Dan weet ik al genoeg.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoor alleen dat ik bij D66 meer belasting moet betalen.
Ik zeg niet dat ze naar D66 gaan.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoor alleen dat ik bij D66 meer belasting moet betalen.
Hadden die nog zetels?quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:42 schreef Nattekat het volgende:
Horen jullie dat? Dat zijn de zetels van de VVD die wegvliegen.
Ik zweef altijd tussen D66 en GL. Allemaal niet zoveel meer tegenwoordig.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze naar D66 gaan.
Om mij bij GL te krijgen, moet ik wel eerst langs D66, dus die konden niet eens voldoen aan die lage lat
Woah jij hierquote:
quote:
Af en toe eens kijken of jullie wel braaf zijn hier hè.quote:
Ga je nu op Jetten stemmen?quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:51 schreef Nattekat het volgende:
Ja godverdomme, zelfs D66 is bijgedraaid op asiel.
Jij bent ook nog echt steeds van de zelfkastijding hè katje. Een beetje zo'n 'debat' live gaan volgen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:51 schreef Nattekat het volgende:
Ja godverdomme, zelfs D66 is bijgedraaid op asiel.
Gaat Fransje 10 zetels kosten dit.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als Timmermans slim geweest was had hij gewoon "groen" gestemd.
Nee. D66 is extreem onbetrouwbaar. Ik zal ze ook nooit het leenstelsel vergeven.quote:
20!quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat Fransje 10 zetels kosten dit.
Ik wilde even genezen worden van m'n gezweef richting GLPvdA. Tot nu toe werkt het.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij bent ook nog echt steeds van de zelfkastijding hè katje. Een beetje zo'n 'debat' live gaan volgen.
Ik zal eens iets verklappen. Alle partijen zijn onbetrouwbaar.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee. D66 is extreem onbetrouwbaar. Ik zal ze ook nooit het leenstelsel vergeven.
Eerdmansquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wilde even genezen worden van m'n gezweef richting GLPvdA. Tot nu toe werkt het.
Kijk maar uit, anders word je genezen van de wil om te leven.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wilde even genezen worden van m'n gezweef richting GLPvdA. Tot nu toe werkt het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |