Ik blijf gewoon wakker.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Oh. Dan ja.quote:
Ja bedoelde hun eigenlijk.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:32 schreef gianni61 het volgende:
Op
[..]
De mensen inde werkplaats. Helpen als ze iets nodig hebben of iets tegenkomen waar ze geen raad mee weten
Ik ken alleen de snackbar een durp verderquote:Op zondag 12 oktober 2025 19:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh. Dan ja.
Die. Dat is de enige in de buurt
Daar waar ik woon?quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ken alleen de snackbar een durp verder
Ja, maar dan in het buurdorp. Die nu dicht is omdat de eigenaar er eigenaardige hobby’s op na hieldquote:
Voor de zoveelste keer ja…. Maar nu krijgt hij geen nieuwe kans meer. Het is verkocht ook.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar dan in het buurdorp. Die nu dicht is omdat de eigenaar er eigenaardige hobby’s op na hield
Stiekemerdquote:
Die zijn een apparaat aan het herstellen. Zonder dat apparaat kan een fabriek niet draaien dus dit moet zo snel mogelijk weer gemaakt zijnquote:
Ah nu is het duidelijk.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:39 schreef gianni61 het volgende:
Di
[..]
Die zijn een apparaat aan het herstellen. Zonder dat apparaat kan een fabriek niet draaien dus dit moet zo snel mogelijk weer gemaakt zijn
Ja, bizar verhaalquote:Op zondag 12 oktober 2025 19:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer ja…. Maar nu krijgt hij geen nieuwe kans meer. Het is verkocht ook.
Maar de snackbar in ons dorp is beter
Bram ladage godenquote:Op zondag 12 oktober 2025 19:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, bizar verhaal![]()
Ik ga tegenwoordig naar Bram
Dit zijn weer de echte Kwiwitijden.quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:00 schreef kwiwi het volgende:
In bedHdP nu het weer zo koud is buiten.
Ik doe nog even mijn avondrondjequote:Op zondag 12 oktober 2025 20:00 schreef kwiwi het volgende:
In bedHdP nu het weer zo koud is buiten.
Wie niet?quote:
Wie heeft het over camera's?quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We zouden toch niks zeggen over die camera's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |