik ben geen gezellig persoon in gezelschappen.
Ik heb het nog niet eens aan staan en ik ben het nu al zat.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Klapvlee en neeschudders in het publiek. Pff.
Gewoon bij knappe FOK!-man aan de haak slaan en daar blijven slapen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:31 schreef Ama het volgende:
Hoop wel dat ik thuis weet te komen.Maar komt vast wel goed.
Nee hoor, maar stel je voor.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
👀quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon bij knappe FOK!-man aan de haak slaan en daar blijven slapen.
Utrecht is wel makkelijker dus mijn zegen heb je.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:33 schreef CherryLips het volgende:
Heinde in Utrecht gaat in december open maar dan moet ik dat weer met iedereen overleggen
eer wijven is meer beterquote:
Mijne nietquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Utrecht is wel makkelijker dus mijn zegen heb je.
Geert gaat maar 1 keer knallen in een debat.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:35 schreef Nattekat het volgende:
Wel weer fijn dat al die lui die Geertje laf vonden nu mooi in hun hemd worden gezet door messiah Timmerfrans.
Ik vond het maar lastigquote:
Hoor alleen dat ik bij D66 meer belasting moet betalen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:42 schreef Nattekat het volgende:
Horen jullie dat? Dat zijn de zetels van de VVD die wegvliegen.
Dan weet ik al genoeg.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoor alleen dat ik bij D66 meer belasting moet betalen.
Ik zeg niet dat ze naar D66 gaan.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoor alleen dat ik bij D66 meer belasting moet betalen.
Hadden die nog zetels?quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:42 schreef Nattekat het volgende:
Horen jullie dat? Dat zijn de zetels van de VVD die wegvliegen.
Ik zweef altijd tussen D66 en GL. Allemaal niet zoveel meer tegenwoordig.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze naar D66 gaan.
Om mij bij GL te krijgen, moet ik wel eerst langs D66, dus die konden niet eens voldoen aan die lage lat
Woah jij hierquote:
quote:
Af en toe eens kijken of jullie wel braaf zijn hier hè.quote:
Ga je nu op Jetten stemmen?quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:51 schreef Nattekat het volgende:
Ja godverdomme, zelfs D66 is bijgedraaid op asiel.
Jij bent ook nog echt steeds van de zelfkastijding hè katje. Een beetje zo'n 'debat' live gaan volgen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:51 schreef Nattekat het volgende:
Ja godverdomme, zelfs D66 is bijgedraaid op asiel.
Gaat Fransje 10 zetels kosten dit.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als Timmermans slim geweest was had hij gewoon "groen" gestemd.
Nee. D66 is extreem onbetrouwbaar. Ik zal ze ook nooit het leenstelsel vergeven.quote:
20!quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat Fransje 10 zetels kosten dit.
Ik wilde even genezen worden van m'n gezweef richting GLPvdA. Tot nu toe werkt het.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij bent ook nog echt steeds van de zelfkastijding hè katje. Een beetje zo'n 'debat' live gaan volgen.
Ik zal eens iets verklappen. Alle partijen zijn onbetrouwbaar.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee. D66 is extreem onbetrouwbaar. Ik zal ze ook nooit het leenstelsel vergeven.
Eerdmansquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wilde even genezen worden van m'n gezweef richting GLPvdA. Tot nu toe werkt het.
Kijk maar uit, anders word je genezen van de wil om te leven.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wilde even genezen worden van m'n gezweef richting GLPvdA. Tot nu toe werkt het.
Ik ben immer braaf. En iedereen die zegt dat ik dat niet ben krijgt schoppen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Af en toe eens kijken of jullie wel braaf zijn hier hè.
Ditquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zal eens iets verklappen. Alle partijen zijn onbetrouwbaar.
Maar zelden zie ik partijen hun belangrijkste pilaren zo verraden. D66 steekt er met kop en schouders bovenuit.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zal eens iets verklappen. Alle partijen zijn onbetrouwbaar.
Het was ook meer richting @Nattekat .quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben immer braaf. En iedereen die zegt dat ik dat niet ben krijgt schoppen.
[..]
Dit
Ja, ik moet niet te lang naar Timmermans luisterenquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kijk maar uit, anders word je genezen van de wil om te leven.
Gaat mijn uitkering niet omhoog?quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:58 schreef UitStraling het volgende:
Mensen die we hier al hebben aan de slag zetten, wat zegt Dilan nu weer voor een malle dingen?
Trap er niet in hoor, hij wilde mij van een duin afrollen. Niets lief aan.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het was ook meer richting @:Nattekat .
Da's best lachen toch, van een duin afrollen?quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Trap er niet in hoor, hij wilde mij van een duin afrollen. Niets lief aan.
Oke dat snap ik welquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het was ook meer richting @:Nattekat .
Nou, hij bracht het best vijandig. Hij ging ook met @Haags vechten.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Da's best lachen toch, van een duin afrollen?
Bij D66 kost je brood straks een tientje omdat Ali 20 euro per uur moet verdienen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat mijn uitkering niet omhoog?
Zal Haagsie het wel naar gemaakt hebben danquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou, hij bracht het best vijandig. Hij ging ook met @:Haags vechten.
Dus anderen mogen vechten en dreigen, en jij denkt dat ik het probleem benquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zal Haagsie het wel naar gemaakt hebben dan
Eh ja.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus anderen mogen vechten en dreigen, en jij denkt dat ik het probleem ben
Op wie ga jij stemmen?quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij D66 kost je brood straks een tientje omdat Ali 20 euro per uur moet verdienen.
Ik ben het hier mee eens.quote:
ChristenUnie?quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar @:Nattekat
D66
CDA
GL/PvdA
Welke kant ga je nu op?
We hebben altijd NSC nog.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar @:Nattekat
D66
CDA
GL/PvdA
Welke kant ga je nu op?
Dat vraag ik nietquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maakt niet zoveel uit, het land is toch onbestuurbaar.
Je noemt nu 3 partijen die ik keihard heb uitgeslotenquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:08 schreef mschol het volgende:
[..]
of de BBB, PVV, Volt of andere splinterpartijen
Te veel keus eigenlijk welquote:
GL/PvdAquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je noemt nu 3 partijen die ik keihard heb uitgesloten
gewoon 18 miljoen partijen maken, dan heeft iedereen zn eigen partij, misschien dat ooit het kwartje gaat vallen dat het een onhoudbare situatie isquote:
Ik wil ook wel voor je stemmen anders.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Streep VVD en onze vrienden van FvD ook maar door.
Ik weet wat je gaat stemmen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wil ook wel voor je stemmen anders.
quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:16 schreef mschol het volgende:
Vrede voor Dieren, Belang Van Nederland, BIJ1, LP ?
Dan blijven CU en SGP overquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:15 schreef Nattekat het volgende:
Oja, en DENK, PvdD en SP hoef je ook niet voor te stellen
quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Streep VVD en onze vrienden van FvD ook maar door.
quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:15 schreef Nattekat het volgende:
Oja, en DENK, PvdD en SP hoef je ook niet voor te stellen
Je kan beter blanco stemmen als ik het zo hoorquote:
SGP heeft wel goede bestuurders doorgaans.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:19 schreef mschol het volgende:
[..]
die schrijf je permanent af ivm godsdienst geneuzel
en dan niet klagen!quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je kan beter blanco stemmen als ik het zo hoor
Je weet over wie je het hebt hequote:
Neh. Ik vind dat je niet mag klagen als je niet stemt. Blanco is anders.quote:
Gewoon vrouwen is al genoegquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voel je je aangetrokken tot vrouwen in lange rokken?
Weer een weekje zwoegen om de rekeningen te betalenquote:
Wie nietquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voel je je aangetrokken tot vrouwen in lange rokken?
Heb je nog lopen rellen oude hooliganquote:
Mensen horen alleen dat ze bij de VVD minder belasting gaan betalen en ander partijen je juist meer belasting moet betalen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:27 schreef Nattekat het volgende:
Ik vermaak me plotseling heel erg, leuk debat.
Dilan trekt heel haar partij naar de afgrond.
ja dat..quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Weer een weekje zwoegen om de rekeningen te betalen
Als je niet in debat wilt moet je misschien onder de doesj gaanquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:35 schreef Koen66 het volgende:
ik ben niet echt in een debat stemming
mis ik iets?
Neequote:Op zondag 12 oktober 2025 22:35 schreef Koen66 het volgende:
ik ben niet echt in een debat stemming
mis ik iets?
let me rephrase thatquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je niet in debat wilt moet je misschien onder de doesj gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |