Morgen weer een dag.quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ga de boel morgen verschonen. Geen kracht voor vandaag.
Waarschijnlijk wel, maar dat is nooit zeker.quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nouja, ergens houdt het een keer op
Anders gaan we gewoon in een parallel universum verder.quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar dat is nooit zeker.
welk spel ga je spelen?quote:
paralellogrammen tellenquote:Op zondag 12 oktober 2025 20:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Anders gaan we gewoon in een parallel universum verder.
mooi op tijdquote:Op zondag 12 oktober 2025 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Fuckit, lekker bedje inMorgen weer een dag.
lekker vroeg, slaapzequote:Op zondag 12 oktober 2025 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Tegenwoordig weer Fallout76. Tijdje GTA gespeeld ook.quote:
Snurk ze!quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat voor smeersel heb je?quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:46 schreef Nizno het volgende:
drinken pakken, afbakpartybrood en smeersel.
Het leven is goed
Slaap lekkerquote:Op zondag 12 oktober 2025 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
tonijn, smeerkaas en briequote:
best een eind fietsenquote:Op zondag 12 oktober 2025 20:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb al gegeten, maar ik overweeg op de fiets te stappen.
Als je maar op tijd terug bent voor het debat, zoals een goed Nederlands burger betaamt.quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb al gegeten, maar ik overweeg op de fiets te stappen.
Bijna vergeten. Ik weet niet of ik er naar kan kijken. Zo'n debat is wel echt erger-TV.quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je maar op tijd terug bent voor het debat, zoals een goed Nederlands burger betaamt.
Elkaar niet uit laten praten; wat "ingezonden brieven" van bedachte bezorgde burgers voorlezen; wat klapvee.quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Bijna vergeten. Ik weet niet of ik er naar kan kijken. Zo'n debat is wel echt erger-TV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |